Väntar på plus!
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Hejsan,
Jag har BIM 20/9, har inte känt något ovanligt. Har haft humörsvängninga, ont i ländryggen och mage som jag kan ha ibland. Ska jag ta ett test imorgon på morgonen eller är det för tidigt? Jag vill inte göra mig några falska förhoppningar 😓
Hej hej!
Hoppas också in! Har BIM 26/9! har molande värk som strålar ut i vänster ljumske och blivit täppt. för tidigt för symptom men är det någon annan som har några känningar? Blir isåfall vårt första barn och är 39 så skulle bli överlycklig 🥹
Hej hej!
Hoppas också in! Har BIM 26/9! har molande värk som strålar ut i vänster ljumske och blivit täppt. för tidigt för symptom men är det någon annan som har några känningar? Blir isåfall vårt första barn och är 39 så skulle bli överlycklig 🥹
Ja är säkert för tidigt för att känna :) greppar efter halmstrån, håller tummarna att du också får ett positivt test 🙏🏼
Kunde inte hålla mig så köpte ett digitalt!!
här klunkar jag hallonbladste för att mensen ska komma. vem vet om det funkar haha. Dag 25 nu, men vore ju roligt om mensen kunde dyka upp lite tidigare så man kan få börja försöka igen 😂