• Anonym (Newton2.0)

Lösningen på incels

1) inför ett piller som män kan erbjudas som sänker männens sexlust
    2) de män som fortfarande har sexlust trots pillret kan anmäla sig frivilligt till incel-centraler som kommer matcha tillgängliga incels med varandra

vad tror ni? Skulle det inte göra succé?

vad mer skulle man kunna göra? ska vi kanske införa något angiverisystem eller ja, hjälpsystem. Så om man har en kollega eller vän i periferin som är incel kan man rapportera in detta. Så dessa centraler kan fånga upp dessa män och erbjuda 1) och 2)

• Svar på tråden Lösningen på incels
  • Anonym (.)
    Tow2Mater skrev 2023-11-18 15:44:29 följande:
    De jobbar inte for att ensamstående pappor ska få bli pappor via articifiell väg. Så de ligger iallafall fore kvinno-organisationerna på den bäst-for-barnet biten.

Du kan ju starta en tråd om det om du vill veta, så kan du få fler svar.
    Det var du som av någon anledning drog upp Sverigedemokraterna i en diskussion om att hur ska män ska bli bra förebilder, i den här tråden.
  • Tow2Mater
    Anonym (.) skrev 2023-11-18 18:03:28 följande:
    Det var du som av någon anledning drog upp Sverigedemokraterna i en diskussion om att hur ska män ska bli bra förebilder, i den här tråden.
    Jag kommenterade specifikt på Trådstartarens inlägg #46. Hade ingen intention att diskutera anonyma punkters OT följdfrågor.
  • Anonym (.)
    Tow2Mater skrev 2023-11-18 18:07:13 följande:
    Jag kommenterade specifikt på Trådstartarens inlägg #46. Hade ingen intention att diskutera anonyma punkters OT följdfrågor.
    Ja det inlägget som du valde att svara på handlade ju om det, bra manliga förebilder så det är inget OT. Ditt svar om Sverigedemokraterna var alltså inget svar alls på om det finns någon rörelse som jobbar för bra manliga förebilder.
  • Xlr8

Hur mår du egentligen ts?
    Blir ju seriöst nervös som du inte trollar.

Legalisera sexköp är ett klart mer realistisk förslag. Ge dom prostituerade en legitimation eller liknande för att underlätta att identifiera seriösa och säkerställa att dom inte tvingas till det.

Alla som är involverade i sexköp där den prostituerade tvingas till det straffas hårt och dyrt.

Så har du slagit flera flugor med en smäll.

• Anonym (.)
    Xlr8 skrev 2023-11-18 18:19:48 följande:

Legalisera sexköp är ett klart mer realistisk förslag. Ge dom prostituerade en legitimation eller liknande för att underlätta att identifiera seriösa och säkerställa att dom inte tvingas till det.

Alla som är involverade i sexköp där den prostituerade tvingas till det straffas hårt och dyrt.

Tror du att lagarna hindrar incelmän från att köpa sex om de hade velat det?
    Tror du att de är villiga att betala?
  • Anonym (Newton2.0)
    Xlr8 skrev 2023-11-18 18:19:48 följande:

Jag mår bra tackar som frågar. Okej så du tror att de kvinnor som tvingas sälja sex ska barmhärtiga sig för dessa män med usel kvinnosyn? Wow. Var är det realistiskt? Att kvinnor i utsatt situation endast ska få sälja sex till män som hatar kvinnor och som är misogyna? Hur många säljer sex frivilligt tror du? Och skulle det öka med ditt förslag? Och skulle dessa misogyna män ha råd att köpa sex? de kvinnor som möjligen skulle sälja sex lagligt med vilje tror jag knappast säljer för en tusenlapp.

vad svarar du mannen i hyckleritråden exempelvis? Är ditt förslag på lösning att denna man ska tillåtas köpa sex? Skrattretande
  • Anonym (Newton2.0)
    Tow2Mater skrev 2023-11-18 00:30:10 följande:
    Anonym (Newton2.0) skrev 2023-11-15 22:17:50 följande:

Var är det manliga upproret som vill ha till dessa förändringar? Var är de manliga suffragetterna? det borde väl finnas en rörelse för män likt feminismen som driver frågan om intresse finns?

Ja det finns flera, en kallas Sverigedemokraterna; det bästa för de flesta barn, är enligt vår bedömning att få växa upp med sina biologiska föräldrar som moders- och fadersgestalter. Alla barn bör ha rätt till både en mor och en far i sitt liv.
    D v s gay och ensam kvinnligt barnskaffande med statens hjälp borde inte vara lagligt. Alla barn behover en pappa som främsta forebild.
    Så det enda sättet en man kan vara förebild är genom biologiska barn? Hahahahaha. därför många pappor överger sina familjer och barn för inte ens då klarar de av att vara förebilder. roligaste kommentaren so far, grattis!
  • Tow2Mater
    Anonym (Newton2.0) skrev 2023-11-18 18:55:31 följande:
    Så det enda sättet en man kan vara förebild är genom biologiska barn? Hahahahaha. därför många pappor överger sina familjer och barn för inte ens då klarar de av att vara förebilder. roligaste kommentaren so far, grattis!
    Annu en som lägger in ord som jag aldrig sagt. Jag sa aldrig enda sättet. Men ett mycket bra första sätt. Föräldrarna är, vare sig du tror det eller inte, de viktigaste förebilderna för sina barn.
  • Anonym (Newton2.0)
    Tow2Mater skrev 2023-11-18 20:27:31 följande:
    Annu en som lägger in ord som jag aldrig sagt. Jag sa aldrig enda sättet. Men ett mycket bra första sätt. Föräldrarna är, vare sig du tror det eller inte, de viktigaste förebilderna för sina barn.
    det enda du hitintills adderat är att om bara sd skulle få igenom mer politik så skulle unga män få massa nya magiska förebilder från sina pappor. Varför kan inte pappor vara förebilder redan idag? Vad hindrar dom? så tills när eller om sd tar över regeringsmakten är nuvarande pappor inkapabla att vara förebilder? Skulle sd?s politik också lösa så fler män utbildar sig till lärare? Eller tror du att det är trams med män i skola? För män i skola skulle väl knappast kunna vara förebilder? eller?
  • Anonym (B)
    Tow2Mater skrev 2023-11-18 20:27:31 följande:
    Så vad är det då för fel på alla dessa män som i alla tider har övergivit sina barn och fortsätter att göra det än idag? Hur är de funtade?
Svar på tråden Lösningen på incels