• Anonym (Man)

Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar

Det finns en sådan dubbelmoral i samhället just nu för vad man kan skriva om män och kvinnor. Vänd gärna på denna artikel genusmässigt. Lägg gärna till att det var en man som skrivit om olika tjejtyper och hur mycket dom får ligga.

Här är sommarens mest omtalade killtyper

Premium Texmex-män, råttkillar, Patagonia-snubbar och babygirl-pojkar får tjejers hjärtan att smälta.

Katarina Muhr berättar om männen som det snackas om, och dreglas över, i sommar.

✓ Detta är utmärkande hos de mest intressanta manstyperna.

✓ Katarina Muhr: ?Trots att det är lite märkligt så smälter vi...?

✓ Egenskaperna som tjejer gillar lite extra.

• Svar på tråden Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-08-01 17:28:19 följande:
    Du baserar ditt gnäll på din egna dubbelmoral? Det skulle ju vara skillnad om du förespråkade att såna artiklar inte skulle finnas och berättade att du i egenskap av man finner de kränkande för män. Du kan ju starta en rörelse motsvarande kvinnosakskvinnor, moralförespråkare, kanske samarbeta t om. Om du nu tycker samma sak som feminister?

Men icke, du var bara ute efter att gnälla på kvinnor. För att det är så synd om män pga kvinnor. Så mycket för din jämställdhet.
    Men det ligger ändå mycket i det jag säger, eller hur?
  • Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-01 17:39:27 följande:
    Haha!! Det jag läser är osakligt lättkränkt gnäll över en faktiskt hjälpsam artikel! Vanligt för er incels. Kanske är känsligt att bli påmind över att inte kunna ligga.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-08-01 18:04:37 följande:
    Haha!! Det jag läser är osakligt lättkränkt gnäll över en faktiskt hjälpsam artikel! Vanligt för er incels. Kanske är känsligt att bli påmind över att inte kunna ligga.
    Det är inte jag som har behov av att kränka;)
  • Anonym (Dubbla måttstockar)

Lite överraskande men idag skriver Expressen om tjejtyperna som får ligga mest.

Hadlar främst och tre kategorier av kvinnor.

1) De med snygg "beachvolleybollrumpa"
    2) De som klarar penntestet
    3) Smala tjejer med stora bröst.

Tre kategorier som får det lite svårare är.

1) Kvinnor med dålig hy
    2) Kvinnor med stora rumpor och små bröst
    3) Kvinnor med dåliga jobb, exempelvis lokalstädare och köksbiträde

Det är Pelle som skriver detta i Expressen. Pelle är en skön kille med jämn solbränna, stora överarmar och som bar bakochframvänd keps.

Pelle har dessutom alltid ett leende på läpparna och behöver bara titta på en tjej för att få ligga med henne.

• Anonym (Gnäll)
    Anonym (Dubbla måttstockar) skrev 2024-08-01 23:17:27 följande:

1) Kvinnor med dålig hy

Det är Pelle som skriver detta i Expressen. Pelle är en skön kille med jämn solbränna, stora överarmar och som bar bakochframvänd keps.

Pelle har dessutom alltid ett leende på läpparna och behöver bara titta på en tjej för att få ligga med henne.

Tillhör du ts hysteriska drev?
  • Anonym (Dubbla måttstockar)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-08-01 23:36:15 följande:
    Vill bara påvisa det uppenbara. Kvinnor kan uttrycka sig sexistiskt utan att få problem.
  • ClumsySmurf
    Anonym (Man) skrev 2024-08-01 14:54:13 följande:
    Ta en vanlig journalist då. Det denna journalist var att dela upp män i olika grupper och skriva vilka hon dreglar över mest. Det var därför jag tog ex friidrottstjejer som exempel. Det hon skrev i Expressen var inte direkt relaterat till idrott, det var mitt exempel.

Ingen kan dementera att det hade varit rejält höjda ögonbryn minst sagt om det var tvärtom genusmässigt. Några få i tråden som försöker försvara beteendet går inte att ta på allvar.
    Är det så att män inte bryr sej medan kvinnor gör så är en dubbelstandard bara en naturlig konsekvens men det blir fel att kalla det dubbelmoral.

En dreglande sportkommentator är inte särskilt proffessionellt, oavsett kön.

Jag tycker inte det är jämförbart med någon som är anställd för att uttrycka sina åsikter offentligt.

Det är inte svårt att försvara ett beteende om man inte tycker att personen gjort något fel.

• Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-08-01 23:36:15 följande:
    Haha.. nu blev det hysteriskt också. Du gillar inte att folk diskuterar det uppenbara.
  • ClumsySmurf
    Anonym (Dubbla måttstockar) skrev 2024-08-01 23:17:27 följande:

1) Kvinnor med dålig hy

Killtyperna som får ligga mest är ju de med de mest attraktiva egenskaperna, om de också har egenskapen lösaktig. Eftersom män är så lösaktiga räcker det för en kvinna att en egenskap som dessa män gillar för att vinna knull VM.

"Tre kategorier som får det lite svårare" kan ta betalt för knulla hela sommaren.
    Anonym (Dubbla måttstockar) skrev 2024-08-01 23:37:39 följande:
    Vill bara påvisa det uppenbara. Kvinnor kan uttrycka sig sexistiskt utan att få problem.
    ClumsySmurf skrev 2024-07-30 01:28:42 följande:
    Clumsy­Smurf skriver Här är tjejtyperna som får ligga allra mest i sommar
    lösaktiga
    Ett ord bakom betalvägg kanske inte är särskilt intressant.

• Anonym (Tröttsamt)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-01 17:39:27 följande:
    Du borde få ett pris över din förmåga att göra en höna av en fjäder av de få meningarna du har tillgång till att läsa. 
Svar på tråden Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar