• Karl Alexander

Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?

Män som är singlar i 40-årsåldern, där det är uppenbart att de aldrig haft sex och aldrig kommer ha det heller. Känner ni sympatier för dessa?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?
  • Anonym (Mata inte)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-13 19:05:22 följande:

Varför tar du upp flyktingar som exempel isf? Hur kan det vara jämförbart?

Och varför tar du upp att du anser att någon är osympatisk mot män i allmänhet, om du nu inte tycker själv att män i allmänhet ska behandla som offer.

Frågan var inte ens ställd till dig personligen. Men du såg en chans att skapa lite drama genom dina medvetna vantolkningar. Nu skiter jag i detta, du får rikta ditt personliga hat mot någon annan som förhoppningsvis orkar lyssna en liten stund. Lycka till
  • Anonym (Mata inte)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-13 19:06:23 följande:
    Jag har inte ens skrivit något i närheten av det. Världen är inte ett jävla könskrig.

Hela forumet är ju ett enda stort könskrig, dag in och dag ut!

• Anonym (Derp)
    Anonym (Mata inte) skrev 2023-12-13 19:13:53 följande:
    Frågan var inte ens ställd till dig personligen. Men du såg en chans att skapa lite drama genom dina medvetna vantolkningar. Nu skiter jag i detta, du får rikta ditt personliga hat mot någon annan som förhoppningsvis orkar lyssna en liten stund. Lycka till
    Så du menar att du är ett "offer" som blir "hatad" på Sen så har DU mage att snacka om vantolkningar.
    fy fan.
  • Gurksoppa
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-13 14:48:15 följande:
    Du får då sluta vinkla till det som att sex är något som inte är så viktigt. 
    Du tycker själv att ditt sexliv är något som är viktigt 
    Tycker jag? på vilket sätt är mitt sexliv viktigare än någon annans? På vilket sätt är det att anse något viktigare när man förespråkar lagligt sex med samtycke?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jämförelse)
    Gurksoppa skrev 2023-12-13 19:46:24 följande:
    vilken adress ska jag skicka den stickade offerkoftan till? Vill man ha något får man göra saker för det. att lyckas ha ett sexliv är inte något som kommer gratis till någon, det är ett socialt samspel mellan två eller fler. där de gemensamt kommer överens om att ha lagligt sex med samtycke
    Till dig själv. 
    Och om det inte kommer gratis sex så borde det innebära att alla personer måste göra något extra för att få sex. 
    Vissa personer behöver inte göra något för att andra personer ska bli intresserade i dom. 
  • Anonym (Jämförelse)
    Gurksoppa skrev 2023-12-12 22:26:04 följande:
    Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?
    ja önska sig ja. Men att förvänta sig är väl lite magstarkt? och att när det inte sker, skylla på kvinnorna istället för att se sin egen del är inte rätt väg att gå. alla får lov att ha preferenser, men att tro att de ska uppfyllas hokus pokus är bara otroligt naivt.

jag önskar mig ha en miljon på kontot. Jag sitter inte hemma och bara väntar, hoppas och önskar. Jag jobbar för det. vill man att en önskning ska gå i uppfyllelse krävs en motprestation. om jag inte får en miljon på kontot så är det inte andra människors fel, det är inte heller befintliga miljonärers fel, det är en konsekvens av att jag bevisligen inte jobbat tillräckligt hårt för det.
    Även om folk jobbar hårt så är det inte säkert att de får 1 miljon extra. 

Motprestationen är att han hittar en kvinna som gillar honom, för den människa han är. 
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-13 20:30:18 följande:
    Till dig själv. 
    Och om det inte kommer gratis sex så borde det innebära att alla personer måste göra något extra för att få sex. 
    Vissa personer behöver inte göra något för att andra personer ska bli intresserade i dom. 
    Försöker du skapa ett regelverk för hur folk attraheras av andra?
  • Anonym (Jämförelse)
    Gurksoppa skrev 2023-12-13 19:46:24 följande:
    vilken adress ska jag skicka den stickade offerkoftan till? Vill man ha något får man göra saker för det. att lyckas ha ett sexliv är inte något som kommer gratis till någon, det är ett socialt samspel mellan två eller fler. där de gemensamt kommer överens om att ha lagligt sex med samtycke
    Och är det inte då kvinnors ansvar när de blir utan orgasm vid sex?
    De klagar på något de inte får men då plötsligt är det mannens ansvar och uppgift 
  • Anonym (Jämförelse)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-13 20:34:11 följande:
    Försöker du skapa ett regelverk för hur folk attraheras av andra?
    Personen skrev ju att det inte är gratis för någon. 
    Det stämmer inte. 
Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?