• Anonym (Ht)

Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?

Denna fråga är mer till män 40+ hur många gånger behöver en man i er ålder få utlösning i veckan? Ökar er sexlust eller minskar den med åldern?
  • Svar på tråden Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?
  • Anonym (60)

60 år.
    Utlösning i normala fall omkring 4-6 ggr i veckan. En eller två gånger med frun och resten själv. Smeker mig själv nästan varje dag, men alltså inte alltid hela vägen fram till utlösning.
    Vid semester, weekendresa och en del andra trevliga aktiviteter (swing) så kan det bli många samlag, ofta flera per dag. Men numera sällan fram till utlösning mer en en gång per dag/kväll, även om det kan hända både morgon och kväll i extra trevligt sällskap. 

Före 40 var det normalt med minst en utlösning varje dag.

Före 30 var mitt problem ganska ofta alltför tidig utlösning. Därför fixade jag själv ofta en utlösning de gånger det senare skulle bli samlag (förhoppningsvis...). Då kunde det bli både två och tre utlösningar per dag/kväll.

Efter 40 har jag alltid själv kunnat kontrollera min utlösning. Men efter 50 har det gradvis blivit allt vanligare att ta till tadalafil eller sildenafil i samband med extra trevliga aktiviteter med upprepat och intensivt sex.
    Särskilt i samband med champagne eller annan alkohol tar jag numera alltid lite extra förstärkning.

• Anonym (69"-man)

En läkare sa till mig att är väldigt viktigt för en man att ha omlopp på alla sina kroppsvätskor. Stannar de av så leder det till döden förr eller senare. Ja stannar blodet så är det ju ganska ögonblickligt men omsätts inte superman så blir det prostata problem som i sin tur leder till döden. Så därför försöker jag få till det dagligen men åtminstone 5 gånger i veckan. 

• Anonym (44år)

Runkar dagligen 1-2 gånger samt sex 2-3 gånger i veckan , kommer varje gång.

min sexlust har ökat senaste åren

• Tom Araya
    Anonym (Ht) skrev 2023-11-25 10:42:19 följande:
    Denna fråga är mer till män 40+ hur många gånger behöver en man i er ålder få utlösning i veckan? Ökar er sexlust eller minskar den med åldern?
    5-15 ggr i veckan. Jag är 50.

Skulle jag ha partner skulle jag dock vara nöjd med sex 4 gånger i veckan.
  • Anonym (Ht)

Jag är kvinna 34, o mitt sexlust är på topp jag skulle vilja ha sex med min man dagligen men enligt honom så är han trött (tror dock inte på det) så det blir 1-2 ggr i veckan bara.

Men ni män som har sällskap, varför jobbar ni hellre själva dvs onanera än att ha sex med sällskapet??

• Nicke989
    Anonym (Ht) skrev 2023-11-30 11:41:41 följande:

Men ni män som har sällskap, varför jobbar ni hellre själva dvs onanera än att ha sex med sällskapet??

Har mycket hellre sex med kvinnan än onanerar.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Ht) skrev 2023-11-25 10:42:19 följande:
    Olika, men ska man fråga kvinnor här så är det flera gånger varje dag. Så fort en kvinna blir arg på nåt jag skrivit så börjar det rycka i snabeln.
  • Tobben

Jag kan onanera 2 ggr om dagen utan att det minskar min lust i någon större utsträckning. 
    Onani är mer en slags tillfällig lindring, därför har jag i stort sett slutat med det.
    En orgasm utan motpart är mest bortkastad tid.
    55 dagar är långsta jag varit sprutfri 😀

• StanSmith

Man 40. Jag har hög sexlust men runkar inte längre, väldigt sällan iaf. Sambon tar det antingen i munnen eller fittan varannan/var tredje dag i snitt. Mycket trevligare och skönare att vänta 2-3 dagar mellan spruten, speciellt om hon tar det i munnen :)

• Anonym (Tant49)

Jag är kvinna. Orgasm minst 1 oftast 2 gånger om dagen men har sex 1-5 ggr per vecka. 

Orgasm får min lugn. 

Svar på tråden Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?