• Sand13

BIM maj 2024

En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3

• Svar på tråden BIM maj 2024
  • Sand13
    Miruska skrev 2024-05-29 20:01:17 följande:
    Tog Clearblue ultratidigt (ej digitalt) som var så negativa de kunde bli. Tog sedan ett digitalt då jag ej fått min mens och det var positivt. Förvirrad av allt testande 😂
    Oj vad märkligt att de ultratidiga var negativa men du fick gravid på digitalt?
  • Miruska
    Sand13 skrev 2024-05-30 12:26:09 följande:
    Oj vad märkligt att de ultratidiga var negativa men du fick gravid på digitalt?

Ja, fattar ingenting. Kanske nåt fel på testen? Eller jag gjorde något fel? Men kunde ej se något streck alls. 

• Sand13
    Miruska skrev 2024-05-30 17:46:59 följande:

Ja, fattar ingenting. Kanske nåt fel på testen? Eller jag gjorde något fel? Men kunde ej se något streck alls. 

Mycket märkligt.
    Du får väl avvakta några dagar och testa igen. :)
    Hoppas det digitala har rätt :)
  • Anonym (S95)

Håller tummarna för att det digitala är rätt. ☺️ Känns ju märkligt att det skulle vara falskt positivt i alla fall... 

Här har fortfarande ingen mens dykt upp och jag är rädd att jag jinxar det om jag tar ett test. Haha. Fullkomligt irrationell rädsla. Intalar mig själv att jag nog bara har varit lite ovanligt stressad och att den kommer imorgon... Men ska jag plussa i maj månad måste jag ju tekniskt sett testa rätt snart, om jag mot förmodan ändå skulle vara på smällen. 😛
  • Bunny s
    Anonym (S95) skrev 2024-05-30 21:56:31 följande:
    Håller tummarna för att det digitala är rätt. ☺️ Känns ju märkligt att det skulle vara falskt positivt i alla fall... 

Här har fortfarande ingen mens dykt upp och jag är rädd att jag jinxar det om jag tar ett test. Haha. Fullkomligt irrationell rädsla. Intalar mig själv att jag nog bara har varit lite ovanligt stressad och att den kommer imorgon... Men ska jag plussa i maj månad måste jag ju tekniskt sett testa rätt snart, om jag mot förmodan ändå skulle vara på smällen. 😛
    Vad spännande! Vilken dag är du på nu igen? 😍
  • Bunny s

//

Åh så spännande! Vilken dag är du på? 
  • Bunny s
    Lugnoro skrev 2024-05-29 19:57:08 följande:

Tror inte det blir något den här månaden, så temperaturen gått ner något och det kommit lite blod. Dock känner jag otroligt mycket lukter, så jag fattar inte riktigt. Känner alltså lukter väldigt starkt. Brukar inte vara så. Hade ägglossning för 12-14 dagar sedan. 

Okej, har det fortsatt komma blod? 
    Skumr med lukterna. Aldrig haft så men låter ju som ett graviditetssymtom.
    Ska du ta ett test tro?
  • Anonym (S95)
    Bunny s skrev 2024-05-30 22:10:13 följande:
    Vad spännande! Vilken dag är du på nu igen? 😍
    Är på BIM+1, har PMS så det sprutar ur öronen på mig så det är därför jag tror att det inte blir något. Tycker synd om min stackars gubbe, som måste umgås med mig när jag är sån här. 😅
  • Bunny s
    LillaSam skrev 2024-05-29 08:51:23 följande:

Det verkar inte bli bebis här heller. Började blöda en hel del och hade kramper i magen? fortsatt blöda idag. Blödde med min son med men detta känns på ett annat sätt. Känns ändå ok men tanke på att det var så tidigt och jag misstänkte att någon var tokigt hela tiden? hoppas ni bara att ägglossning inte dröjer ännu längre än vanligt 

Vad tråkigt! 😞 

Verkar som ett tidigt missfall med tanke på så svaga test och att mensen blev lite sen. 
    Håller verkligen tummarna för att äl blir som vanligt. Är ju då ändå ett väldigt gott tecke att du hade så låg hcg-nivå!

Hoppas gärna över till någon av de andra trådarna så följer vi varandra vidare 🙂
  • Bunny s
    Anonym (S95) skrev 2024-05-30 22:15:44 följande:
    Är på BIM+1, har PMS så det sprutar ur öronen på mig så det är därför jag tror att det inte blir något. Tycker synd om min stackars gubbe, som måste umgås med mig när jag är sån här. 😅
    Haha åh, stackare! Har sjukt nog aldrig haft pms eller känt av graviditetshormoner i hela mitt 36-åriga liv 🤣 Å jag vet inte hur det är men jag fattar att det inte kan vara kul! 

Vi får hoppas att det istället äe graviditetshormonerna du känner av 😃 

Själv så väntar jag tålmodigt på ägglossning. Dag 17 idag. 
Svar på tråden BIM maj 2024