• Fagerlund

Israel folkmord

Varför är det israel som anklagas för folkmord när det är Hamas som vill utplåna alla judar, och skulle göra det om inte Israel försvarade sig? 

• Svar på tråden Israel folkmord
  • Anonym (fi)
    Anonym (Anti-extremist) skrev 2024-10-14 13:33:47 följande:
    Precis som förra gången försöker du med osanningar. FN har inget sådant mandat eller avtal. 
    Logga ut från datorn och gå och gör någonting nyttigt i den riktiga världen istället.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anti-extremist)
    Anonym (fi) skrev 2024-10-14 14:33:58 följande:
    Logga ut från datorn och gå och gör någonting nyttigt i den riktiga världen istället.
    Ja du, är det jobbigt när man motargumenterar?  Det här är ett forum dör tom du kan säga vad du tycker.  Det här är inte Gaza där man dödar journalister som försöker visa vad Israel håller på med. 

Israel vill ockupera Libanon. Därför vill de inte ha FN där.

• Anonym (Omänskligt)
    Anonym (Anti-extremist) skrev 2024-10-14 16:56:40 följande:
    Ja du, är det jobbigt när man motargumenterar?  Det här är ett forum dör tom du kan säga vad du tycker.  Det här är inte Gaza där man dödar journalister som försöker visa vad Israel håller på med. 
    Nej du kan inte säga vad du tycker och vad sanningen verkligen är. Iaf inte i just denna tråd. Då blir du avstängd pga att sanningen klassas som antisemitism. Trots att Israel är ett demokratisk land för "alla" blir man antisemitism vid för mycket kritik. Det säger ju emot sig själv men de har fått igenom det ändå. 

Vet att minst 3 av de som argumenterar för Israel själva är judar. En av dem bor i Israel och en annan är Sionist men osäker på om denna person är jude. 

Allt är alltså vridet. Får se om du hinner läsa detta innan de tar bort de. Men var säker sanningen Får vi inte säga.
  • OlleSQ
    KillBill skrev 2024-10-13 21:47:36 följande:

Bra att regeringen äntligen vill terrorstämpla Irans Islamiska revolutionsgarde. Det är något som socialdemokraterna har krävt länge. 

Länge? Det är inte ens två år sen Anderssonskan var statsminister. Då var det inget krav...

• TvillingmammaVästgöte
    Anonym (Omänskligt) skrev 2024-10-14 18:11:05 följande:
    Nej du kan inte säga vad du tycker och vad sanningen verkligen är. Iaf inte i just denna tråd. Då blir du avstängd pga att sanningen klassas som antisemitism. Trots att Israel är ett demokratisk land för "alla" blir man antisemitism vid för mycket kritik. Det säger ju emot sig själv men de har fått igenom det ändå. 

Vet att minst 3 av de som argumenterar för Israel själva är judar. En av dem bor i Israel och en annan är Sionist men osäker på om denna person är jude. 

Allt är alltså vridet. Får se om du hinner läsa detta innan de tar bort de. Men var säker sanningen Får vi inte säga.
    Är det ett problem för dig om vi är judar?
    TvillingmammaVästgöte skrev 2024-10-14 19:22:16 följande:
    Är det ett problem för dig om vi är judar?
    Var det din kommentar som blev borttagen nyss? Det var en extremt islamofobiskt kommentar som togs bort av moderator.
  • TvillingmammaVästgöte
    Anonym (Anti-extremist) skrev 2024-10-14 19:34:02 följande:
    Var det din kommentar som blev borttagen nyss? Det var en extremt islamofobiskt kommentar som togs bort av moderator.
    Vilket konstigt svar på min fråga .
    Du skriver att du tror att flera som skriver i tråden är judar.
    Jag frågar igen, är det ett problem för dig om vi är judar?
    TvillingmammaVästgöte skrev 2024-10-14 19:48:58 följande:
    Vilket konstigt svar på min fråga .
    Du skriver att du tror att flera som skriver i tråden är judar.
    Jag frågar igen, är det ett problem för dig om vi är judar?
    Du blandar ihop mig med någon annan. Jag skrev inte det där om judar.

Och ja, min fråga är högst relevant. Det vore löjligt att försöka anklaga andra för antisemitism om man samtidigt själv skriver islamofobiska kommentarer. 
Svar på tråden Israel folkmord