• anonym05swe

Är det värt att flytta till Sthlm för att träffa mer personer om det inte går som jag helst vill?

Ja, för jag planerar flytta till Sthlm för att studera och så vet jag att jag kan träffa så otroligt mkt mer personer också vilket enbart är en fördel liksom. Ni vet om hon jag gillar men även om vi blir ihop kan jag skaffa vänskaper i Sthlm och så och om det inte blir vi finns det en större chans att jag träffar någon jag gillar där som jag kan bli med.

• Svar på tråden Är det värt att flytta till Sthlm för att träffa mer personer om det inte går som jag helst vill?
  • Anonym (Tekopp)
    anonym05swe skrev 2024-02-13 10:21:27 följande:

Ja, för i mitt första DM skrev jag typ komplimanger till henne (skrev att det alltid var roligt att alltid träffa henne på saker med betoning på just henne) så ja, hon vet att jag är straight.

Jag är straight ja

Men va? Så har flera konversationer startat
    med rena kompisar för mig! (Ett par av de är gay)
  • Anonym (Tekopp)

Ska du flytta till Stockholm för att plugga så fattar jag inte riktigt din fråga?
    Stockholm har fantastiskt bra utbud av ALLT men kan vara lite klickigt. Lättare om man kommer som student och har studentliv framför sig men glöm inte plugga också.

• anonym05swe
    Anonym (Tekopp) skrev 2024-02-13 10:43:51 följande:
    Men va? Så har flera konversationer startat
    med rena kompisar för mig! (Ett par av de är gay)
    Hon bör dock veta att jag är straight och ska visa att jag gillar henne i Maj. 
  • Anonym (?)
    anonym05swe skrev 2024-02-13 11:07:02 följande:
    Hon visade att hon gillade dig i januari. Du tänker dissa henne till maj. Hon kommer leta efter någon annan som gillar henne
  • anonym05swe
    Anonym (?) skrev 2024-02-13 11:15:52 följande:
    Hon visade att hon gillade dig i januari. Du tänker dissa henne till maj. Hon kommer leta efter någon annan som gillar henne
    Nej, det har hon inte gjort. Jag kan bifoga chattloggarna 
  • anonym05swe
    anonym05swe skrev 2024-02-13 11:21:46 följande:
    Jag startar alla konversationer ex just nu.
  • Anonym (Tekopp)
    anonym05swe skrev 2024-02-13 11:07:02 följande:
    Om du tycker hon borde veta det för att du skrev till henne så kan jag i egenskap av 22-årig tjej säga att du inte är tydlig nog.
  • Tixer
    anonym05swe skrev 2024-02-13 11:21:46 följande:
    Visa dom
  • anonym05swe
    Anonym (Tekopp) skrev 2024-02-13 12:26:23 följande:
    Om du tycker hon borde veta det för att du skrev till henne så kan jag i egenskap av 22-årig tjej säga att du inte är tydlig nog.
    Hur ska jag i Dm visa att jag gillar henne? Gillar stories hon lägger upp ex också.
  • Anonym (?)
    anonym05swe skrev 2024-02-13 13:01:01 följande:
    Hur ska jag i Dm visa att jag gillar henne? Gillar stories hon lägger upp ex också.
    Föreslå att ni träffas på sportlovet
Svar på tråden Är det värt att flytta till Sthlm för att träffa mer personer om det inte går som jag helst vill?