![Anonym (Ht)](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
-
Svar på tråden Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?
-
Ca 2 - 5 ggr i veckan. I princip dagligen när jag var yngre.
-
Intressanta svar.
Jag är kvinna och känner att mix sexlust har peakat efter jag passerade 40. Onanerar 6-10gånger i veckan till orgasm.
-
Snart 43, hög lust, runkar dagligen... försöker iaf men kommer inte fram till utlösning sen ett bra tag tillbaka.
Blir bara trött i armen och får tyvärr sår på förhuden- nej gnuggar inte torrt.
Sista sexet med en kvinna var för skrivande stund just nu 365 + 16 dagar. -
En onanerar helt klart mycket fler gånger nu, mer än förr.Anonym (44-årig man) skrev följande:
"I princip dagligen när jag var yngre."
Men minskar det ändå på gångerna för de? Ja.
Och det beror på att man(Jag o för mig i alla fall).. väljer stunderna lite mer noggrannare? Nä men tillfällena då när man gör det bättre på, skönare osv.. och inte bara sitter och drar i han hela tien.
Det är sånt (små)pojkar gör. som inte vet bättre än varför och annars 'hur man använder penis och igen varför 'den' annars bara hänger där eller kliar konstant och så vidare. Helt naturligt, ja givetvis.
Det hör ju ti själva utveckling, inget konstigt där.
Så nä?
Jo ja just det.
En annan är med singel och skild sedan länge, det kan ha något med att göra om varför det blir som det blir kring detta ämnet mer nu än förut, aa kanske..
Så tror jag att det har minskat då, sexlusten detta pga åldern tro?
Nä absolut inte seru'
Det beror säkert på många o helt andra saker som händer i livet 'at the moment.
Hos mig i alla fall är det så med all säkerhet, men det där är olika för andra såklart*
Men så hur många gånger ut i veckan blir'e då?
4-5 ggr räcker men det kan bli fler gånger.
Hmm.. Det hänger på orken och om känslan finns där!'
Det är viktigast för mig.
Det är ju inte helt nödvändigt att man känner att det 'är någe lönt alltid och alla gånger typ.
Okej har en börjat så känns det med konstigt att bara sluta.. mitt i.
Jäkla dilemma den där.
Jo feeling må finnas för att det ska kännas bra..
Inte allt samlag har alltid känts bra det heller menar jag som en har haft.
"Som 44-åringen ovan mig skrev, så håller jag med där"
När En var yngre då har man ju knappt inte gjort någe annat än onanerat och samma gäller det sex med då när det blev en grej och man höll man på med det dära istället.
Minns tiden när man gjorde både och' ooo fy fan. Då onanerade och hade man sex om vartannat så måste man både ha dragit ut/ o skickat ut ur sig mer säd ur kroppen vid respektive gång där o då va'.. mer än vad en hel sån där Amerikans "Pumpjack" -Oljeborrrigg anläggning motsvarande än vad den producerar o tar opp.
Den hära frågan vart lite svårt för en att svara kort på, ursäktar ett långt svar gänget. Men det här fick igång min sk. tankenöt inuti i huvudet på mig. Haha.
Ha're bäst. -
Man 41 år. Ifall jag har sex med frun så är det max 2 sprut i veckan, leker jag själv plus frun så är det runt 7 - 10 sprut.
-
Du behöver hjälp. Du verkar lida av någon störning.Nicke989 skrev 2023-11-25 10:52:56 följande:
Lusten har alltid varit hög. Den minskade inte då jag passerade 40. Utlösning kanske 10-20 gånger i veckan.
-
Det blir 1-2 gånger per månad vid samlag. Skulle vara skönt med varje vecka, men får inte henne med på noterna för det. 60 år.
-
Dig man skulle hittat alltsåAnonym (Kvinna49) skrev 2023-11-26 23:37:14 följande:
Intressanta svar.
Jag är kvinna och känner att mix sexlust har peakat efter jag passerade 40. Onanerar 6-10gånger i veckan till orgasm.
-
Varför det? 2-3 gånger per dag är normalt för mig. Jag ser inte att det leder till några problem.Anonym (B.Pitt) skrev 2023-11-27 11:33:47 följande:Du behöver hjälp. Du verkar lida av någon störning.
-
3-5 ggr i veckan brukar det bli.
1 med frun och resten själv.