Inlägg från: Sally101 |Visa alla inlägg
  • Sally101

BF Februari 2025

Hej! Har skapat en grupp för oss som har plussat och är beräknade att föda någon gång i februari 2025 GravidSolig

Vi kan följas åt här och dela med oss av frågor, känslor, tankar {#emotions_dlg.flower}

Jag plussade 24 maj och är (utifrån äl) beräknad 4 februari! Vi har försökt i ett år och har två missfall bakom oss, vi håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen denna gångHjärta

• Svar på tråden BF Februari 2025
  • Sally101
    Angiesmamma skrev 2024-05-26 08:50:54 följande:

Hello & Grattis!! 

Jag plussade idag äntligen!! , så är beräknad någon gång i februari! ☺️ 
    dock vet jag inte när då vi hade ett mf i början av maj. vi försökt i ca 9 månader. Håller tummar och tår för oss båda! 🥰

Hej, tack och grattis till dig/er med 🥰 Vad kul att höra att det blev ett plus igen, ja nu hoppas vi att de stannar ❤️
  • Sally101
    Doris0406 skrev 2024-05-27 20:53:27 följande:

Grattis till er! ❤️

Jag plussade igår på morsdag 🥰 Bf 1 feb enligt min gravidapp. 
    Vi har försökt i över ett år, jag är 40+ och trodde jag var på väg in i klimakteriet men tog ett test igår när mensen uteblivit och det var två streck😍 

Vi håller tummarna att vi får följas åt och dela tankar mående. 

Grattis, vilken fin överraskning ❤️ 🥰
  • Sally101
    Anonym (Enlitentrea) skrev 2024-05-28 11:14:05 följande:

Hej! Kul med en tråd, ska bli så roligt att följas åt! 
    Jag plussade i fredags på äl+8 och blir enligt min senaste mens beräknad 5e februari. 

Jag blir 27 iår, har två barn sen innan (7 & 5) samt bonusbarn men det här blir första gemensamma 🥰 

Grattis till graviditeten 🥰
  • Sally101
    Nani001 skrev 2024-05-28 11:41:05 följande:

Plussade i fredags (24e) och är beräknad 26 Januari 🙈 Inte alls planerat men välkommet 🥰 Har inga barn sen tidigare så är givetvis livrädd för lite allt möjligt 😂🙈

Doris0406 skrev 2024-05-28 21:08:40 följande:

Jag blir 42 i år, har två barn 18 & 20 sedan ett tidigare förhållande så det här blir vårat första gemensamma🥰

Känns så roligt att få börja om igen, om allt går som det ska ☺️

LillHumlan skrev 2024-05-29 19:56:49 följande:

Jag hoppar in här 😁 

Precis plussat med vad jag hoppas ska bli ett syskon till min treåring. Var gravid i februari men fick MA i mars. 

Har haft svårt att bli gravid (ca ett år) med min dotter. Och har försökt nästan lika länge nu, så jag hoppas att denna vill stanna. 

Bf 8 februari.

Miruska skrev 2024-05-29 20:42:33 följande:

Efter många negativa tester fick jag ett plus. Är i chock!
    Enligt senaste mens beräknad 6/2. Är försiktigt förväntansfull men lite rädd såklart. Har en 4-åring sedan tidigare. Själv är jag 28 🙂

Grattis till er alla! Vad fint att få höra lite om er bakgrund också ❤️ Ser fram emot att kunna följas åt här 🥰

• Sally101
    Angiesmamma skrev 2024-05-29 14:59:29 följande:

Såå roligt det ska bli att få följas åt!! 😍 
    jag är 31 och fyra barn sen innan. yngsta har precis fyllt 4. Hur mår ni alla än så länge? Har Ni några symptom? 🥰

Jag mår bra, symtomen jag har haft senaste veckan är:
    Tröttare än vanligt, gäspar hela dagarna 😅

Ont i brösten

Gasig, både pruttar och rapar dagarna i ända (pun intended) 💨 får onda ögat av sambon 😅

Molande värk, liknande mensvärk hela dagarna

Varannan dag har jag lite diffus illamående (knappt märkbart) om jag verkligen känner efter.

Tog ett till graviditetstest på eftermiddagen nu i veckan, där plusset kom på några sekunder och blev starkare än kontrollstrecket. Gjorde mig glad 😄

Har du några symtom? 😊
  • Sally101

Hej, välkommen alla nya ❤️ Jag startade ju tråden och har sen varit lite frånvarande, blev så rädd i veckan då jag fick små bruna flytningar och lite rosa i två dagar. Vi har två missfall varav ett uteblivet bakom oss, vilket såklart (för mig) sätter igång oron. Nu är flytningarna som vanligt och gravidsymtomen ökar, främst ont i brösten 😫 så SJUKT ont i brösten. 

Det är fint att läsa era inlägg och jag hoppas jag kan vara lite mer aktiv framåt, jag gillade idén om facebooksida, men vet heller inte hur det ska gå till med pm till anonym.. Vi får stanna här så länge, om ingen annan vill skapa en facebooksida ☺️

Ha det fint 🌼

• Sally101
    Angiesmamma skrev 2024-06-17 19:52:22 följande:

Jag har gjort en ny fb grupp eftersom att personen som posta föregående grupp var anonym och det inte gick att komma fram till sidan för någon av oss. 

Gruppen jag har gjort är privat och inte synlig på fb. 
    skicka pm till mig här, eller skriv här i tråden så kan jag skicka ett meddelande med länk till fb gruppen 🥰 

så blir det lättare att följas åt tänker jag ????🏼

Jag är gärna med men vet inte heller hur man skickar pm 🙂
Svar på tråden BF Februari 2025