• Anonym (Man)

Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar

Det finns en sådan dubbelmoral i samhället just nu för vad man kan skriva om män och kvinnor. Vänd gärna på denna artikel genusmässigt. Lägg gärna till att det var en man som skrivit om olika tjejtyper och hur mycket dom får ligga.

Här är sommarens mest omtalade killtyper

Premium Texmex-män, råttkillar, Patagonia-snubbar och babygirl-pojkar får tjejers hjärtan att smälta.

Katarina Muhr berättar om männen som det snackas om, och dreglas över, i sommar.

✓ Detta är utmärkande hos de mest intressanta manstyperna.

✓ Katarina Muhr: ?Trots att det är lite märkligt så smälter vi...?

✓ Egenskaperna som tjejer gillar lite extra.

• Svar på tråden Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar
  • Anonym (Man)
    Anonym (Och) skrev 2024-07-30 13:04:17 följande:
    Du får helt enkelt bemöta kvinnor som klagar på män som gör så mot kvinnor att kvinnan klagar helt enkelt för hon vill gynna sig själv. 
    Det är tydligt att sex är inte som allt annat och det handlar mer om att gynna sig själv. Inte att man har egentligen en åsikt. Och debatten är dessutom vinklad till kvinnors fördel 
    Så fungerar feminism. Där dom egna privilegierna tar slut, finns inget intresse att gå vidare i frågan. Det handlar inte jämställdhet.
  • Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-30 08:55:22 följande:
    Du får gärna visa mig en artikel i en större tidning där en manlig skribent skriver att han dreglar över vissa tjejer.

Går inte att hitta - Om någon skrivit det så är den journalisten deporterad till Sibirien.
    Typ som det du pysslar med i den här tråden menar du? Skapar ett drev pga kränkthet.
  • ClumsySmurf
    Anonym (Och) skrev 2024-07-30 13:00:28 följande:

Just vid sex så verkar det handla mer om egoism och hyckleri jämfört med mycket annat både för män och kvinnor vilket prostitution är ett exempel på. 

Eller exempelvis om någon kvinna klagar på att hon blir utan bra eller inte hittar någon man så kan kvinnan använda samma argument som när en man klagar på han saknar en sexpartner.
    Då plötsligt kan kvinnan påstå att det finns inga likheter och försöker påstå att sex är ingen mänsklig rättighet när man tar upp likheterna 

Om någon kvinna klagar så tvivlar jag att hon klagar som en kränkt bebis och tycker att män ska skämmas för att hon inte får kuk och att de ska genmanipuleras, och skulle det hända så tror jag att till och med en feminist med blått hår säga det är såna som du som ger kvinnomisshandel en ursäkt.
  • Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-30 13:09:49 följande:
    Så fungerar feminism. Där dom egna privilegierna tar slut, finns inget intresse att gå vidare i frågan. Det handlar inte jämställdhet.

Skulle vara tokspännande att få höra vad du tror artikeln du pratar om har att göra med "feminism."?

Låter som en helt vanlig bitter, kränkt incelretorik där du applicerar feminism på kvinnor och är allmänt nedlåtande. Paketerat som ett stackars offer för att allt är så orättvist p g a kvinnor. Har inte ett skit att göra med feminism, som vanligt. 

• Anonym (P)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-30 13:09:49 följande:
    Alltså TS, nu börjar du bli lika patetisk som artikeln.
  • Anonym (Och)
    ClumsySmurf skrev 2024-07-30 14:10:55 följande:
    Om någon kvinna klagar så tvivlar jag att hon klagar som en kränkt bebis och tycker att män ska skämmas för att hon inte får kuk och att de ska genmanipuleras, och skulle det hända så tror jag att till och med en feminist med blått hår säga det är såna som du som ger kvinnomisshandel en ursäkt.
    Kvinnliga bebis är i så fall många kvinnor. 
  • Anonym (Man)

Finns fortfarande ingen som tycker det var dumt uttryckt. Bara att jag som diskuterar detta är incel, patetisk och massa andra nedvärderande uttryck.

Det säger en del.

• Anonym (Man)
    Anonym (Och) skrev 2024-07-30 14:37:55 följande:
    Kvinnliga bebis är i så fall många kvinnor. 
    Kvinnobebisar existerar inte, bara mansbebisar.

Män får heller inte vara offer i något sammanhang, då får man bara skit istället för en diskussion.
  • Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-30 15:08:18 följande:
    Kvinnobebisar existerar inte, bara mansbebisar.

Män får heller inte vara offer i något sammanhang, då får man bara skit istället för en diskussion.
    Säger du att du är en mansbebis också? Näe, då behöver man antagligen ha en flickvän först.

Kom tillbaka när DU är ett offer på riktigt så kan du få mina sympatier.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-07-30 15:18:02 följande:
    Säger du att du är en mansbebis också? Näe, då behöver man antagligen ha en flickvän först.

Kom tillbaka när DU är ett offer på riktigt så kan du få mina sympatier.
    Jag är inget offer. Men jag kan diskutera utifrån olika förutsättningar och finner det intressant att det är så olika.

Innan du försöker med fler persongrepp(verkar vara så du arbetar), så kan jag tala om att jag har familj. Tänkte att det verkar spela roll för dig eftersom du hävdar att jag är singel helt utan grund.
Svar på tråden Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar