• Anonym (Nybörjarswingers)

Swingers, se hit!

Hej!
    Tänkte starta en tråd där vi swingers kan skriva lite info om oss och utbyta tankar och ideer. 

Tex ålder på mannen/kvinnen?
    Antal år som swingers?
    Vart man brukar gå, vilken klubb?
    Privata fester hemma?
    Vad man gillar osv?

Själva är vi precis i nybörjarstadiet så vore kul att få lite info o så:)
    Vi är 34 och 43. Ska inom en snar framtid besöka CAE. 

• Svar på tråden Swingers, se hit!
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Äldre par) skrev 2024-02-07 06:10:23 följande:

För oss 70+ är vi välkomna och ärligt nu?

Ser inte gåvor problem.
    För min del, tycker det vill vara kul att se er. Mogna och att ni i den ålder också vill vara med. 

Vi tänker absolut inte sluta när vi är där om 5 till 7 år Cool

• Anonym (Äldre par)

Har alltid varit nyfiken, kanske inte ligga med andra men se andra och bli kåta av det.

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Äldre par) skrev 2024-02-07 06:22:50 följande:

Har alltid varit nyfiken, kanske inte ligga med andra men se andra och bli kåta av det.

Kom bara Cool.
    Men prata igenom det på riktig innan. Det ska vara en kul upplevelse.
  • Anonym (kanske)

I de flesta förhållanden är det nog mannen som är intresserad av swinger-livet. I vårt fall är det lite omvänt. Det är ingen stor sak men jag är lite nyfiken. Jag har försiktigt tagit upp det men min man som inte sagt nej men är lite tveksam. Fint att se att det finns fler tjejer och kvinnor som är nyfikna och har provat.

• Anonym (Nyfunnen lycka)
    Anonym (Engelska) skrev 2024-02-07 06:30:10 följande:
    Kom bara Cool.
    Men prata igenom det på riktig innan. Det ska vara en kul upplevelse.
    Ja, var ett par som stod och tjafsade innan stängningsdags i helgen. Fick uppfattningen att det var hon som var mest upprörd över något och han försökte få henne att lägga ned tjafset då hon legat med 3 andra under kvällen...
  • Patrix

Vi är välhållna 49 och 54, lekt i 3 år med klubbar, men vi har bara gjort det utomlands i främst Nederländerna. Finns 2 klubbar rätt nära Amsterdam som är toppen, sen har frun lekt på egen hand och det gör mig galet kåt. Men vi gillar anonymiteten på klubb

• Anonym (Nybörjarswingers)

Låter ju sjukt spännande o upphetsande. Vi är som sagt 34 o 43 och har ännu inte vart på nån klubb men planerat för ett besök på CAE inom det närmsta. Tanken är att bara se o sen ha sex med varandra. Förhoppningsvis brevid ett annar par så man får känna på hettan:) 

• svenskitelge
    Anonym (Nybörjare) skrev 2024-02-06 14:55:20 följande:
    Spännande!

Hur kom ni igång från första början? T.ex. var det självklart för er båda att gå på klubb eller tog det ett tag att bestämma sig?

Vi började med en trekant med en kille till Väldigt spontant. 

Dock hade vi pratat med varandra innan som en fantasi. 

Vi hade en tio trekant helgen efter (också spontant). Första klubbesöket blev några veckor senare men de första gångerna gjorde vi inget med andra. 

• Anonym (Senior)

Jag har träffat en kvinna som efter en skilsmässa besökte vad jag tror är CitySwingers i Köpenhamn. Hon hade en manlig kompis med sig som lite trygghet. Hon var ute efter sex på ett säkert sätt och ville inte gå till en bar eller ragga på Tinder.

Hon har berättat lite om miljön där. Vid första besöket hade hon sex med två olika män samma kväll och kanske en kvinna, jag är inte helt hundra på det. Männen yngre än vad hon själv var. Första gången hon berättade sa hon att hon upplevde Stora Döden. Lilla döden är det franska uttrycket för orgasm.

Jag blev ju mer än nyfiken så en gång sa hon: Det är bättre att jag svarar ärligt än att du får en massa fantasier om vad som händer. Så jag började fråga, men efter ett tag kändes det; Vad fan, det här blir för privat, jag har väl själv inte lust att sitta och berätta i detalj om sex jag har haft tidigare i livet.

Andra gången vi pratade om det förnekade hon det där med Stora Döden. Själv sammanfattade hon det med: Det är bara en kropp, en yta, inga känslor är inblandat, det är som en dildo, fast på två ben.

Det där med kvinnan vet jag inte om det var där. Hon hade inte gillat smaken av mutta och frågat samme kompis som hon gjorde besöket med hur män kunde gå ned med sådan entusiasm på kvinnor. Varvid han svarade: Det är en aquired taste. Kyss

Hon hade sett glory holes, gangbangs och ribbstolar där man kunde bli bunden.

Jag trodde att det var en engångshändelse, men hon har varit där minst en gång till. Då med en affärsbekant! Han hade inte varit ett bra sällskap för han hade varit dominant och velat bestämma vem hon skulle ha sex med. Men han hade försvunnit och i receptionen hade dom trott att han var på avdelningen där män har sex med män.

Jag har lite blandade känslor. Jag har pratat med flera kvinnor om besök på swingerklubb, jag är definitvt nyfiken. Men så är det, det där med ålder, utseende, prestation även med hjälp med blå piller för att inte tala om svartsjuka om någon jag har känslor skulle ha entusiastiskt sex med någon annan. Och med den här kvinnan, kan jag känna att hon har varit med om något som jag inte kan ge henne.

Jag har en lesbisk polare som är nyfiken, så jag kanske skulle ta henne i handen och ta modet till mig. 400 DKK, det kan det väl vara värt.

• Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Vadgörman) skrev 2024-02-06 15:22:18 följande:

Anonym: lite samma som för din fru. Han är jättefin men har fått lite mage och har lite svårt att få upp den. Jobbar väldigt mycket och stressar. Jag är inte heller perfekt ut men men får ofta många komplimanger särskild här i vissa trådar. Hur gör vi gör att övertala våra respektive? Tips?

Om orsaken grundar sig i självförtroende och tvivel kring sitt eget utseende kanske man kan börja med att titta på hur övriga deltagare ser ut. Därför var jag nyfiken och frågade de som varit på klubbar, och det verkar ju vara alla sorts människor där. Även de som är kraftigt överviktiga, så det verkar vara långt ifrån fotomodeller. 

Frågan är då hur vi kan få våra respektive att förstå detta, att de inte kommer bli uttittade/utskrattade. Det tas ju inga foton där, annars hade man kunnat visa upp hur det ser ut en typisk kväll.

Tror det skulle vara enklast om man bara kunde "gå dit och titta". Om man kan typ hänga i baren med kläderna på, och sedan gå hem utan att göra något mer, bara för att spana in de övriga på klubben. Vet inte ens om det är möjligt, men skulle det kunna vara en "inkörsport"?
Svar på tråden Swingers, se hit!