• Karl Alexander

Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?

Män som är singlar i 40-årsåldern, där det är uppenbart att de aldrig haft sex och aldrig kommer ha det heller. Känner ni sympatier för dessa?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?
  • Anonym (Jämförelse)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-13 20:34:11 följande:
    Försöker du skapa ett regelverk för hur folk attraheras av andra?
    Jag sa helt enkelt hur det fungerar. 
  • Anonym (Jämförelse)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-13 20:34:11 följande:
    Försöker du skapa ett regelverk för hur folk attraheras av andra?
    Och gör "Gurksoppa" det då när hen påstår att alla måste jobba för att få sex?
  • Anonym (Jämförelse)
    Gurksoppa skrev 2023-12-13 19:46:24 följande:
    vilken adress ska jag skicka den stickade offerkoftan till? Vill man ha något får man göra saker för det. att lyckas ha ett sexliv är inte något som kommer gratis till någon, det är ett socialt samspel mellan två eller fler. där de gemensamt kommer överens om att ha lagligt sex med samtycke
    Eftersom det redan finns personer som får sex utan att de behöver göra något mer för att få det så borde det inte vara ett problem om man vill ha någon som gillar för den personen man är. 
  • Anonym (Jämförelse)
    Gurksoppa skrev 2023-12-13 19:46:24 följande:
    vilken adress ska jag skicka den stickade offerkoftan till? Vill man ha något får man göra saker för det. att lyckas ha ett sexliv är inte något som kommer gratis till någon, det är ett socialt samspel mellan två eller fler. där de gemensamt kommer överens om att ha lagligt sex med samtycke
    Det beror på vad du menar med gratis. 
  • Anonym (Tim)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-13 20:30:18 följande:
    Till dig själv. 
    Och om det inte kommer gratis sex så borde det innebära att alla personer måste göra något extra för att få sex. 
    Vissa personer behöver inte göra något för att andra personer ska bli intresserade i dom. 

Ja ALLA måste göra något extra dör att få sex (förutom två askåta nymfomaner som träffar på varandra). 

Jag har inte legat med min sambo på två månader nu. Vi har det skakigt i relationen med mycket jobb, lite tråkigheter som inträgffat samt småbarn. Om det ska finnas minsta möjlighet till ligg så behöver vi tid, uppvakta varandra, närvaro och samtal. Ja hitta tillbaka till närheten. Sex är inget som bara serveras- det är resultatet av det slit och engagemang du lägger på relationen.

Jag har alltid haft lätt att attrahera kvinnor men jag har aldrig upplevt att kvinnor gett sig till mig utan att jag behövt lägga en massa tid och engagemang på dem.

Män och kvinnor är olika. Män kan ha sex med en kvinna bara för att få tömma. Kvinnor kräver ofta djupare band. Samhörighet och att känna sig utvalda.

Om din önskan är att få fri tillfång till sex utan egagemang eller slit- då bör du dejta män istället.

• Anonym (Derp)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-13 20:35:50 följande:
    Jag sa helt enkelt hur det fungerar. 
    Varför har du så svårt att acceptera att det ser olika ut för alla? För vissa krävs det en större ansträngning.
  • Anonym (Jämförelse)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-13 20:47:48 följande:
    Varför har du så svårt att acceptera att det ser olika ut för alla? För vissa krävs det en större ansträngning.
    Och då borde du istället fråga "Gurksoppa" varför hen sa att sex är inte gratis för någon. 
  • Anonym (Jämförelse)
    Och då kan det bli till eran nackdel 
  • Anonym (Jämförelse)
    Du ifrågasätter mig bara när Gurksoppa själv tog upp att det skulle vara likadant för andra, att de måste också göra något. 
  • Anonym (Jämförelse)
    Anonym (Tim) skrev 2023-12-13 20:43:48 följande:

Ja ALLA måste göra något extra dör att få sex (förutom två askåta nymfomaner som träffar på varandra). 

Jag har inte legat med min sambo på två månader nu. Vi har det skakigt i relationen med mycket jobb, lite tråkigheter som inträgffat samt småbarn. Om det ska finnas minsta möjlighet till ligg så behöver vi tid, uppvakta varandra, närvaro och samtal. Ja hitta tillbaka till närheten. Sex är inget som bara serveras- det är resultatet av det slit och engagemang du lägger på relationen.

Jag har alltid haft lätt att attrahera kvinnor men jag har aldrig upplevt att kvinnor gett sig till mig utan att jag behövt lägga en massa tid och engagemang på dem.

Män och kvinnor är olika. Män kan ha sex med en kvinna bara för att få tömma. Kvinnor kräver ofta djupare band. Samhörighet och att känna sig utvalda.

Om din önskan är att få fri tillfång till sex utan egagemang eller slit- då bör du dejta män istället.

Finns kvinnor som har one night stand utan att de gjort något mer extra för det. 
Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?