• Anonym (Väntar)

Väntar på plus!

Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰

• Svar på tråden Väntar på plus!
  • Anonym (Alex)
    Anonym (Väntar) skrev 2024-09-18 07:51:07 följande:
    Men Åhh grattis!!!!!
    Tack så mycket! Kan nästan inte tro det än!
  • Emme11

hade ett ägglossningstest hemma och detta blev resultatet.  Hade ägglossning för en vecka sen och och BIM 26/9. vad betyder testet då?🥹
  • Anonym (Väntar)
    Emme11 skrev 2024-09-18 11:49:55 följande:

hade ett ägglossningstest hemma och detta blev resultatet.  Hade ägglossning för en vecka sen och och BIM 26/9. vad betyder testet då?🥹
    det betyder nog inget alls, varken gravid eller inte! testerna letar efter olika hormoner :)
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Alex) skrev 2024-09-17 11:34:07 följande:

Kunde inte hålla mig så köpte ett digitalt!!

Men gud så kul, grattis! 😍
  • Anonym (Anonym)
    Emme11 skrev 2024-09-18 11:49:55 följande:

Det betyder tyvärr ingenting. ÄL test ger bara utslag på ÄL, olika hormon än gravtest. Är nog lite tidigt för dig att testa oavsett tror jag. Tidiga testet kan visa resultat 6 dagar innan mens, så du har några dagar till att vänta tyvärr 😩. Värsta som finns är att vänta tills man kan testa eller tills mensen dyker upp/inte dyker upp? 
  • Anonym (Anonym)

Har BIM den 24/9. Tog ett tydligt test nu imorse och det är det svagaste av svagaste sträcken jag skådat men där är ett sträck. Kan ju dock vara spöksträck så jag vågar inte ta ut något i förväg 🙈 

• Anonym (Pinpina)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-09-19 06:36:11 följande:

Har BIM den 24/9. Tog ett tydligt test nu imorse och det är det svagaste av svagaste sträcken jag skådat men där är ett sträck. Kan ju dock vara spöksträck så jag vågar inte ta ut något i förväg 🙈 

Men Gud vad Spännande😍
    , jag testade neg i morse ?suck? ? tror jag måste bita ihop ordentligt till på söndag då jag är beräknad och testa då 🥺 
    när Ska du testa nästa gång 😍 vilket test köpte du ? 🤷🏻?♀️
    jag testade apoteket s egna i morse , jag plussade med den förra grav. Men är ganska säker på att de va efter bi , men man har ju 0 tålamod 😂
  • Anonym (Alex)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-09-18 22:57:21 följande:
    Men gud så kul, grattis! 😍
    Tcak så mycket! Trodde verkligen inte att det skulle bli något denna månaden. Nu hoppas jag bara att den vill stanna ♥️
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Pinpina) skrev 2024-09-19 07:59:00 följande:
    Men Gud vad Spännande😍
    , jag testade neg i morse ?suck? ? tror jag måste bita ihop ordentligt till på söndag då jag är beräknad och testa då 🥺 
    när Ska du testa nästa gång 😍 vilket test köpte du ? 🤷🏻?♀️
    jag testade apoteket s egna i morse , jag plussade med den förra grav. Men är ganska säker på att de va efter bi , men man har ju 0 tålamod 😂
    Oj såg nu att jag skrev tydligt test, skulle stå tidigt test. För tydligt var det inte 😂 jag köpte RFSUs testa tidigt. Ville köpa apotekets men de var slut.. beställde två nya sådana nu dock och ska testa på lördag morgon igen 🙈 håll ut!! 
Svar på tråden Väntar på plus!