Väntar på plus!
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Hej! Igår hade jag ägglossning och nu börjar den spända väntan på att ta graviditetstester, någon mer som väntar och längtar? 🥰
Åh spännande! Har ni försökt länge? barn sen innan?
Tog ut min spiral i början på juli och idag hade jag ÄL. Är så spänd! 🙈
Jag är också 30, eller blir 31 i oktober 😊
Jag hade en kemisk gravidtet för två mån sen. Och då kände jag det i hela kroppen, visste bara. Ett konstigt pirr typ och spända bröst. Så förra månaden kände jag inte det så visste att jag inte skulle plussa då.
Nu tycker jag mig känna detta pirr igen men vet inte om det är inbillning 😂
dudå?
vad Spännande!! Tänk om det betyder att du plussar! När ska du testa?
jag har haft rätt mycket molvärk igår och idag. Igår lämnade min honkatt dessutom inte min sida, och det har hänt totalt två ggr tidigare vilket var när Jag var gravid förra gångeena så känns ändå som ett tecken hahaha.
har också haft lite spända bröst vilket jag ändå inte brukar ha, trots att jag ändå brukar känna av lutealfasen.
Hej,
Första månaden utan ppiller, det är så jobbigt att vänta och känns inte som att jag kan prata med nån. Är bara runt 20 årsåldern.
Ja man kan ju hoppas men nu tycker inte att jag känner det längre så jag vet inte alltså.. har några tidiga tester så kanske tar ett imorgon även fast jag inte förväntar mig något plus.
Ja det kan ju verkligen vara ett tecken då ju, haha!