• Anonym (Man)

Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar

Det finns en sådan dubbelmoral i samhället just nu för vad man kan skriva om män och kvinnor. Vänd gärna på denna artikel genusmässigt. Lägg gärna till att det var en man som skrivit om olika tjejtyper och hur mycket dom får ligga.

Här är sommarens mest omtalade killtyper

Premium Texmex-män, råttkillar, Patagonia-snubbar och babygirl-pojkar får tjejers hjärtan att smälta.

Katarina Muhr berättar om männen som det snackas om, och dreglas över, i sommar.

✓ Detta är utmärkande hos de mest intressanta manstyperna.

✓ Katarina Muhr: ?Trots att det är lite märkligt så smälter vi...?

✓ Egenskaperna som tjejer gillar lite extra.

• Svar på tråden Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-07-29 19:59:01 följande:
    Varenda inlägg du skriver handlar om hur illa du tycker om kvinnor. Män är såna offer för något tyckande du drar fram ur röven, fullständigt vanligt för incels.

Män har ett större intresse av att ligga och ragga, därför riktar sig en sån artikel till män, oavsett hur stor offerkoftan är hos dig. Det är så underligt att de som klagar mest över feminismen (du) själva är de största feministerna. Vanlig missuppfattning bland misogyna som egentligen handlar om gnäll över kvinnor.
    För mig handlar det om hur media förhåller sig till jämställdhet och att dubbelmoralen är så tydlig.
  • Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-29 20:06:25 följande:
    För mig handlar det om hur media förhåller sig till jämställdhet och att dubbelmoralen är så tydlig.
    Män vill knulla mer än kvinnor. Påstår du att det inte är så? Det är väl dubbelmoral om något att vara medveten om det och samtidigt gnälla och låtsas som att det inte är så.

Sen ta på sig offerkoftan och gnälla över att det är så synd om män.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-07-29 20:15:52 följande:
    Män vill knulla mer än kvinnor. Påstår du att det inte är så? Det är väl dubbelmoral om något att vara medveten om det och samtidigt gnälla och låtsas som att det inte är så.

Sen ta på sig offerkoftan och gnälla över att det är så synd om män.
    Jag svarar som en feminist skulle ha gjort.

Du kan inte generalisera oss män. Alla vill inte knulla mer än kvinnor.
  • Anonym (kom igen nu!)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-29 20:06:25 följande:
    och ändå svarar du inte på frågan om dubbel moral när män anses lyckade när dom haft många sexpartners och en del män avundas dom medans kvinnor ses som horor och många ser ner på dom.
    nej det handlar inte om att tycka synd om kvinnor utan just dubbel moral men den låtsas du inte om.
    gnäll passar visst dig bara i vissa fall och du blundar för andra.
    snacka om dubbel moral, men du vet att det är precis som jag skriver men den jämställdheten skiter du i.
    handlar varken om feminism eller tycka synd om män eller kvinnor men  att du blundar för det och bara gnäller när du tycker att det är berättigat.
    kanske även du har dubbelmoral?
  • Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-29 20:22:37 följande:
    Jag svarar som en feminist skulle ha gjort.

Du kan inte generalisera oss män. Alla vill inte knulla mer än kvinnor.

Det är ju det jag påpekar. Du har feministiska åsikter, samtidigt som du också är misogyn och visar ett starkt ogillande för kvinnor (och feminister) Ni är fanimej likadana alla ni incels. Du ikläder dig offerrollen via alla män dessutom. Så kan man inte generalisera. Begriper du inte det?

Ja, man kan generalisera män och kvinnor och säga att män vill knulla mer än kvinnor. Man kan generalisera på samma sätt och säga att män har en större muskelmassa än kvinnor.

Det är du säkerligen medveten om, män vill generellt ha mer sex än kvinnor, ändå så ynkar och gnäller du över det. 

• Anonym (Tröttsamt)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-29 18:26:51 följande:
    Den artikeln är skriven med en helt annan stil och respekt. Det står inte någonstans om vad som får mannen att dregla över vissa typer av kvinnor.

Du måste kunna se skillnaden.
    Var nånstans är den här skillnaden? Det finns en betalväg och du har bara copy paste texten som finns innan man måste betala för att läsa hela artikeln. Har du ens tillgång till hela artikeln eller du bara läste punkterna som alla vi andra också kan läsa som inte säger mycket alls och definit inte någon respektlöshet eller annorlunda stil som man kan ta på. Hela TS skriker oseriöst. Så mina frågor till dig är?

1. Har du läst hela artikeln?
    2. Vad är det med artikeln som är skriven på ett respektlöst  sätt? 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-07-29 20:31:39 följande:

Det är ju det jag påpekar. Du har feministiska åsikter, samtidigt som du också är misogyn och visar ett starkt ogillande för kvinnor (och feminister) Ni är fanimej likadana alla ni incels. Du ikläder dig offerrollen via alla män dessutom. Så kan man inte generalisera. Begriper du inte det?

Ja, man kan generalisera män och kvinnor och säga att män vill knulla mer än kvinnor. Man kan generalisera på samma sätt och säga att män har en större muskelmassa än kvinnor.

Det är du säkerligen medveten om, män vill generellt ha mer sex än kvinnor, ändå så ynkar och gnäller du över det. 

Jag tycker det är mest du som gnäller och ynkar över att jag konstaterar faktum och diskuterar frågor som kan vara känsliga för vissa.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2024-07-29 21:33:21 följande:
    Var nånstans är den här skillnaden? Det finns en betalväg och du har bara copy paste texten som finns innan man måste betala för att läsa hela artikeln. Har du ens tillgång till hela artikeln eller du bara läste punkterna som alla vi andra också kan läsa som inte säger mycket alls och definit inte någon respektlöshet eller annorlunda stil som man kan ta på. Hela TS skriker oseriöst. Så mina frågor till dig är?

1. Har du läst hela artikeln?
    2. Vad är det med artikeln som är skriven på ett respektlöst  sätt? 
    Jag har inte löst artikeln. Men om samma skrevs om kvinnor, att en manlig journalist skrev vilken typ av kvinnor han dreglar över på sommaren, så hade han fått sparken.

Jag är inte provocerad av att hon skriver detta om män, jag är provocerad av att det är så olika mellan män och kvinnor medialt. Det är många journalister som är mycket skitnödiga för att skriva känsliga saker om kvinnor. För dom vet vilket drev som väntar om dom väljer fel ord.
  • Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-29 22:30:53 följande:
    Jag tycker det är mest du som gnäller och ynkar över att jag konstaterar faktum och diskuterar frågor som kan vara känsliga för vissa.

Du konstaterar inte ett skit, du drar på dig offerkoftan å mäns vägnar och tycker så otroligt synd om dig själv för att allt är så orättvist, du baserar denna orättvisa på det obestridliga faktumet att män vill knulla mer än kvinnor. Men det verkar du ha någon form av absurd förnekelse över. Tydligen så ska kvinnor känna skamkänsla för att någon har skrivit en artikel om tips för att ligga. -för män bara- 

Osakligt gnällande som vanligt.

• Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-29 22:35:36 följande:
    Jag har inte löst artikeln. Men om samma skrevs om kvinnor, att en manlig journalist skrev vilken typ av kvinnor han dreglar över på sommaren, så hade han fått sparken.

Jag är inte provocerad av att hon skriver detta om män, jag är provocerad av att det är så olika mellan män och kvinnor medialt. Det är många journalister som är mycket skitnödiga för att skriva känsliga saker om kvinnor. För dom vet vilket drev som väntar om dom väljer fel ord.
    Varför skulle inte en artikel kunna vara om tips för kvinnor att ligga? Är du så fruktansvärt lättkränkt? Du uppfinner olika scenarion att gnälla över där män är de eviga offren.
Svar på tråden Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar