• anonym05swe

Är det värt att flytta till Sthlm för att träffa mer personer om det inte går som jag helst vill?

Ja, för jag planerar flytta till Sthlm för att studera och så vet jag att jag kan träffa så otroligt mkt mer personer också vilket enbart är en fördel liksom. Ni vet om hon jag gillar men även om vi blir ihop kan jag skaffa vänskaper i Sthlm och så och om det inte blir vi finns det en större chans att jag träffar någon jag gillar där som jag kan bli med.

• Svar på tråden Är det värt att flytta till Sthlm för att träffa mer personer om det inte går som jag helst vill?
  • anonym05swe
    Kirenaj68 skrev 2024-08-25 21:56:01 följande:

Det finns inget på baksidan som är värt att flytta för och det säger jag inte för att vara taskig. Stockholm är en mycket vacker stad, men det finns inget där som skulle vara värdehöjande för mitt liv.

Jag flyttade för studierna och möjligheterna för jobb efter studierna. 
  • Anonym (Tekopp)
    anonym05swe skrev 2024-08-25 16:56:30 följande:

Jag bor i Stockholm nu och är i regelbunden kontakt i hennes DM.. 

Kul, när flyttade du hit? Vad har du sett av stan?

Regelbunden kontakt, vad är det då? Dessutom, är den regelbunden åt båda håll? 

Jag har ett par killar som skriver ganska regelbundet, en som är kompis till en kompis typ, en annan där vi var i samma förening för 3-4 pr sedan. Jag svarar kort men skriver aldrig till dom.
    Hur ser det ut för er?
    Om det bara är du som tar kontakt tycker jag du ska släppa tanken på henne och träffa nån i Stockholm.

• Kirenaj68
    anonym05swe skrev 2024-08-25 22:01:06 följande:
    Jag flyttade för studierna och möjligheterna för jobb efter studierna. 
    OK. Fokusera på det. Låt tjejbiten lösa sig själv.
  • Anonym (pop)
    Tixer skrev 2024-08-25 21:18:33 följande:
    Stackars stockholmare som har fått detta psychot 😅 du ska inte ha någon relation till du blir frisk vilket förmodligen aldrig kommer hända 
    Hey! Det där är överhuvudtaget inte okej att skriva till TS! Riktigt fult och elakt personangrepp.
  • anonym05swe
    Kirenaj68 skrev 2024-08-25 23:21:40 följande:
    OK. Fokusera på det. Låt tjejbiten lösa sig själv.
    Knappast så man kommer i en relation av sig själv.
  • Kirenaj68
    anonym05swe skrev 2024-08-26 10:42:16 följande:
    Du lär väl umgås med kvinnliga studenter också? Kanske finner du HENNE där.
  • Anonym
    Nähe? Inget växande eller hamnande? "Knappast"?
  • Anonym
    Du menar att man ska "stressa fram något" på under ett decennium då?
  • anonym05swe
    Kirenaj68 skrev 2024-08-26 21:26:44 följande:
    Du lär väl umgås med kvinnliga studenter också? Kanske finner du HENNE där.
    Ja, såklart. Kan mkt väl träffa en framtida flickvän där, vem vet? Mina klasser börjar om en vecka men har introduktion med en del tidigare så ska bli spännande. 
  • anonym05swe
    Anonym skrev 2024-08-26 21:32:37 följande:
    Du menar att man ska "stressa fram något" på under ett decennium då?
    Eh, va. Med stressa fram menar jag ex gå in i en relation efter en-två träffar haha.
Svar på tråden Är det värt att flytta till Sthlm för att träffa mer personer om det inte går som jag helst vill?