• Anonym (B)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Tukt skrev 2024-04-19 21:38:25 följande:
    Då kan du väl åtminstone peka på var du sagt det. Det sista torde ju till och med ligga på denna sida. 
    Nej, det tänker jag inte göra.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-04-20 21:56:14 följande:
    Varför kan du inte göra en sådan enkel sak? Svaret torde ju ligga ovan och vi har tröskat det här med din syn på vetenskap, i typ 20 sidor nu.
    Varför? För att jag redan har gjort det. Sluta tjafsa nu och låt tråden gå i graven istället. Det finns inget mer att säga.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-04-21 21:59:29 följande:
    Så länge du gör påståenden utan att kunna peka på vad du sagt, så finns det saker att räta ut. Att säga att man sagt något tidigare (trots att man inte gjort det) varken ger svar eller är ett speciellt bra argument. Enligt dig har du svaret här på denna sida. Du behöver inte ens bläddra, bara säga var svaret finns...
    Jag har redan förklarat allt som sagt så sluta tjata. Jag kommer inte att säga något mer ändå. Ge upp dina försök för du kommer inte att bli den som avslutar denna meningslösa tråd ändå. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-04-22 17:30:23 följande:
    Om du vill avsluta diskussionen är det tämligen enkelt. Visa på var du svarat. Än torde svaret ligga kvar på denna sida. Svårare än så är det inte.
    Nej, jag tänker inte peka ut några svar bara för att du har en usel läsförmåga. Har redan förklarat allt mer än tydligt så sluta tjafsa. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-04-23 16:18:21 följande:
    Men är det egentligen inte du som tjafsar då du ger dig in i diskussioner, håller dig kvar och dessutom vägrar göra dig förstådd?
    Nej, jag ger mig inte in i nånting utan ger bara svar på tal åt efterblivna autister som inte fattar att det inte finns nåt mer att diskutera.

Att du inte fattar vanlig svenska är inte mitt problem. Sluta tjafsa. Sluta svara. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-04-24 20:41:27 följande:
    Så du tänker av någon princip både vägra att svara, vägra att diskutera, men ändå vara kvar i diskussionen. Och dina argument är främst förolämpningar...?
    Jag har redan gett fullgoda argument och tänker inte upprepa dessa. Sluta tjafsa, låt tråden gå i grav och lägg ner ditt meningslösa tjat för du får inga fler förklaringar ändå. Ge dig.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-04-25 16:33:12 följande:
    Men hur menar du då med vetenskap? Du säger att ditt påstående om att män är snåla vilar på vetenskaplig grund?
    Redan förklarat det och kommer inte att göra det igen.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-04-26 20:56:14 följande:
    Kan det möjligen vara så att du har en alldeles egen definition av vad vetenskap är? Det ligger rätt nära till hands med hur du uttryckt dig.
    Nej som sagt. Har redan förklarat mitt resonemang och kommer inte att göra det igen. Lägg ner ditt tröttsamma, meningslösa tjafsande och låt tråden självdö. 
  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2024-04-26 21:32:40 följande:
    Ifall Tukt gör annat ikväll, kan jag hjälpa till. Hur menar du nu då med vetenskap? Du säger att ditt påstående om att män är snåla vilar på vetenskaplig grund?  Vilken?
    Som sagt - jag har redan förklarat mitt resonemang och kommer inte att göra det igen. Lägg ner ditt poänglösa tjafsande och låt tråden dö nån gång. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-04-27 09:00:06 följande:
    Ska man vidare tolka det som att du inte känner ett ansvar att förklara dina påståenden, även om du uttrycker dig i en offentlig grupp?
    Jag har redan förklarat allt och tänker inte göra det igen. Låt tråden dö.
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?