• Anonym (Newton2.0)

    Lösningen på incels

    1) inför ett piller som män kan erbjudas som sänker männens sexlust
    2) de män som fortfarande har sexlust trots pillret kan anmäla sig frivilligt till incel-centraler som kommer matcha tillgängliga incels med varandra

    vad tror ni? Skulle det inte göra succé?

    vad mer skulle man kunna göra? ska vi kanske införa något angiverisystem eller ja, hjälpsystem. Så om man har en kollega eller vän i periferin som är incel kan man rapportera in detta. Så dessa centraler kan fånga upp dessa män och erbjuda 1) och 2)

  • Svar på tråden Lösningen på incels
  • Anonym (Emelii)
    Anonym (.) skrev 2023-11-19 11:40:19 följande:
    Fast jag har ju aldrig påstått att du inte kommer komma undan med det, om du väljer att begå brott.
    Nej jag har inte sagt att du påstått det heller Skrattande
  • Anonym (K)
    Anonym (Emelii) skrev 2023-11-19 11:46:54 följande:
    Nästan enbart kontanter. Händer då och då att jag får swish men så otroligt sällan, det är ingenting som ser konstigt ut Oskyldig
    Ah, ni ses irl med andra ord :) Tänkte att det kanske var någon mindre handgriplig lösning (no pun intended). Använder du någon webbsida för att skapa kontakter, eller hur hittar ni varandra?
  • Anonym (Emelii)
    Anonym (K) skrev 2023-11-19 11:53:55 följande:
    Ah, ni ses irl med andra ord :) Tänkte att det kanske var någon mindre handgriplig lösning (no pun intended). Använder du någon webbsida för att skapa kontakter, eller hur hittar ni varandra?
    Ja det är mest IRL träffar, men också via en webbsida. Betalning från köparen sker då till hemsidan som i sin tur betalar ut till mig, men det är rätt små summor.
    IRL träffarna ger mig ungefär mellan 1500-6000 kr, kontant. Beroende på situationen och önskemålen.
  • Anonym (Clark)
    Anonym (Emelii) skrev 2023-11-19 11:59:36 följande:
    Ja det är mest IRL träffar, men också via en webbsida. Betalning från köparen sker då till hemsidan som i sin tur betalar ut till mig, men det är rätt små summor.
    IRL träffarna ger mig ungefär mellan 1500-6000 kr, kontant. Beroende på situationen och önskemålen.
    1500-6000 per träff, eller vad betalar varje kontakt?
  • Anonym (K)
    Anonym (Emelii) skrev 2023-11-19 11:59:36 följande:
    Ja det är mest IRL träffar, men också via en webbsida. Betalning från köparen sker då till hemsidan som i sin tur betalar ut till mig, men det är rätt små summor.
    IRL träffarna ger mig ungefär mellan 1500-6000 kr, kontant. Beroende på situationen och önskemålen.
    Intressant :) Skulle gärna vilja lära mig mer om detta men förstår att tråden inte är rätt ställe för det. Vore bra att kunna tjäna sig en slant någon gång då och då...
  • Dr Nail

    Jag har en bättre och mer verklighetsförankrad lösning: arrangerade äktenskap. Varje man får en fru som väljs it av hans familj (beroende på vad de har råd med och hur många fruar), och det blir olagligt med skilsmässa. Det kommer ta bort hela problematiken med incels och samhället ska bli fredligare. Så gjorde man förut, i många hundra år Folk levde lyckligare än idag.

  • Anonym (FL-incel)
    Dr Nail skrev 2023-11-19 12:14:52 följande:

    Jag har en bättre och mer verklighetsförankrad lösning: arrangerade äktenskap. Varje man får en fru som väljs it av hans familj (beroende på vad de har råd med och hur många fruar), och det blir olagligt med skilsmässa. Det kommer ta bort hela problematiken med incels och samhället ska bli fredligare. Så gjorde man förut, i många hundra år Folk levde lyckligare än idag.


    Jag vet att jag inte skulle bli lycklig om min mamma och syster valde ut min fru åt mig. Jag vill inte ens ha en fru. Och jag har inte samma smak som min mamma och syster har. Så nej, jag skulle inte bli lycklig.
  • Anonym (Newton2.0)
    Dr Nail skrev 2023-11-19 12:14:52 följande:

    Jag har en bättre och mer verklighetsförankrad lösning: arrangerade äktenskap. Varje man får en fru som väljs it av hans familj (beroende på vad de har råd med och hur många fruar), och det blir olagligt med skilsmässa. Det kommer ta bort hela problematiken med incels och samhället ska bli fredligare. Så gjorde man förut, i många hundra år Folk levde lyckligare än idag.


    levde de verkligen lyckligare? källa på det tack. ska kvinnan få lov att arbeta med? eller ska hon tvingas bli en kåt glad och tacksam hemmafru? vidrigt. ett bättre förslag är att alla ovalda misogyna män deporteras till en öde ö så får djungelns lag göra sitt. 
  • Anonym (FL-incel)
    Anonym (Newton2.0) skrev 2023-11-19 12:19:16 följande:
    levde de verkligen lyckligare? källa på det tack. ska kvinnan få lov att arbeta med? eller ska hon tvingas bli en kåt glad och tacksam hemmafru? vidrigt. ett bättre förslag är att alla ovalda misogyna män deporteras till en öde ö så får djungelns lag göra sitt. 
    Kåt och glad vill jag att hon är. Men det är ju typiskt incel-män.
  • Anonym (Newton2.0)
    Anonym (K) skrev 2023-11-19 11:27:16 följande:

    Med tanke på att många incels verkar tycka att kvinnor ska ligga med dem även om de inte är riktigt sugna så har jag en utmärkt lösning. Incel-män kan ligga med varandra! Då blir alla nöjda och glada :)

    Innan någon ev. incel vill protestera mot detta, om du inte kan tänka dig att ligga med en man så fundera på varför en kvinna borde tvinga sig till att göra det....


    Men det förstår du väl, männen ska få lov att vara kräsna men inte kvinnan. Det är så jämställdhet fungerar. vissa män tänker inte längre än pläp når. Dvs ett par ynka cm.
Svar på tråden Lösningen på incels