-
-
Svar på tråden Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?
-
Öööh .. bygglampa? Låter ju "sådär" sexigt.....Anonym (44 år) skrev 2023-11-30 17:35:05 följande:Det är nog väldigt få män som hellre "jobbar själva" än är med sin kvinna. I mitt (och garanterat många andras fall) så är det för att kvinnan inte vill lika ofta. Jag är lyckligt lottad som tänder på min partner och (nästan) alltid fantiserar om henne i olika situationer. Får dessutom titta på henne när jag runkar ibland, och lysa med bygglampa :)
-
Alla som onanerar så ofta fantiserar ni bara lr kollar ni porr ? Själv blir det 2-5 ggr i veckan men dom gångerna jag runkar så kollar jag porr på mobilen
-
50+. 2 gångar/ vecka med frun. 5 gångar själv.
-
Jag fick utlösning för drygt 2-3 år senast. Mina antidepressiva gör att jag tappar sexlusten.
-
Man 40år , 0 gånger i veckan, kåt hela tiden men den blir inte hård, så de e inte kul alls !!
-
Man 61 år. När jag varit singel, 1-2 ggr/dag genom onani. Nu lever jag i en relation med en kvinna så då blir det 2-3 ggr/vecka. Men jag onanerar nästan varje dag jag inte har sex med min partner, fast oftast då utan orgasm, bara för att det är skönt. Jag har lite dålig känslighet i kuken så jag behöver vila den från orgasm för att kunna komma vid samlag. Det kan jag max 2-3 ggr/vecka, kanske lite oftare ibland. Av onani kan jag komma 1-2 ggr/dag utan vidare, men då förstör jag det sköna med samlag.
Så jag sparar oftast mina orgasmer till helgen och sexet med sambon. Kanske att jag unnar mig en orgasm av onani under veckan, om det pockar på. Sambon har stort sömnbehov och det blir sällan sex under arbetsveckorna då vi (jag) måste planera in det i god tid, annars finns det inte utrymme för det under de vakna timmarna en vanlig arbetsdag. -
52,sambo,1 sprut/dag plus ev 1 sprut i sambon per vecka. Stabilt och samma lika sedan 14 års åldern.
Har också sambons sexiga kropp i tankarna när jag sprutar själv. -
En gång per dag
-
Jag har potensproblem och blir inte kåt längre, så jag har inte runkat på några år nu. Det är nog mina antidepressiva som spökar.
-
54, runkar normal 2 ganger dagen nar jag inte ar med sambon.( Reser )
Annars 4 ganger veckan med sambon, Iblant sex, iblant massage med happy ending, samt iblant skont sprut i henne,
Nar hon jobbar mycket sa kan det bli mindre i veckan. ( hon 48 )
( Men onskar iblant att jag hade en kvinnan till att ge njutning till )