• Anonym (B)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Tukt skrev 2024-05-10 21:18:42 följande:
    Men du är ju fortfarande med i diskussionen. Tycker du då inte att det är ditt ansvar att då faktiskt diskutera eller åtminstone förklara en sak av alla de som fortfarande är tämligen oklara?
    Nej, det är jag inte. Har sagt miljontals gånger nu att du inte får några fler förklaringar, hur mycket du än håller på med ditt hjärndöda tjafsande.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-11 21:49:50 följande:
    Det blir väl lite som med det där "vetenskap". Alltså du skriver i tråden, men är inte med och diskuterar? Blir inte det en smula märkligt? Vad är det egentligen du gör?
    Jag har redan förklarat allt och diskuterat färdigt. Sluta tjafsa, låt tråden dö. 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-12 21:17:35 följande:
    Om tråden ska dö, är upp till dig. Jag väntar fortfarande på svar, så välj hur du vill göra.
    Sluta tjafsa.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-13 16:46:03 följande:
    Saker och ting blir inte tjafs bara för att du känner att det är så.  Lika lite som med "vetenskap". Antingen så diskuterar du, eller så låter du bli. Svårare än så är det inte. 
    Jag har redan gett logiska förklaringar på allt. Sluta tjafsa, låt tråden dö.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-14 16:57:08 följande:
    Det är ju högst rimligt att du förklarar varför du är kvar i diskussionen om du inte vill diskutera.
    Nej.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-15 17:24:02 följande:
    Och på vad sätt är det inte rimligt att du förklarar vad du menar i diskussionen och varför du envisas med att fortsätta skriva samma sak i tråden?
    Jag har redan förklarat allt mer än väl. Sluta tjafsa för det blir inga fler förklaringar.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-16 15:07:46 följande:
    Du har rätt genomgående i tråden använt dig av förolämpningar som diskussionsmetod. Varför gör du det?
    Jag har redan förklarat allt. Lägg ner ditt meningslösa tjafs.
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-17 17:42:09 följande:
    Menar du seriöst att du svarat på den frågan, eller är det bara copy-paste från tidigare svar?
    Jag har svarat på precis allt. Finns inget mer att säga 
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-18 18:09:33 följande:
    Och vart i diskussionen svarade du på det här med förolämpningar? Jag har i alla fall inte ställt den frågan innan.
    Tråden handlar inte om förolämpningar DrömmerKräks
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-05-19 18:28:49 följande:
    Jag tänkte strax återgå till trådens ämne, och börja om med frågorna du vägrar att svara på. Men tänkte ge dig chansen att förklara ditt uppträdande och diskussionsteknik. Men som jag tolkar dig är det så här du är, och vill framstå?
    Mitt uppträdande och diskussionsteknik är lika off-topic det. Och du kommer inte få några fler förklaringar, hur mycket du än tjatar. Jag har redan sagt allt som behöver sägas. Ge dig. 
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?