• Anonym (Nybörjarswingers)

Swingers, se hit!

Hej!
    Tänkte starta en tråd där vi swingers kan skriva lite info om oss och utbyta tankar och ideer. 

Tex ålder på mannen/kvinnen?
    Antal år som swingers?
    Vart man brukar gå, vilken klubb?
    Privata fester hemma?
    Vad man gillar osv?

Själva är vi precis i nybörjarstadiet så vore kul att få lite info o så:)
    Vi är 34 och 43. Ska inom en snar framtid besöka CAE. 

• Svar på tråden Swingers, se hit!
  • svenskitelge

Det kan ni absolut göra. Betalar ni in er så är ni fria att göra som ni vill. Vissa klubbar går runt med nya gäster och visar lokalen. 

Vill ni vistas i lekrummen så bör ni åtminstone vara mer avklädda även om ni bara tittar. 

• Anonym (Nybörjare)
    svenskitelge skrev 2024-02-07 13:01:15 följande:

Det kan ni absolut göra. Betalar ni in er så är ni fria att göra som ni vill. Vissa klubbar går runt med nya gäster och visar lokalen. 

Vill ni vistas i lekrummen så bör ni åtminstone vara mer avklädda även om ni bara tittar. 

Tack för info!

Hur avklätt är "lämpligt/brukligt"? Tog bara för givet att alla gick runt nakna men så kanske det inte alls är.
  • Anonym (Nyfunnen lycka)
    Anonym (Nybörjare) skrev 2024-02-07 13:33:02 följande:
    Tack för info!

Hur avklätt är "lämpligt/brukligt"? Tog bara för givet att alla gick runt nakna men så kanske det inte alls är.
    Som man fungerar ett par snygga boxerkalsonger och som kvinna finns ju en uppsjö av underkläder att välja på.
    Stay-ups, Maxitrosor och någon korsett döljer ju väldigt mycket hud, men är ändå sexigt.
  • PorterPelle
    Anonym (Nybörjarswingers) skrev 2024-01-14 08:37:25 följande:
    Swingers, se hit!

Hej!
    Tänkte starta en tråd där vi swingers kan skriva lite info om oss och utbyta tankar och ideer. 

Tex ålder på mannen/kvinnen?
    Antal år som swingers?
    Vart man brukar gå, vilken klubb?
    Privata fester hemma?
    Vad man gillar osv?

Hej!
    Vi är 55 (mannen) och 52 (kvinnan) och har swingat tillsammans som par i 7 år och innan det var för sig i andra förhållanden och som singlar. När jag var 35 bjöd jag och min dåvarande flickvän bjöd in ett par mest för att hon var nyfiken på tjejsex och efter det har det fortsatt. För frun började det ungefär på samma sätt. 
    Nu går vi på klubb någon gång i månaden eller varannan, mest CAE och PiH men också Paradiseswings ibland. Vi har varit på privata fester och bjuder hem par eller blir hembjudna. Vi gillar att byta partner, dp, tjejsex, lättre bdsm och ja, det som kommer oss för.
  • Anonym (Vadgörman)

Någon som vet om det finns någon klubb i Uppsala trakten? Hur gör man för att ?övertala? din partner el ska man bara gilla läget?

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Vadgörman) skrev 2024-02-07 21:53:57 följande:

Någon som vet om det finns någon klubb i Uppsala trakten? Hur gör man för att ?övertala? din partner el ska man bara gilla läget?

Du ska inte övertala. Det ska man vara överens om. 
  • Mittkonto

Vi är ett par i närheten av Göteborg som börjat prata om att besöka någon klubb. Det var jag som tog upp det och han vill gärna testa. Så nu är vi på gränsen mellan ?en kittlande tanke, men vågar vi verkligen?? och ?vi vill inte dö nyfikna!?
    Om vi besöker en klubb tänker vi att vi bara ska känna in läget och om det känns bekvämt ägna oss åt varandra, inte bli fysiska med andra (men med folk i närheten går bra). Det verkar vara ett bra sätt att undvika ev jobbiga känslor eller otydlighet innan vi ev skulle gå vidare och blanda in andra. 
    Och jag blir helt pirrig av både spänning och nervositet när jag tänker på det! Haha

• Anonym (Engelska)
    Mittkonto skrev 2024-02-09 15:34:27 följande:

Vi är ett par i närheten av Göteborg som börjat prata om att besöka någon klubb. Det var jag som tog upp det och han vill gärna testa. Så nu är vi på gränsen mellan ?en kittlande tanke, men vågar vi verkligen?? och ?vi vill inte dö nyfikna!?
    Om vi besöker en klubb tänker vi att vi bara ska känna in läget och om det känns bekvämt ägna oss åt varandra, inte bli fysiska med andra (men med folk i närheten går bra). Det verkar vara ett bra sätt att undvika ev jobbiga känslor eller otydlighet innan vi ev skulle gå vidare och blanda in andra. 
    Och jag blir helt pirrig av både spänning och nervositet när jag tänker på det! Haha

Haha. 

det härligt. Hade det på exakt samma sätt första gången 

• MrBundy
    Mittkonto skrev 2024-02-09 15:34:27 följande:

Spännande! Vi är lite i samma läge. Har kollat runt och varit nära att komma iväg, men är fortfarande oskulder i swingersvärlden.
    Vilka klubbar har ni tittat på? Vi hade gärna kunnat tänka oss ett lite mindre och mer personligt ställe, men det är ju svårt att hitta
  • Skitstövel

Ni som funderar på att ge er in i Swingandet tänk om, det är äckligt och kommer bara ge er en "fix" för stunden men som med allt annat dekadent beteende/missbruk leda till ångest och elände. 

Svar på tråden Swingers, se hit!