• Anonym (Ht)

Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?

Denna fråga är mer till män 40+ hur många gånger behöver en man i er ålder få utlösning i veckan? Ökar er sexlust eller minskar den med åldern?
  • Svar på tråden Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?
  • Markus89

44 år minst tre gånger om dagen så 21 gånger i veckan minimum men oftast mer 

• Anonym (42/47år  sambos sen 2015)

Det blir oftare nu när hon vet att hon får i princip så ofta hon vill, jag  kommer i henne nästan varje dag om hon inte måste jobba extrakväll, men med uppehåll i mensveckan om hon inte väcker mej med frågan om jag vill ha en avsugning innan hon går till morgonduschen.
    Samtyckeslagen var jättebra, vi diskuterade och bestämde att vara verbala och tydliga med vad vi vill varenda gång.

Har man en kåt och villig partner behöver man knappast onanera, visst kan det vara trevligt att ge henne en eller ett par extra orgasmer med handen eller tungan om man själv inte kan flera ggr på raken och hon vill mer;)

• Anonym (Man40)

Man 40, gift sen länge.
    Hade gärna haft sex 2 ggr i veckan, då hade jag klarat mig bra på det.

Nu blir det sex typ en gång i månaden. Runkar minst 2-3 gånger i veckan.

• Smecker

Behöver? Noll. Villhöver? Noll till tolv.

Ökar eller minskar? Beror på kvaliteten på sexet och deltagarna.

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Freddie K

Man 40. Fler gånger än vad jag vill erkänna. Skäms

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (AB)

Man, 57 år, ca 2-3 gånger i veckan tillsammans med min fru. Jag onanerar inte utan sparar mig så att jag kan ge henne en optimal upplevelse varje gång vi har sex.

• behind blueeyes

Jag tillfredsställer mig själv 5-7 ggr/v men fantiserar om fitta och är dunkande kåt flera ggr/dag. Har tröttnat på att vara den enda som tar initiativ till sex i mitt äktenskap och har därför slutat. Tycker om nya saker, spännande och att bli överraskad. försöker ersätta med fantasi och bilder på den underbart vackra och upphetsande kvinnliga kroppen. Men det funkar bara för stunden.

• Anonym (Ht)

Jag (kvinna) vill typ ha samlag varje dag, men när min partner ofta säger han är trött och får inte stånd då blir det ca 1-2 ggr i veckan. Har sagt min önskan men då säger han att efter 8h jobb e han trött (jobbar på skola). Då börjar det spöka i hjärnan på mig 😬

• Anonym (AB)
    Anonym (Ht) skrev 2024-04-30 13:22:11 följande:

Jag (kvinna) vill typ ha samlag varje dag, men när min partner ofta säger han är trött och får inte stånd då blir det ca 1-2 ggr i veckan. Har sagt min önskan men då säger han att efter 8h jobb e han trött (jobbar på skola). Då börjar det spöka i hjärnan på mig 😬

Men hjälper han inte till med att göra det mysigt varje gång du blir sugen?!?! Det måste man väl orka med, även om man som man själv inte är sugen. Happy wife = happy life! Skrattande
  • Anonym (Kille 35)

Tillsammans med min sambo kan det bli ungefär två gånger i veckan. Dessutom tre gånger till på egen hand.

Svar på tråden Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?