Swingers, se hit!
Jag är en gift kvinna som länge har varit nyfiken/sugen på detta men vad gör man när inte mannen vill? Bor i Uppsalatrakten.
Jag är en gift kvinna som länge har varit nyfiken/sugen på detta men vad gör man när inte mannen vill? Bor i Uppsalatrakten.
Anonym:Varför vill inte din fru gå?
Anonym: lite samma som för din fru. Han är jättefin men har fått lite mage och har lite svårt att få upp den. Jobbar väldigt mycket och stressar. Jag är inte heller perfekt ut men men får ofta många komplimanger särskild här i vissa trådar. Hur gör vi gör att övertala våra respektive? Tips?
Någon som vet om det finns någon klubb i Uppsala trakten? Hur gör man för att ?övertala? din partner el ska man bara gilla läget?
Först vill jag förtydliga att jag inte ska tvinga min man att gå. Sen vill jag bara säga att som kvinna har jag ställt upp på det mesta som min man har velat göra tex haft sex varje dag, analsex, oralsex , sprut i ansiktet mm. Var kanske inte sugen varje gång men gjorde det iallafall. Nu saknar jag det men tyvärr har han inte samma ork nu.