Inlägg från: Evasonja |Visa alla inlägg
  • Evasonja

BF Februari 2025

Angiesmamma skrev 2024-06-17 19:52:22 följande:

Jag har gjort en ny fb grupp eftersom att personen som posta föregående grupp var anonym och det inte gick att komma fram till sidan för någon av oss. 

Gruppen jag har gjort är privat och inte synlig på fb. 
    skicka pm till mig här, eller skriv här i tråden så kan jag skicka ett meddelande med länk till fb gruppen 🥰 

så blir det lättare att följas åt tänker jag ????🏼

Du får gärna skicka pm till mig! Jag har försökt lista ut hur jag ska skicka men kan verkligen inte 😂

Jag är på bim -1 men har testat positivt med diverse test i en vecka 🥹. Imorse stod där ?gravid 2-3? så nu känner jag mig lite mer säker och vill gärna vara med. Tidigare har jag varit inne och tjuvläst i tråden. Känner igen mig i allt ni flesta skriver, ömma bröst, illamående som ligger sådär i bakgrunden och flåset?!?? Andas som jag sprungit ett maraton 😂😂

önskar er alla lycka till ????🏼

• Evasonja
    MissKopp skrev 2024-06-21 22:49:36 följande:
    Det står att länken har gått ut när man trycker på den :(
    Fungerade inte för mig heller 🙁
  • Evasonja

Här är en ny länk, jag testade göra en grupp på fb, hoppas det är okej 😊. Den är dold och ej synlig för andra som ej har länken, även privat. 

Jag har varit med i två liknande grupper mina andra graviditet och tyckte det var så skönt att kunna skriva med likasinnade 😊. 

https://fb.me/g/p_tEpH91ewfuYNYCgE/eStFTtYe

• Evasonja

Jag kan testa skicka länken från dator via meddelande så som du skriver men jag tänker att det är samma länk som här i tråden. 

Lägger in länken här igen, man kanske behöver klicka på den via en dator? För mig fungerar det när jag bara trycker på den 🙈

• Evasonja

Om ni kan skicka era namn och beskriva er profilbild för mig kan jag bjuda in er på Facebook kom jag på 🤗 skriv antingen här eller skicka privat 😄

• Evasonja
    Lillkroken skrev 2024-06-27 15:03:11 följande:
    Det kanske det kan va, hemlig grupp och inställning slltså :) Vill ju inte avslöja något.. än.

haha känner igen det ni skriver här uppe om äta dricka allt. Oj vad vi smusslade med alkoholfri cider sist det bjöds på bubbel i större sällskap. Vi lyckades lura alla (:

åh va spännande Doris0406 vad sa dina pojkar?
    vi har också lite äldre barn som blir syskon, min kille har sedan ett tidigare förhållanden. Jag har också 2 men fortfarande lite yngre och har pratat om att dom vill ha syskon hela tiden haha 

men. Den där fb gruppen. Hur sjutton kommer vi andra in dåå? :)
    Om länken ej funderar så skriv ditt namn och hur din profilbild ser ut till mig, jag lägger till dig som vän sen bjuder in. Det ända sättet som fungerat, om inte länken gör det 😃

gruppen är hemlig & dold så man kan inte söka på den och man ser inte när någon gått med. Därav klabbet att komma in i den 😅

Svar på tråden BF Februari 2025