• Anonym (Linda)

Är min vännina otrogen?

Hon sitter tillsammans med sin chef på arbetsplatsen. De har ofta lunch tillsammans. De beter sig som bror och syster men jag vet inte. Det kanske är normalt för en liten grupp att umgås så ofta. De umgås väldigt mycket på sociala grejer på företaget. De försvinner ibland tillsammans i något ärende. De har inte kontakt på sociala medier. Då och då har hon rufsigt hår och ser väldigt glad ut.  Jag ser inga tecken på att de är romantiska eller kära. Hon gillar att klä upp sig och ha fina frisyrer ibland. Hennes fd chef gav henne en stor befordran innan han slutade och det fanns rykten om att han hade haft ett förhållande med någon på företaget men jag tog inte reda på vem.

Har jag för livlig fantasi?

• Svar på tråden Är min vännina otrogen?
  • Anonym (Ja)

Definitivt! Sedan vet väl inte du vad hon och hennes man/sambo/kille har kommit överens om är ok i en relation. Om de är swingers t ex är det inte säkert att hon skulle berätta för dig.

• Anonym (trixig)

Har de lunch ihop på arbetsplatsen eller utanför?
    Vet du om de tar långlunch?
    Hur långa är deras "ärenden"?
    Har hon snapchat och i så fall har du henne på snap eller vill hon inte ha dig där om du frågar?

• Anonym (Linda)
    Anonym (trixig) skrev 2024-01-21 13:24:13 följande:

Har de lunch ihop på arbetsplatsen eller utanför?
    Vet du om de tar långlunch?
    Hur långa är deras "ärenden"?
    Har hon snapchat och i så fall har du henne på snap eller vill hon inte ha dig där om du frågar?

Ofta på arbetsplatsen och ibland ute. De tar väl en timmes lunch när de är ute. 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Linda) skrev 2024-01-21 13:34:02 följande:
    Ofta på arbetsplatsen och ibland ute. De tar väl en timmes lunch när de är ute. 
    Dvs helt normal lunchtid.
  • Anonym (vilja)
    Anonym (Ja) skrev 2024-01-21 13:50:48 följande:
    Dvs helt normal lunchtid.
    Och på en timme hinner man nog knulla mer än en gång om man VILL det, är man riktigt sugen kan man tom skippa lunchen helt och håller och bara göka om man VILL det. Så just tiden och om det är normal lunchtid eller ej säger kanske inte så mycket om vilken slags relation de har.
  • Anonym (trixig)
    Anonym (vilja) skrev 2024-01-22 15:46:20 följande:
    Och på en timme hinner man nog knulla mer än en gång om man VILL det, är man riktigt sugen kan man tom skippa lunchen helt och håller och bara göka om man VILL det. Så just tiden och om det är normal lunchtid eller ej säger kanske inte så mycket om vilken slags relation de har.
    Iofs sant, men är det riktigt bra sex kan det utvecklas till långluncher, under årets varmare delar.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (vilja) skrev 2024-01-22 15:46:20 följande:
    Ja, men det finns inget som tyder på att vännen har sex med chefen. Att ta en normal lunchtid är ingen indikation åt något håll.
  • Anonym (vilja)
    Anonym (trixig) skrev 2024-01-22 17:10:00 följande:
    Iofs sant, men är det riktigt bra sex kan det utvecklas till långluncher, under årets varmare delar.
    Antingen det eller så knullar man som kaniner så fort man får chansen på raster, luncher eller whatever... folk är kreativa på att hitta lösningar när de vill något. Mitt ex och hennes älskare/kollega knullade tydligen flitigt i våran bil, den där stackars bilen vart helt jäkla sönderknullad, synd för det var en bra bil annars Flört

Jag tror inte man kan varken fria eller fälla baserat på enstaka saker utan man får nog dra slutsatser av helheten, finns det många saker som talar för att det är så så är det oftast så. Typ en liten rökpuff i skogen kan vara en lägereld, 150 rökpuffar lite överallt är förmodligen en brand.
  • Anonym (XXX)

Vet inte, men på vilket sätt angår det dig?

Svar på tråden Är min vännina otrogen?