Är min vännina otrogen?
Vet inte, men på vilket sätt angår det dig?
Vet inte, men på vilket sätt angår det dig?
Ser att det är många som tycker du inte ska bry dig.
Personligen tycker jag du ska meddela hennes man så han får en chans att sätta stopp för cirkusen och göra egna val. I annat fall kan hon fortsätta blåsa honom (om det är så dvs) hur länge hon vill.
Om du inte vill hamna i klistret själv så kan du meddela honom anonymt, huvudsaken är att han får reda på att nåt är/kan vara på gång och får en sportslig chans att göra något åt det.
När nått KAN så är det just inget annat än spekulationer och ett dödande av förtroende för det visar på att man tvivlar på att ens partner är ärlig mot en. Hade det funnits några som helst bevis så behöver man inte spekulera i vad som KAN vara på gång utan då har man nått reelt att reda ut.
Dina ord blir inte mer SANNA för att du skriver ORD med STORA bokstäver. Det visar bara på en brist på att kunna kommunicera.
Jag hoppas att din vännina får reda på vad du håller på med för med sådana "vänner" behöver man inga fiender.
Tänk på att du KAN bli överkörd när du är på väg hem idag, har din partner pratat med dig om det? Det KAN ju trots allt vara på gång...