anonym05swe skrev 2024-04-11 18:19:18 följande:
För flera månader sen? Kände henne inte lika bra då som nu men ja, ska bjuda ut henne absolut när det går för oss båda.
Hur menar du att jag är en mes? Är man verkligen en dålig person bara för man inte enkelt kan ragga upp folk och hamna i en relation?
Vill verkligen kunna hamna i en långsiktig relation med henne eller någon annan tjej om inte vi blir ihop (som jag verkligen vill)
För att hamna i en långsiktig relation måste man börja någonstans. Man måste våga ta steget
Du som person förlorar bra på att du hKatvupp dig på vad andra tycker och tänker. Det är inte viktigt. Du är inte så viktig för de flesta än att de orkar bry sig ens 5 min.
Vill du ha henne måste du göra något mer aktivt. Eventuella inbillade negativa följder får inyr stå ivägen då kommer du aldrig någonstans.
Om du inte gör något mer aktivt - bjud ut henne bara ni två- så kommer inget hända.
Ger du upp så lätt?
Tänk på Romeo och
Julia.de trotsade hela släkten för att få vara tillsammans. Inte tänkte de "det kanske blir pinsamt sedan"?
Du kan hantera det som kommer sedan.
Det är NU du måste agera. Annars förlorar du henne. Men det kanske är värt det för att slippa visa att du är kär.