• anonym05swe

Är det värt att flytta till Sthlm för att träffa mer personer om det inte går som jag helst vill?

Ja, för jag planerar flytta till Sthlm för att studera och så vet jag att jag kan träffa så otroligt mkt mer personer också vilket enbart är en fördel liksom. Ni vet om hon jag gillar men även om vi blir ihop kan jag skaffa vänskaper i Sthlm och så och om det inte blir vi finns det en större chans att jag träffar någon jag gillar där som jag kan bli med.

• Svar på tråden Är det värt att flytta till Sthlm för att träffa mer personer om det inte går som jag helst vill?
  • anonym05swe
    Anonym (Knappast) skrev 2024-02-12 17:51:03 följande:
    Nej, det är inte rimligt. Att hon aldrig tagit upp detta igen tyder även på att det inte kommer att bli något. Du kan väl skriva till henne och kolla om planerna?
    Hon bekräftade idag och i tidigare chattar att vi kommer göra det. De som spelar har dock två datum men vi kommer göra det. Inte bestämt vilken av de än dock.
  • Anonym (Knappast)
    anonym05swe skrev 2024-02-12 18:12:16 följande:
    Hon bekräftade idag och i tidigare chattar att vi kommer göra det. De som spelar har dock två datum men vi kommer göra det. Inte bestämt vilken av de än dock.
    Så ni har pratat om det flera gånger men du vet fortfarande inte om det bara är ni två som ska gå eller var ni ska bo? Varför bestämmer ni inte datum?
  • anonym05swe
    Anonym (Knappast) skrev 2024-02-12 18:21:16 följande:
    Så ni har pratat om det flera gånger men du vet fortfarande inte om det bara är ni två som ska gå eller var ni ska bo? Varför bestämmer ni inte datum?
    För är så lång tid kvar tills dess
  • Anonym (Moa)

Det kan väl vara kul att flytta och vidga sina vyer. Det är ju en helt normal sak att göra efter studenten.

• anonym05swe
    Anonym (Moa) skrev 2024-02-12 18:41:41 följande:

Det kan väl vara kul att flytta och vidga sina vyer. Det är ju en helt normal sak att göra efter studenten.

Ja, verkligen
  • Anonym (Tekopp)
    anonym05swe skrev 2024-02-12 17:42:10 följande:
    Att gå på ett band ensam är rimligt ja, har dock inte något emot att träffa hennes vänner om de också ska dit.
    För de flesta tjejer är det inte rimligt att åk till storstad och gå på konsert ensam. Inte för de flesta killar heller, iaf inte om det gäller ett coverband.
  • Anonym (Tekopp)

Förlåt ts men om en kille sa till mig att han gillade Swift så mycket att han ville gå på konsert skulle jag tro han var gay. 

Perfekt och ofarligt sällskap om man ska ut och klubba!

• anonym05swe
    Anonym (Tekopp) skrev 2024-02-13 10:07:39 följande:

Förlåt ts men om en kille sa till mig att han gillade Swift så mycket att han ville gå på konsert skulle jag tro han var gay. 

Perfekt och ofarligt sällskap om man ska ut och klubba!

Nej, det är jag inte och hon vet att jag inte är det antar jag för jag dm:ade. Sade bara att jag tyckte Swift var ganska bra, använde inte starka ord. 

Tror det inte är kört att bli oss. Vi ska inte på konsert utan klubba tsm. 

• Anonym (Tekopp)
    anonym05swe skrev 2024-02-13 10:11:24 följande:

Nej, det är jag inte och hon vet att jag inte är det antar jag för jag dm:ade. Sade bara att jag tyckte Swift var ganska bra, använde inte starka ord. 

Tror det inte är kört att bli oss. Vi ska inte på konsert utan klubba tsm. 

Va?
  • anonym05swe
    Anonym (Tekopp) skrev 2024-02-13 10:16:03 följande:
    Va?

Ja, för i mitt första DM skrev jag typ komplimanger till henne (skrev att det alltid var roligt att alltid träffa henne på saker med betoning på just henne) så ja, hon vet att jag är straight.

Jag är straight ja

Svar på tråden Är det värt att flytta till Sthlm för att träffa mer personer om det inte går som jag helst vill?