IVF/ICSI 2024
Och jag väntar också fortfarande på mensen för att kunna göra FET.. Är ?bara? på CD33 men ändå frustrerande. Sedan igår har jag haft molvärk samt att det känns som att det ?rinner? hela tiden fastän det inte gör det. Satte på en binda igår, så stark är känslan. Men trots att det känns som att det rinner så finns inget där. Jag kommer köra ostimulerad cykel!
Till er som plussat vill jag säga grattis, vad underbart ❤️
Och till er som inte gjort det, vilka kämpar ni är. Man får falla men snart komma tillbaka igen ❤️
Jag gjorde ÄP i slutet av februari och det känns som att tiden går så långsamt. Men jämfört med hur det var innan äggplock, hinner jag ibland glömma bort den pågående behandlingen... skönt emellanåt, men så ibland så slås jag plötsligt av sorgen över att inte ha någon bebis. Är på CD23 (räknat från bortfallsblödningen efter ÄP) och enligt Natural Cycles hade jag ägglossning häromdagen, gjorde dock inga ägglossningstest. Brukar vanligtvis få extremt tydliga symptom efter ägglossning, bl.a. superömma och svullna bröst, men känner ingenting just nu. Vi får väl se om mensen behagar dyka upp som beräknat.