• Anonym (Newton2.0)

Lösningen på incels

1) inför ett piller som män kan erbjudas som sänker männens sexlust
    2) de män som fortfarande har sexlust trots pillret kan anmäla sig frivilligt till incel-centraler som kommer matcha tillgängliga incels med varandra

vad tror ni? Skulle det inte göra succé?

vad mer skulle man kunna göra? ska vi kanske införa något angiverisystem eller ja, hjälpsystem. Så om man har en kollega eller vän i periferin som är incel kan man rapportera in detta. Så dessa centraler kan fånga upp dessa män och erbjuda 1) och 2)

• Svar på tråden Lösningen på incels
  • Anonym (Newton2.0)
    Anonym (FL-incel) skrev 2023-11-19 12:29:43 följande:
    Jag är välhängd så jag hoppas hon blir alldeles till sig.
    Hahahahaha!!!! Välhängd med mindrevärdeskomplex? tack för skrattet!
  • Dr Nail
    Anonym (Newton2.0) skrev 2023-11-19 12:30:53 följande:
    hur tänkte du överskottet av män då? Ska vissa kvinnor tvingas bli sålda inte en utan två gånger? För att ingen stackars oönskad man ska bli utan?
    Ah! Där har jag en lösning: köpa kvinnor från utlandet. Smart, va?
  • Anonym (Newton2.0)
    Dr Nail skrev 2023-11-19 12:32:52 följande:
    Ah! Där har jag en lösning: köpa kvinnor från utlandet. Smart, va?
    wow. Där tog geniknölen i från tårna. Så vi ska införa människohandel och import till de stackars männen? tycker du att alla människor förtjänar en partner? Eftersom man inte får skiljas, skulle din dotter behöva stå ut med en man som misshandlar och våldtar? bara för att hans rätt till kvinna väger tyngre än hennes rätt till sin kropp, eller rätt till skilsmässa?
  • Anonym (FL-incel)
    Dr Nail skrev 2023-11-19 12:22:02 följande:
    Kanske inte i början, men du skulle lära dig att älska situtionen med åren. Lycka är ju något som kommer långsiktigt.
    Inte en chans i helvete. Mamma och syrran tyckte jag skulle träffa en kvinna som var medicinerad för psykiska problem, och de gillade henne inte ens.
    Nej, jag väljer själv, tack.
  • Anonym (Clark)
    Anonym (Emelii) skrev 2023-11-19 11:59:36 följande:
    Ja det är mest IRL träffar, men också via en webbsida. Betalning från köparen sker då till hemsidan som i sin tur betalar ut till mig, men det är rätt små summor.
    IRL träffarna ger mig ungefär mellan 1500-6000 kr, kontant. Beroende på situationen och önskemålen.
    Anonym (Emelii) skrev 2023-11-19 12:23:41 följande:
    Ja alltså, beroende på vad kunden önskar så får jag mellan 1500-6000 kr. Det är såklart per träff!

Hur betalar företaget ut småsummor (1500 är en ganska stor utbetalning om det sker regelbundet från ett företag) utan att skatteverket reagerar? 
  • Dr Nail
    Anonym (Newton2.0) skrev 2023-11-19 12:36:54 följande:
    wow. Där tog geniknölen i från tårna. Så vi ska införa människohandel och import till de stackars männen? tycker du att alla människor förtjänar en partner? Eftersom man inte får skiljas, skulle din dotter behöva stå ut med en man som misshandlar och våldtar? bara för att hans rätt till kvinna väger tyngre än hennes rätt till sin kropp, eller rätt till skilsmässa?
    Om du väljer att se det så negativt, ja. Använder laddade ord som "människohandel". Varför inte säga "ömsesidig affärsmässigt överenskommelse familjer emellan"? Jag försöker bara hitta en lösning på din fråga hur man tar bort incelproblematiken = ökar lycka i samhället.
  • Dr Nail

Var lite positiv. Även i vårt samhälle hade vi arrangerade äktenskap inte så länge sedan. Varför inte återinföra det? Det är en fungerande modell.

• Dr Nail
    Anonym (FL-incel) skrev 2023-11-19 12:37:53 följande:
    Inte en chans i helvete. Mamma och syrran tyckte jag skulle träffa en kvinna som var medicinerad för psykiska problem, och de gillade henne inte ens.
    Nej, jag väljer själv, tack.
    Du skulle sjunga en annan visa om du inte hade ett val, är jag säker :)
  • Anonym (Clark)
    Dr Nail skrev 2023-11-19 12:14:52 följande:
    Så gjorde man förut, i många hundra år Folk levde lyckligare än idag.
    Varför tror du folk var lyckligare då?

Dessutomger du alla som inte hade råd och samhällsställning att gifta sig. Olyckliga singlar har alltid funnits.
  • Anonym (FL-incel)
    Dr Nail skrev 2023-11-19 12:58:03 följande:
    Du skulle sjunga en annan visa om du inte hade ett val, är jag säker :)
    Ja, det tror jag också.
Svar på tråden Lösningen på incels