• Anonym (Väntar)

Väntar på plus!

Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰

• Svar på tråden Väntar på plus!
  • Anonym (An)
    Anonym (Väntar) skrev 2024-08-24 06:59:19 följande:
    Jag har inga symptom på mens än, har alltid ett specifikt jag väntar på. hade ännu lägre temp imorse så jag skippar att testa idag och väntar på blodbadet istället 😂
    Väntar och Anonym:
    Min temp är samma som igår men ibland har jag hög temp och börjar blöda, så dyker den någon dag in så egentligen håller det inte att analysera det för mig.
    Vi får sysselsätta oss med annat pch hoppas det drar igång så man slipper fundera.

Vi verkar ju vara några i samma sits!
  • NadjaF

Jag är nu på äl+12. Har ju haft molvärk typ från ägglossning och grinat, varit trött? idag känner jag av i ryggen som om mensen ska komma. Otroligt nedstäänd och låg idag.. känns som mensen ska komma😩 Hoppas inte. Mensen ska komma beräknad om 4 dagar. Nån annan som känner såhär? Och varit gravida ändå? Åh? eviga väntan är så jobbig

• Anonym (Väntar)
    NadjaF skrev 2024-08-24 09:07:13 följande:

Jag är nu på äl+12. Har ju haft molvärk typ från ägglossning och grinat, varit trött? idag känner jag av i ryggen som om mensen ska komma. Otroligt nedstäänd och låg idag.. känns som mensen ska komma😩 Hoppas inte. Mensen ska komma beräknad om 4 dagar. Nån annan som känner såhär? Och varit gravida ändå? Åh? eviga väntan är så jobbig

Hoppas för din skull att det är graviditetstecken ❤️ här har jag inga menssymptom än så länge. BIM idag. Men har ju testat neg tidigare så känns orimligt att jag skulle vara gravid, tempen har dessutom dippat. 
  • Anonym (An)

Jag är officiellt ogravid.
    Blä

• Anonym (Väntar)
    Anonym (An) skrev 2024-08-24 15:44:16 följande:

Jag är officiellt ogravid.
    Blä

Vad tråkigt :( 
  • Anonym (J)

Räcker det inte att kolla efter ägglossningssekret bara? 

• Anonym (Väntar)
    Anonym (J) skrev 2024-08-24 22:34:36 följande:

Räcker det inte att kolla efter ägglossningssekret bara? 

Alla har inte det synligt! Jag har inte sett det sen före första barnet vilket var 2019. Har fler barn. 😅
  • Anonym (Väntar)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-08-24 06:59:01 följande:

Tog ett vanligt graviditetstest idag som visade klart negativt, inte en tillstymmelse till två sträck. Får helt enkelt vänta lite till på antingen mens eller ett positivt test om några dagar 😫

Hur har det gått för dig? min temp gick upp idag igen 😂 fattar inget
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Väntar) skrev 2024-08-25 06:17:42 följande:
    Hur har det gått för dig? min temp gick upp idag igen 😂 fattar inget

Tog precis ett nytt test, lika negativt som igår 😫 så nu har jag bestämt mig för att sluta testa för denna gången och vänta in mensen. Har beräknad BIM imorgon och har haft lite lätt molvärk nu under morgonen så det verkar som att mensen är på ingång nu? 

Men ohh, då finns det fortfarande hopp ju 😍 håller tummarna! 

Svar på tråden Väntar på plus!