• Sally101

BF Februari 2025

Hej! Har skapat en grupp för oss som har plussat och är beräknade att föda någon gång i februari 2025 GravidSolig

Vi kan följas åt här och dela med oss av frågor, känslor, tankar {#emotions_dlg.flower}

Jag plussade 24 maj och är (utifrån äl) beräknad 4 februari! Vi har försökt i ett år och har två missfall bakom oss, vi håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen denna gångHjärta

• Svar på tråden BF Februari 2025
  • Angiesmamma
    Sally101 skrev 2024-06-18 22:22:33 följande:
    Jag är gärna med men vet inte heller hur man skickar pm 🙂
    Försökte skicka meddelande men går inte ifrån mobil 😂 vet inte hur jag ska skicka länken 😅
  • Angiesmamma

Ska jag bara dela länken här? Tänker att jag bara accepterar dom som heter sitt riktiga namn och verkar ha ett ?riktigt? konto. Man kan inte se vilka som är med i gruppen om man inte är medlem. Vet inte annars hur jag ska kunna skicka länken då jag inte hittar hur jag skickar meddelande ifrån mobilen 🥲🤣 vad tycker ni? 

• snowplay970

Kan funka, men kanske att man måste uppge sitt familjeliv-namn i ansökan till facebookgruppen?

• MissKopp
    Angiesmamma skrev 2024-06-17 19:52:22 följande:

Jag har gjort en ny fb grupp eftersom att personen som posta föregående grupp var anonym och det inte gick att komma fram till sidan för någon av oss. 

Gruppen jag har gjort är privat och inte synlig på fb. 
    skicka pm till mig här, eller skriv här i tråden så kan jag skicka ett meddelande med länk till fb gruppen 🥰 

så blir det lättare att följas åt tänker jag ????🏼

Hejsan! Vet ej hur man skickar pm men snälla skicka länken till mig. Har BF 17 Februari 2025 ❤️
  • MrsXy
    Hej jag hakar gärna på här i gruppen !
    Första, om det nu lyckas, har flera mf bakom mig så ganska rejält traumatiserad, försökt i flera år... 
    Delar gärna känslor och erfarenheter här :) 
  • Evasonja
    MissKopp skrev 2024-06-21 22:49:36 följande:
    Det står att länken har gått ut när man trycker på den :(
    Fungerade inte för mig heller 🙁
  • EFW

Hej, har bf 19/2 och är i vecka 5+2.
    Blir mitt 4 och sambons första. Vi har gjort IVF på grund av manlig faktor (för få simmare) och lyckades på tredje insättningen 😍 

Hoppas också jag får behålla lilla pyret och väntar nu på vårat första ul i vecka 7+2.
    Har lagt in mina uppgifter på denna sida för att räkna ut missfallsrisken. https://datayze.com/miscarriage-chart#google_vignette

Tycker det är skönt att se den minska dag för dag istället för att bara invänta vecka 12 😅

Är gärna med i FB gruppen 😁

• Evasonja

Här är en ny länk, jag testade göra en grupp på fb, hoppas det är okej 😊. Den är dold och ej synlig för andra som ej har länken, även privat. 

Jag har varit med i två liknande grupper mina andra graviditet och tyckte det var så skönt att kunna skriva med likasinnade 😊. 

https://fb.me/g/p_tEpH91ewfuYNYCgE/eStFTtYe

Svar på tråden BF Februari 2025