Inlägg från: Anonym (Gnäll) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gnäll)

Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar

Jösses vilket gnäll, män vill ligga mer än kvinnor. Ska du inte då vara tacksam för tips då? Det ska bara gnällas hit och dit på kvinnor hela jävla tiden. De kan inte göra något rätt för gnällspikarna. Ojoj, nu har någon kommit med tips på hur du kan göra för att ligga, hur kan man gnälla på det nudå?

• Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-29 16:16:00 följande:

Skillnaden mellan män och kvinnor är att män inte vinner något på att spela offer. Då hånas dom och kontentan blir att han får kämpa mer. Som incelrörelsen tex

En kvinna som kör på offermentalitet får betydligt mer uppbackning.

Kvinnor kan alltså vara objektifierade av män och då är det synd om dom. När män blir objektifierade är det ingen som bryr sig. Det är bara att ta det som en man.

Du låter som en typisk incel, hela inlägget dryper av offerkofta.
  • Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-29 19:21:53 följande:
    Jag har förstått att man lätt tas för incel när man ifrågasätter något som så självklart påvisar skillnader mellan hur män och kvinnor hanteras olika.

Det går inte att diskutera liknande ämnen utan att bli beskylld och påhoppad av vissa.

Du gnäller ju för att det finns skillnader mellan könen. Män vill ligga mer än kvinnor. Du kan snyfta bäst du vill över det faktumet. Men du väljer att skuldbelägga kvinnor naturligtvis.

Ja, du uppvisar offermentalitet och misogyni vilket är typiskt för incels.

• Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-29 19:41:07 följande:
    Om du läser en gång till så handlar inte inlägget om att skuldbelägga kvinnor, utan att det pratas om jämställdhet medialt och i samhället. Men att media har olika sätt att uttrycka sig beroende på vilken grupp de skriver om.
    Varenda inlägg du skriver handlar om hur illa du tycker om kvinnor. Män är såna offer för något tyckande du drar fram ur röven, fullständigt vanligt för incels.

Män har ett större intresse av att ligga och ragga, därför riktar sig en sån artikel till män, oavsett hur stor offerkoftan är hos dig. Det är så underligt att de som klagar mest över feminismen (du) själva är de största feministerna. Vanlig missuppfattning bland misogyna som egentligen handlar om gnäll över kvinnor.
  • Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-29 20:06:25 följande:
    För mig handlar det om hur media förhåller sig till jämställdhet och att dubbelmoralen är så tydlig.
    Män vill knulla mer än kvinnor. Påstår du att det inte är så? Det är väl dubbelmoral om något att vara medveten om det och samtidigt gnälla och låtsas som att det inte är så.

Sen ta på sig offerkoftan och gnälla över att det är så synd om män.
  • Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-29 20:22:37 följande:
    Jag svarar som en feminist skulle ha gjort.

Du kan inte generalisera oss män. Alla vill inte knulla mer än kvinnor.

Det är ju det jag påpekar. Du har feministiska åsikter, samtidigt som du också är misogyn och visar ett starkt ogillande för kvinnor (och feminister) Ni är fanimej likadana alla ni incels. Du ikläder dig offerrollen via alla män dessutom. Så kan man inte generalisera. Begriper du inte det?

Ja, man kan generalisera män och kvinnor och säga att män vill knulla mer än kvinnor. Man kan generalisera på samma sätt och säga att män har en större muskelmassa än kvinnor.

Det är du säkerligen medveten om, män vill generellt ha mer sex än kvinnor, ändå så ynkar och gnäller du över det. 

• Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-29 22:30:53 följande:
    Jag tycker det är mest du som gnäller och ynkar över att jag konstaterar faktum och diskuterar frågor som kan vara känsliga för vissa.

Du konstaterar inte ett skit, du drar på dig offerkoftan å mäns vägnar och tycker så otroligt synd om dig själv för att allt är så orättvist, du baserar denna orättvisa på det obestridliga faktumet att män vill knulla mer än kvinnor. Men det verkar du ha någon form av absurd förnekelse över. Tydligen så ska kvinnor känna skamkänsla för att någon har skrivit en artikel om tips för att ligga. -för män bara- 

Osakligt gnällande som vanligt.

• Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-29 22:35:36 följande:
    Jag har inte löst artikeln. Men om samma skrevs om kvinnor, att en manlig journalist skrev vilken typ av kvinnor han dreglar över på sommaren, så hade han fått sparken.

Jag är inte provocerad av att hon skriver detta om män, jag är provocerad av att det är så olika mellan män och kvinnor medialt. Det är många journalister som är mycket skitnödiga för att skriva känsliga saker om kvinnor. För dom vet vilket drev som väntar om dom väljer fel ord.
    Varför skulle inte en artikel kunna vara om tips för kvinnor att ligga? Är du så fruktansvärt lättkränkt? Du uppfinner olika scenarion att gnälla över där män är de eviga offren.
  • Anonym (Gnäll)
    Anonym (Man) skrev 2024-07-30 00:30:40 följande:
    Jag behövde inte uppfinna feltrampet, det fixade den kvinnliga journalisten med sin artikel.
    Så du blev kränkt av artikeln och kände ett behov av att gnälla att män är såna offer pga kvinnor. Inte att det skulle kunna vara hjälpsamma tips? Som jag förstår så blir det i så mycket ligga för er incels.

.....jag undrar varför....
  • Anonym (Gnäll)

För att vara någon som gnäller över det fiktiva scenariot vilket "drev det skulle bli" om en liknande artikel riktat sig till kvinnor, så är det anmärkningsvärt att denne inte själv inser att han startat ett drev för att artikeln var så kränkande för män enligt honom själv.

Svar på tråden Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar