BIM maj 2024
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3
Ja, fattar ingenting. Kanske nåt fel på testen? Eller jag gjorde något fel? Men kunde ej se något streck alls.
Ja, fattar ingenting. Kanske nåt fel på testen? Eller jag gjorde något fel? Men kunde ej se något streck alls.
//
Tror inte det blir något den här månaden, så temperaturen gått ner något och det kommit lite blod. Dock känner jag otroligt mycket lukter, så jag fattar inte riktigt. Känner alltså lukter väldigt starkt. Brukar inte vara så. Hade ägglossning för 12-14 dagar sedan.
Det verkar inte bli bebis här heller. Började blöda en hel del och hade kramper i magen? fortsatt blöda idag. Blödde med min son med men detta känns på ett annat sätt. Känns ändå ok men tanke på att det var så tidigt och jag misstänkte att någon var tokigt hela tiden? hoppas ni bara att ägglossning inte dröjer ännu längre än vanligt