Inlägg från: Anonym (Ht) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ht)

Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?

Denna fråga är mer till män 40+ hur många gånger behöver en man i er ålder få utlösning i veckan? Ökar er sexlust eller minskar den med åldern?
  • Svar på tråden Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?
  • Anonym (Ht)

Jag är kvinna 34, o mitt sexlust är på topp jag skulle vilja ha sex med min man dagligen men enligt honom så är han trött (tror dock inte på det) så det blir 1-2 ggr i veckan bara.

Men ni män som har sällskap, varför jobbar ni hellre själva dvs onanera än att ha sex med sällskapet??

• Anonym (Ht)

Jag (kvinna) vill typ ha samlag varje dag, men när min partner ofta säger han är trött och får inte stånd då blir det ca 1-2 ggr i veckan. Har sagt min önskan men då säger han att efter 8h jobb e han trött (jobbar på skola). Då börjar det spöka i hjärnan på mig 😬

• Anonym (Ht)
    JJ19 skrev 2024-04-30 14:52:07 följande:
    Men hur gammal är han!? Låter som en pensionär!
    Har man en fru man tänder på så orkar man ofta och mycket! 
    Han är 44, då är det väl jag som är oattraktiv trotts att jag gör mitt bästa fixar till mig gör mig fin osv. El så är mannen otrogen. 🤷?♀️jobbigt är det iaf
  • Anonym (Ht)
    Anonym (AB) skrev 2024-04-30 14:25:32 följande:
    Men hjälper han inte till med att göra det mysigt varje gång du blir sugen?!?! Det måste man väl orka med, även om man som man själv inte är sugen. Happy wife = happy life! Skrattande
    Jag brukade ta initiativet, men insåg att det kändes som att han gör det mot sin vilja ändå så sluta jag o låter han göra det vilket händer väl sällan.
Svar på tråden Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?