• Anonym (ganska rädd)

Är det ökade manshatet ett allvarligt problem?

Man kan se i det andra trådar på det här forumet. Ett starkt hat och förakt mot män som är misslyckade av olika anledningar. De utmålas som oansvariga, incels och får massor av skällsord riktade mot sig. Både andra män och kvinnor deltar i trakasserierna som har stora likheter med mobbning. Det sägs elaka saker om män som aldrig hade sagts om kvinnor.

Hur ska män bli respekterade igen som individer med ett eget inneboende mänskligt värde?

• Svar på tråden Är det ökade manshatet ett allvarligt problem?
  • Anonym (Bä)
    Anonym (Bbw) skrev 2023-11-22 13:59:44 följande:
    Nej, jag förstår att du inte förstår det.
    Du uppfattar dig som bättre än alla andra. Ofelbar.
    Verkligen inte, jag vet om mina brister.
  • Anonym (Bä)
    Anonym (Bbw) skrev 2023-11-22 13:58:20 följande:
    Du kan inte dra fram ett endaste jävla inlägg. Varför skriver du såna föraktfulla inlägg mot kvinnor då? Finns ingen jävla grund i allt förakt du skriver.

Du hatar inte kvinnor, det lägger jag lika mycket vikt i som när du kallar dig för "snäll" så jävla mycket gaslighting. Du är en obehaglig jävel. Antar att kvinnor uppfattar dig som oberäknelig.
    Som jag skrev, jag stör mig på kvinnor som är assholes. Inte alla kvinnor alltså.
    Säger jag det fel?
  • Gurksoppa
    Anonym (Bä) skrev 2023-11-22 14:00:50 följande:
    Verkligen inte, jag vet om mina brister.
    Vilka är dessa då? Om du är medveten om dom? är du medveten om att du generaliserar om att alla kvinnor är si eller så? du påstår dig gilla viss typ av kvinnor men inte andra. Är det inte olika grupper av kvinnor då? eller? annars går inte argumentet ihop..
  • Anonym (Bä)
    Gurksoppa skrev 2023-11-22 14:04:40 följande:
    Vilka är dessa då? Om du är medveten om dom? är du medveten om att du generaliserar om att alla kvinnor är si eller så? du påstår dig gilla viss typ av kvinnor men inte andra. Är det inte olika grupper av kvinnor då? eller? annars går inte argumentet ihop..
    Orkar inte dra upp dom, ja det klart jag är. Nej, det är jag inte medveten om. För jag säger inte att alla kvinnor är assholes.
    Ja, jag gillar snälla kvinnor som inte är assholes, som dömer, hycklar.
  • Gurksoppa
    Anonym (Bä) skrev 2023-11-22 14:07:39 följande:
    Orkar inte dra upp dom, ja det klart jag är. Nej, det är jag inte medveten om. För jag säger inte att alla kvinnor är assholes.
    säger du inte ofta kvinnor är/kvinnor gör/kvinnor säger? så säger du kvinnor och inte vissa kvinnor. Menar du alla kvinnor eller vissa kvinnor? Om du menar vissa kvinnor och inte alla kvinnor varför skriver du då kvinnor? Varför är du inte tydlig med vad eller vilka du menar och syftar på?
  • Anonym (Bä)
    Gurksoppa skrev 2023-11-22 14:12:31 följande:
    säger du inte ofta kvinnor är/kvinnor gör/kvinnor säger? så säger du kvinnor och inte vissa kvinnor. Menar du alla kvinnor eller vissa kvinnor? Om du menar vissa kvinnor och inte alla kvinnor varför skriver du då kvinnor? Varför är du inte tydlig med vad eller vilka du menar och syftar på?
    Jag försöker tänka på det nu, så det inte blir missförstånd. Brukar skriva vissa eller många kvinnor. För jag menar inte alla.
  • Anonym (Öga_mot_öga)
    Anonym (Bbw) skrev 2023-11-22 13:58:20 följande:
    Du kan inte dra fram ett endaste jävla inlägg. Varför skriver du såna föraktfulla inlägg mot kvinnor då? Finns ingen jävla grund i allt förakt du skriver.

Du hatar inte kvinnor, det lägger jag lika mycket vikt i som när du kallar dig för "snäll" så jävla mycket gaslighting. Du är en obehaglig jävel. Antar att kvinnor uppfattar dig som oberäknelig.
    Den otrevliga ton DU har vittnar inte heller om någon snäll människa direkt. Det är kommentarer som dina som sprider dålig stämning här.

• Anonym (Bbw)
    Anonym (Bä) skrev 2023-11-22 14:07:39 följande:
    Så ditt svar på frågan om vilka brister du har är:
    "jag gillar inte kvinnor som assholes"

Helt enkelt ofelbar. Dina brister beror på kvinnor.
  • Anonym (Bbw)
    Anonym (Öga_mot_öga) skrev 2023-11-22 14:35:09 följande:
    Den otrevliga ton DU har vittnar inte heller om någon snäll människa direkt. Det är kommentarer som dina som sprider dålig stämning här.
    Jag har inte påstått att jag är en "snäll" människa heller. Jag är inte en hycklare.
  • Anonym (Öga_mot_öga)
    Anonym (Bbw) skrev 2023-11-22 14:40:39 följande:
    Jag har inte påstått att jag är en "snäll" människa heller. Jag är inte en hycklare.
    Du kanske rentav är en manshatare, som TS oroar sig över?

Svar på tråden Är det ökade manshatet ett allvarligt problem?