Inlägg från: Anonym (XXX) |Visa alla inlägg
  • Anonym (XXX)

Är min vännina otrogen?

Vet inte, men på vilket sätt angår det dig?

• Anonym (XXX)
    Anonym (vilja) skrev 2024-01-23 11:14:12 följande:

Ser att det är många som tycker du inte ska bry dig.

Personligen tycker jag du ska meddela hennes man så han får en chans att sätta stopp för cirkusen och göra egna val. I annat fall kan hon fortsätta blåsa honom (om det är så dvs) hur länge hon vill.

Om du inte vill hamna i klistret själv så kan du meddela honom anonymt, huvudsaken är att han får reda på att nåt är/kan vara på gång och får en sportslig chans att göra något åt det. 

Försök inte. Människor som går med skvaller på det sättet - och till en vilt främmande människa dessutom! - gör det aldrig av välmening. De är avundsjuka människor som vill slå split i andra familjer, för att de är så bittra själva.

Bara det att hålla på och ta reda på chefens frus namn och hennes telefonnummer, är stalkeraktigt. 

Dessutom skulle hon ju förstöra för sin väninna. Den kvinnliga parten i den här historian (om det ens är en historia) är ju TS' väninna. Dig vill man inte ha som vän!
  • Anonym (XXX)
    Anonym (vilja) skrev 2024-01-23 12:03:02 följande:
    Försök inte? 

Det är väl klart att det är välmening när man ger en människa som blir blåst av någon de tror står dem nära en sporstlig chans att kunna påverka sin situation och själv avgöra vilken slags partner eller relation de vill leva i.

Bara för att du själv gillar att springa runt och bedra din partner på löpande band och vill såklart inte att hon får reda på det så betyder ju inte det att andra måste vara ok med att din partner bli blåst på det sättet. 

Det du propagerar för här är ren jäkla egoism så du och dina gelikar ska få fritt spelrum att göra som ni vill men lindar såklart in det i en massa BS om avundsjuka och så split i andra familjer. De enda som slår split i sina familjer är faktisk de som själva valt att bedra sin familj för sitt eget nöjes skull och det är inte mer än rätt att deras familjer får reda på vilka slags personer de har att göra med egentligen.

Mitt tips till dig är skaffa dig en ryggrad och stå för vad du gör inför din partner så slipper andra odla den åt dig.
    Fast du missar åter att kvinnan är TS VÄNINNA medan frun är en vilt främmande person som T aldrig träffat. Klart att man inte ställer till det för sin VÄNINNA, för en vilt främmande människas skull! Dessutom vet man aldrig vad som pågår i ett äktenskap. Frun kanske egentligen anar men "inte vill" få det bekräftat. För då måste hon agera på det, och då förstör hon det lugna, fina, trygga, välbärgade liv hon har med mannen. Och finns det barn så tar de skada, och i så fall ligger det också på den som sprang med skvallret.
  • Anonym (XXX)
    OlleSQ skrev 2024-01-24 11:21:34 följande:

När nått KAN så är det just inget annat än spekulationer och ett dödande av förtroende för det visar på att man tvivlar på att ens partner är ärlig mot en. Hade det funnits några som helst bevis så behöver man inte spekulera i vad som KAN vara på gång utan då har man nått reelt att reda ut.

Dina ord blir inte mer SANNA för att du skriver ORD med STORA bokstäver. Det visar bara på en brist på att kunna kommunicera.

Jag hoppas att din vännina får reda på vad du håller på med för med sådana "vänner" behöver man inga fiender.

Tänk på att du KAN bli överkörd när du är på väg hem idag, har din partner pratat med dig om det? Det KAN ju trots allt vara på gång...

Ja och tänk även så UNDERLIGT det måste verka för den som får ett sådant samtal: "Hej jag är en anonym kollega till din man. Jag vill bara säga att det KAN vara så att han har ett förhållande med en annan kollega som heter Linda. Dom brukar gå och äta lunch tillsammans, och när dom kommer tillbaka ser dom glada ut. Så nu vet du det." *klick*

Alltså, skulle jag få ett sådant samtal skulle jag tro att det var en GALNING i andra ändan!
Svar på tråden Är min vännina otrogen?