• Anonym (Nybörjarswingers)

Swingers, se hit!

Hej!
    Tänkte starta en tråd där vi swingers kan skriva lite info om oss och utbyta tankar och ideer. 

Tex ålder på mannen/kvinnen?
    Antal år som swingers?
    Vart man brukar gå, vilken klubb?
    Privata fester hemma?
    Vad man gillar osv?

Själva är vi precis i nybörjarstadiet så vore kul att få lite info o så:)
    Vi är 34 och 43. Ska inom en snar framtid besöka CAE. 

• Svar på tråden Swingers, se hit!
  • Mittkonto
    MrBundy skrev 2024-02-09 19:52:04 följande:
    Spännande! Vi är lite i samma läge. Har kollat runt och varit nära att komma iväg, men är fortfarande oskulder i swingersvärlden.
    Vilka klubbar har ni tittat på? Vi hade gärna kunnat tänka oss ett lite mindre och mer personligt ställe, men det är ju svårt att hitta
    Vi tänker oss något ställe i närheten, ev det som finns i Mölndal. 
  • Anonym (Vadgörman)

Först vill jag förtydliga att jag inte ska tvinga min man att gå. Sen vill jag bara säga att som kvinna har jag ställt upp på det mesta som min man har velat göra tex haft sex varje dag, analsex, oralsex , sprut i ansiktet mm. Var kanske inte sugen varje gång men gjorde det iallafall. Nu saknar jag det men tyvärr har han inte samma ork nu. 

• Skitstövel
    Anonym (Vadgörman) skrev 2024-02-09 23:42:25 följande:

Först vill jag förtydliga att jag inte ska tvinga min man att gå. Sen vill jag bara säga att som kvinna har jag ställt upp på det mesta som min man har velat göra tex haft sex varje dag, analsex, oralsex , sprut i ansiktet mm. Var kanske inte sugen varje gång men gjorde det iallafall. Nu saknar jag det men tyvärr har han inte samma ork nu. 

För mig är det oförståeligt varför man låter sig utnyttjas mot sin vilja, allra helst när det gäller att föra in en penis i tarmen därifrån man gör bajs. 

SJUKT! 
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Vadgörman) skrev 2024-02-09 23:42:25 följande:

Tråkig för dig. Lever bara en gång.
    Förstår dig 
  • Anonym (isch)
    Skitstövel skrev 2024-02-09 23:47:40 följande:
    För mig är det oförståeligt v...., allra helst när det gäller att föra in en penis i tarmen därifrån man gör bajs. 

SJUKT! 
    Vi är i samma situation som vadgörman (fast med ett ännu ganska aktivt sexliv) men detta med flera män och swingklubb är något som hon drömt om sedan vi träffades för många år sedan.

Även om det kan tyckas vidrigt att ha analsex så är det otroligt upphetsande och min fru har kommit något helt otorligt starkt och nått orgasmer på en nivå som vi knappt trodde fanns!

Följer tråden med intresse! Vi har diskuterat det hela och kommer börja med att hålla oss till varandra men med andra nära.. vet inte om jag vill se frun med flera andra eller ens en annan än mig. Samtidigt så känner jag att det kan ge otrolig krydda i sexlivet och kanske uppslag till nya ställningar
  • Anonym (Nybörjarswingers)

Håller med! Min sambo älskar att få den analt och hon får enorma orgasmer. Tycker det är sjukt skönt o upphetsande. Hur mkt analsex tror ni förekommer på klubbarna? Vi har pratat om att när vi åker vore det najs att ha det. 

• Erkko

Hej ! Jag skulle gärna vilka komma i kontakt med ett par som går på parklubb. Skriva i någon annan chat, fråga frågor kring allt 😂 Är otroligt nyfiken på detta och flickvännen och jag pratar om det men lite flyktigt fortfarande 😅 gärna någon i typ 25-40 års åldern så man har lite lika tankesätt 😊 om detta par eller person finns med erfarenhet och vill dela med sig. Skriv gärna ett pm 😊 mvh.

• Monleon

Vi är 54 på mannen och 38 på kvinnan.

Som swingers har vi försökt cirka fem år men inte hittat rätt miljö. Vi har varit tillsammans över tio år vilket vi tror kan var viktigt i sammanhanget - vi är trygga med varandra.

Vi har försökt via kontaktannonser ibland men det har mest lett till an massa svar från ensamma killar och tveksamma par. Med andra ord = inget resultat. Vi var på Par i Hjärter i Stockholm med stora förhoppningar men det kändes som ett ombytesrum till att börja med och där man därefter skulle köpa dricka och för att därefter eventuellt ha sex med andra i mörka sunkiga rum.

Privata fester funkar ju inte riktigt, vi har en son på 11 år och vi kan ju inte gärna skicka ut honom för att få knulla. Vi har inte heller tillgång till barnvakt så andras eventuella privata fester är svårt.

Vi gillar oerhört massa saker på fantasistadiet men om vi skulle få chansen att börja så skulle vi helt enkelt bara börja med sex i ett rum med ett annat/andra par. Tillsammans. Inte svårare än så.

Swingers - yeah, perhaps
  • Monleon

Och för att förtydliga och lägga till kring den problematik så så många känner. Vilket känns onödigt.

Vi är :

Mannen: Jag är till det yttre en typisk svensk man på 54 år med rakad skalle, tatuerad och kör MC. Känner mig mer bekväm med att tänka på min kropp som den såg ut för 20 år sedan. Med ålderns rätt har jag numer glasögon. Vill ha tdet som var kul innan.

Kvinnan: Jag är ju en latina som alltid känner mig för kort och otillräcklig. !50 cm och alltid därmed alltid kortast. Inga problem innan då jag också var smal men nu väger jag ju lite mer och alla ser mig som kort och tjock. Jag dansar, är sensuell och gillar hårt sex. Men vem vill ha mig? Det finns alltid mer vita längre kvinnor omkring mig. Vill ha mer spänning nu.

Så ungefär fick vi beskriva oss varandra när i skrev detta svar...

M&M

• Monleon
    Skitstövel skrev 2024-02-09 21:12:06 följande:

Ni som funderar på att ge er in i Swingandet tänk om, det är äckligt och kommer bara ge er en "fix" för stunden men som med allt annat dekadent beteende/missbruk leda till ångest och elände. 

De som "funderar på" att ge sig in i swingandet behöver helt klart tänka lite till.

För det är ju inte äckligt eller kommer ge en fix för stunden. 

För trygga par är det en oerhört angenäm krydda till livet. Kan till och med så vara för singlar.

Har man ångestsymtom så ska man inte se swingerliv som en lösning. Tvärtom, då har man redan ett elände som man bör bearbeta.

Dekadent är ett ord jag fann i min farmors ordlista. Det innebär att du som person anser att andra beter sig enligt normer som inte passar dig. Det vill säga att du har svårt att acceptera andras beteenden när du agerar annorlunda.

Om vi dekadenta mår bra? Varför bryr du dig överhuvudtaget? Får du ångest?
    Swinger - yeah. perhaps
Svar på tråden Swingers, se hit!