Väntar på plus!
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Jag är nu på äl+12. Har ju haft molvärk typ från ägglossning och grinat, varit trött? idag känner jag av i ryggen som om mensen ska komma. Otroligt nedstäänd och låg idag.. känns som mensen ska komma😩 Hoppas inte. Mensen ska komma beräknad om 4 dagar. Nån annan som känner såhär? Och varit gravida ändå? Åh? eviga väntan är så jobbig
Jag är nu på äl+12. Har ju haft molvärk typ från ägglossning och grinat, varit trött? idag känner jag av i ryggen som om mensen ska komma. Otroligt nedstäänd och låg idag.. känns som mensen ska komma😩 Hoppas inte. Mensen ska komma beräknad om 4 dagar. Nån annan som känner såhär? Och varit gravida ändå? Åh? eviga väntan är så jobbig
Jag är officiellt ogravid.
Blä
Jag är officiellt ogravid.
Blä
Räcker det inte att kolla efter ägglossningssekret bara?
Alltså än tester för äl
Räcker det inte att kolla efter ägglossningssekret bara?
Tog ett vanligt graviditetstest idag som visade klart negativt, inte en tillstymmelse till två sträck. Får helt enkelt vänta lite till på antingen mens eller ett positivt test om några dagar 😫
Tog precis ett nytt test, lika negativt som igår 😫 så nu har jag bestämt mig för att sluta testa för denna gången och vänta in mensen. Har beräknad BIM imorgon och har haft lite lätt molvärk nu under morgonen så det verkar som att mensen är på ingång nu?
Men ohh, då finns det fortfarande hopp ju 😍 håller tummarna!