• Anonym (B)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Tukt skrev 2024-03-17 22:32:57 följande:
    Nej, inte den frågan heller.
    För att bli övertydlig. Är det inte du som ligger bakom denna tråd?
    www.familjeliv.se/forum/thread/82859467-diskriminering
    Jo, jag har svarat på precis allt. Det är du som saknar läsförmåga och allmänt vett eftersom du bara tramsar hela tiden. 

Nej, det är inte jag. Har bara skapat en enda tråd under alla mina år här och den handlade inte om diskriminering överhuvudtaget. Trams. 
  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2024-03-17 22:47:19 följande:
    Om du skulle hålla dig till att berätta om dina (begränsade) erfarenheter ja. Men du drar det till att vara både generellt och genetiskt = mansförakt.
    Skitsnack. Jag har inte bara utgått från egna erfarenheter utan även omgivningens vilket jag också redan påpekat om du orkat läsa. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-17 22:54:48 följande:
    Okej, men du reagerar inte alls då på att någon använder sig av ditt nick i andra trådar?
    Att kalla folk "korkade" eller att det de skriver är "trams" gör inte ens argument på något sätt starkare. Det gör man uteslutande med argument.
    Bryr mig inte om andras nick överhuvudtaget och det hör inte till trådens ämne heller så jo, du snackar skit här och inget annat. Sluta upp med ditt eget skitsnack om du inte vill att folk påpekar det. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-17 23:19:40 följande:
    Det var ändå rätt lika språk i de två trådarna, även om det inte han bli lika enformigt som här.
    Men hur var det nu igen med dina kunskaper i ämnet, du "visste" hur det låg till, men du kunde inte backa upp det. Eller hur?
    Spelar ingen roll. Det är inte jag och dessutom har det inte med denna tråd eller ämne att göra.

Jag har redan backat upp allt. Sluta tjafsa. Sluta tramsa. Sluta svara. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-18 09:48:53 följande:
    Tror du på fullt alvar att jag kommer sluta diskutera i ett diskussionsforum för att du säger det?
    Har du någon gång mött någon som dumpstrar? Vad var det för en person i så fall?
    Jag vet hur snåla män fungerar. En dumpstrande man kommer inte att vara generös med tanke på hur mycket tid han i övrigt lägger på att vara så billig som möjligt. Det är ren logik. Snåla eller fattiga män går bort som någon nämnde förut.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-18 12:41:18 följande:
    Hur menar du att de fungerar då? Vad är skillnad på sparsamhet och egoism?
    Det är samma sak och hör ihop. Sparsamhet är bara ett förskönande ord för snål egoist eller fattiglapp. 
  • Anonym (B)
    Anonym (Dumpstrar-dejten) skrev 2024-03-18 17:12:16 följande:
    Du har förutfattade meningar om saker du inte kan någon om eller har erfarenheter av.
    Bullshit som sagt. Jag har både mina egna och andras erfarenheter att backa upp mina påståenden med. Män är snåla överlag. Dumpstrande män visar det bara lite tydligare. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-19 09:20:29 följande:
    Vad sägs om att slå upp de båda orden i SAOL och jämföra? 
    Ännu ett totalt intelligensbefriat inlägg från dig. Vad nåt lexikon säger har noll betydelse för hur snåla män väljer att feltolka och försköna usla drag av sin egen personlighet.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-19 17:36:28 följande:
    Men du menar att sparsam och snål är samma sak? Eller betyder inte ord något alls för dig? Det är mer vad som känns rätt som gäller?
    Nej dumskalle. Sparsam är ett ord som förvrängs och används av snåla män för att de inte vill framstå som snåla. Redan sagt om du orkat läsa.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-03-19 17:59:39 följande:
    Nåja, du skrev faktiskt "Det är samma sak och hör ihop."
    Men du har alltså aldrig mött en man som inte är "snål"? Inte en enda?
    Underförstått att det är dessa snåljåpar till män som resonerar på det sättet. Men sånt går väl rakt förbi din defekta autisthjärna.

De allra flesta har varit snåla. Spelar ingen roll i helheten att det finns några få undantag som inte är snåla.
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?