• Miruska

BIM maj 2024

Ellinor11111 skrev 2024-05-27 21:50:58 följande:

men tack har nästan samma!! jag har tagit jääättemånga clearblue digital ultratidig som alla visar ?gravid?, hade bim för två dagar sen och tog idag både en vanlig sticka och clear blues vanliga test och dom visade negativt? Tog då ett till ultratidigt som visar positivt igen, så jag fattar INGENTING nu😂 känner precis som du, varför kan det inte bara va tydligt?.

Tog Clearblue ultratidigt (ej digitalt) som var så negativa de kunde bli. Tog sedan ett digitalt då jag ej fått min mens och det var positivt. Förvirrad av allt testande 😂
  • Miruska
    Sand13 skrev 2024-05-30 12:26:09 följande:
    Oj vad märkligt att de ultratidiga var negativa men du fick gravid på digitalt?

Ja, fattar ingenting. Kanske nåt fel på testen? Eller jag gjorde något fel? Men kunde ej se något streck alls. 

• Miruska
    Sand13 skrev 2024-06-04 10:32:49 följande:
    Hur gick det för dig? Med tanke på olika testresultat.
    Väntade några dagar och gjorde ytterligare test. Jag är gravid. Oklart om det kommer gå vägen då jag enbart fått svaga plus. Är försiktigt förväntansfull. Har lite symptom också. Beräknas vara i 5 + 0 idag. 
  • Miruska
    Sand13 skrev 2024-06-06 17:19:38 följande:
    Åh, lycka till, hoppas det går bra ❤

Liten update angående mina positiva och negativa tester 🙃 Fick missfall igår, misstänker att kroppens låga hormonnivåerna var det som spökade till det med testerna.  Kände det lite på mig. Jag som mådde illa första graviditeten kände knappt av det denna gången. Därefter minskade mina andra symptom märkbart. Kände mig febrig och konstig i kroppen, minskad aptit, fick ont i magen och därefter en blödning. 

Önskar resten av er som försöker och som har blivit gravida fortsatt lycka till. 

Svar på tråden BIM maj 2024