• Sand13

BIM maj 2024

En grupp för oss som hoppas på PLUS i maj! Lycka till allihopa! <3

• Svar på tråden BIM maj 2024
  • Snorkfrökenhär

Min väntan är över, mensen kom imorse, nu också mensvärken 😅 Kroppen var lite lurig den här gången men tacksam att det inte började strula nå våldsamt mycket. Nu blir det nya tag och så hoppas jag att juni är vår månad! 

Lycka till allihopa ❤

• Whatev

Har beräknad mens imorgon och ultratidigt test visade negativt idag eftermiddag så det är nog bara att masa mig över till juni-tråden 😅

• Idaho1989

Mensen kom i morse, ytterst ovälkommen. Känns rätt hopplöst emellanåt men tar och hoppar över till Junitråden.

• Ellinor11111
    LillaSam skrev 2024-05-26 17:02:38 följande:

Jag är lika förvirrad fortfarande. Testade mitt på dagen igår med digitalt test och fick då inte gravid, trots svagt positivt på morgonen. Så tänkte att det inte blev något och var ok med det. Fick en liten brun blödning på kvällen sedan. Testade igen nu på morgonen och då har testet ökat i styrka med är ändå rätt svagt. Borde vara på ÄL+12/13. Så är väl bara tiden som får utvisa nu hur det blir, men känns inte så hoppfullt. 

Fan varför kan jag inte vara få tydliga graviditeter som alla andra 😂

men tack har nästan samma!! jag har tagit jääättemånga clearblue digital ultratidig som alla visar ?gravid?, hade bim för två dagar sen och tog idag både en vanlig sticka och clear blues vanliga test och dom visade negativt? Tog då ett till ultratidigt som visar positivt igen, så jag fattar INGENTING nu😂 känner precis som du, varför kan det inte bara va tydligt?.

• Bunny s
    Idaho1989 skrev 2024-05-27 17:23:19 följande:

Mensen kom i morse, ytterst ovälkommen. Känns rätt hopplöst emellanåt men tar och hoppar över till Junitråden.

Vad tråkigt! Hoppas du snart är på banan igen. Det fina vädret gör ju att dagarna fylls på ett annat sätt än om man Hållt på under hösten. Hade gått ännu mer långsamt och lite mer depp tror jag.
  • Bunny s
    Ellinor11111 skrev 2024-05-27 21:50:58 följande:

men tack har nästan samma!! jag har tagit jääättemånga clearblue digital ultratidig som alla visar ?gravid?, hade bim för två dagar sen och tog idag både en vanlig sticka och clear blues vanliga test och dom visade negativt? Tog då ett till ultratidigt som visar positivt igen, så jag fattar INGENTING nu😂 känner precis som du, varför kan det inte bara va tydligt?.

Usch vad jobbigt! Det blir ju en sån ovisshet över det hela. Men med så många tidiga test som visar positivt så måste du ju ändå vara det men att nivåerna inte stigit över upp till 25, som de vanliga testen mäter. 
    Får jag våga mig på ett grattis eller ska vi avvakta? 😊
  • Bunny s

Ni som hoppar vidare till nästa tråd, ska vi bestämma oss för att fortsätta följa varandra i samma? 
    Det finns ju nämligen en med bim juni men också så skapa ju en tjej i den här gruppen en träd som heter typ "Vi som förösker bli med barn 2024' eller något sånt. 
    Kan vi inte hänga i den sistnämnda, så vi slipper byta?

Någon som minns vad den heter? 

• Anonym (S95)
    Bunny s skrev 2024-05-27 22:35:40 följande:

www.familjeliv.se/forum/thread/82744932-vi-som-planerar-barn-2025/11

Kan vi inte följa varandra här? Så slipper vi byta varje månad och riskera att tappa varandra. Så kul om vi kan hänga ihop 🥰

Jag är gärna på. Brösten ömmar och humöret börjar svaja så det känns som att tant röd är på intåg. Blev nog inget ändå. Så hänger gärna på i en annan tråd. 🙂
  • Bunny s
    Anonym (S95) skrev 2024-05-27 23:37:29 följande:
    Jag är gärna på. Brösten ömmar och humöret börjar svaja så det känns som att tant röd är på intåg. Blev nog inget ändå. Så hänger gärna på i en annan tråd. 🙂
    Åh, vad tråkigt om det blir mens! Håller tummarna för att du har fel. 
    Men kom till oss där i så fall, vore superkul 😍 är några fler där inne från den här tråden. 
Svar på tråden BIM maj 2024