• Sally101

BF Februari 2025

Hej! Har skapat en grupp för oss som har plussat och är beräknade att föda någon gång i februari 2025 GravidSolig

Vi kan följas åt här och dela med oss av frågor, känslor, tankar {#emotions_dlg.flower}

Jag plussade 24 maj och är (utifrån äl) beräknad 4 februari! Vi har försökt i ett år och har två missfall bakom oss, vi håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen denna gångHjärta

• Svar på tråden BF Februari 2025
  • Angiesmamma

Hello & Grattis!! 

Jag plussade idag äntligen!! , så är beräknad någon gång i februari! ☺️ 
    dock vet jag inte när då vi hade ett mf i början av maj. vi försökt i ca 9 månader. Håller tummar och tår för oss båda! 🥰

• Sally101
    Angiesmamma skrev 2024-05-26 08:50:54 följande:

Hello & Grattis!! 

Jag plussade idag äntligen!! , så är beräknad någon gång i februari! ☺️ 
    dock vet jag inte när då vi hade ett mf i början av maj. vi försökt i ca 9 månader. Håller tummar och tår för oss båda! 🥰

Hej, tack och grattis till dig/er med 🥰 Vad kul att höra att det blev ett plus igen, ja nu hoppas vi att de stannar ❤️
  • Doris0406

Grattis till er! ❤️

Jag plussade igår på morsdag 🥰 Bf 1 feb enligt min gravidapp. 
    Vi har försökt i över ett år, jag är 40+ och trodde jag var på väg in i klimakteriet men tog ett test igår när mensen uteblivit och det var två streck😍 

Vi håller tummarna att vi får följas åt och dela tankar mående. 

• Angiesmamma

Grattis till dig med! Så fantastiskt! det som är menat att ske, sker alltid. ☺️🙏🏼 jaa! Det hoppas jag verkligen. Har ni andra barn sen innan? ❤️

• Anonym (Enlitentrea)

Hej! Kul med en tråd, ska bli så roligt att följas åt! 
    Jag plussade i fredags på äl+8 och blir enligt min senaste mens beräknad 5e februari. 

Jag blir 27 iår, har två barn sen innan (7 & 5) samt bonusbarn men det här blir första gemensamma 🥰 

• Nani001

Plussade i fredags (24e) och är beräknad 26 Januari 🙈 Inte alls planerat men välkommet 🥰 Har inga barn sen tidigare så är givetvis livrädd för lite allt möjligt 😂🙈

• Doris0406

Jag blir 42 i år, har två barn 18 & 20 sedan ett tidigare förhållande så det här blir vårat första gemensamma🥰

Känns så roligt att få börja om igen, om allt går som det ska ☺️

• Angiesmamma

Såå roligt det ska bli att få följas åt!! 😍 
    jag är 31 och fyra barn sen innan. yngsta har precis fyllt 4. Hur mår ni alla än så länge? Har Ni några symptom? 🥰

• LillHumlan

Jag hoppar in här 😁 

Precis plussat med vad jag hoppas ska bli ett syskon till min treåring. Var gravid i februari men fick MA i mars. 

Har haft svårt att bli gravid (ca ett år) med min dotter. Och har försökt nästan lika länge nu, så jag hoppas att denna vill stanna. 

Bf 8 februari.

• Miruska

Efter många negativa tester fick jag ett plus. Är i chock!
    Enligt senaste mens beräknad 6/2. Är försiktigt förväntansfull men lite rädd såklart. Har en 4-åring sedan tidigare. Själv är jag 28 🙂

Svar på tråden BF Februari 2025