• Anonym (Väntar)

Väntar på plus!

Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰

• Svar på tråden Väntar på plus!
  • Kanelkringla

Jag är På ägglossning +9 och tog ett test för första gången denna cykel. Med min förra son plussade jag på dag nio men vääääldigt svagt. Ser ni något på dessa? Vågar knappt tro på de men tycker jag ser något svagt!
  • Anonym (Alex)
    Kanelkringla skrev 2024-09-19 12:12:18 följande:

Jag är På ägglossning +9 och tog ett test för första gången denna cykel. Med min förra son plussade jag på dag nio men vääääldigt svagt. Ser ni något på dessa? Vågar knappt tro på de men tycker jag ser något svagt!
    Ja mina rsfu test var nog ännu svagare men fick positivt på digitalt så skulle säga att det är ett solklart pluss! 😍
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Alex) skrev 2024-09-19 09:10:01 följande:
    Tcak så mycket! Trodde verkligen inte att det skulle bli något denna månaden. Nu hoppas jag bara att den vill stanna ♥️
    Ja det håller vi alla tummar och tår för 🤞
  • Anonym (Anonym)
    Sparklinggrey skrev 2024-09-19 11:39:32 följande:

5 dagar innan BIM 😍

Men åhh vad kul!! Grattis! 😍
  • Anonym (Anonym)
    Kanelkringla skrev 2024-09-19 12:12:18 följande:

Där är ju absolut två sträck! Grattis 😍 
    så såg mina ut när jag plussade med dottern och fick positivt på ett digitalt samma dag. Så kul att så många får positiva svar denna månaden 🥰
  • ersi12

Jag tog ett clearblue testa tidigt, har bim 26/9 och det visar absolut ingenting så antar att chansen är ute för ett plus då de är 79% säkra 6 dagar innan mens😞

• Anonym (Anonym)
    ersi12 skrev 2024-09-20 08:20:42 följande:

Jag tog ett clearblue testa tidigt, har bim 26/9 och det visar absolut ingenting så antar att chansen är ute för ett plus då de är 79% säkra 6 dagar innan mens😞

Jag tog ett sådant test 5 dagar före BIM med vår dotter som var klart negativt. 2 dagar före BIM plussade jag med ett vanligt RFSU test. Det det behöver inte betyda något att detta visade negativt. Håller tummarna för dig! 🤞
  • Meddelande borttaget
  • ersi12
    Anonym (Anonym) skrev 2024-09-20 14:52:53 följande:
    Jag tog ett sådant test 5 dagar före BIM med vår dotter som var klart negativt. 2 dagar före BIM plussade jag med ett vanligt RFSU test. Det det behöver inte betyda något att detta visade negativt. Håller tummarna för dig! 🤞
    Jag lät testet ligga några timmar och blev nyfiken (såklart?) när jag skulle slänga det, det fanns ett litet sträck. Vet att det räknas som ogiltigt och försöker att inte hoppas men ska testa igen om 2-3 dagar ☺️
Svar på tråden Väntar på plus!