• Anonym (Newton2.0)

Lösningen på incels

1) inför ett piller som män kan erbjudas som sänker männens sexlust
    2) de män som fortfarande har sexlust trots pillret kan anmäla sig frivilligt till incel-centraler som kommer matcha tillgängliga incels med varandra

vad tror ni? Skulle det inte göra succé?

vad mer skulle man kunna göra? ska vi kanske införa något angiverisystem eller ja, hjälpsystem. Så om man har en kollega eller vän i periferin som är incel kan man rapportera in detta. Så dessa centraler kan fånga upp dessa män och erbjuda 1) och 2)

• Svar på tråden Lösningen på incels
  • Xlr8
    Anonym (Newton2.0) skrev 2023-11-18 18:52:30 följande:
    Jag mår bra tackar som frågar. Okej så du tror att de kvinnor som tvingas sälja sex ska barmhärtiga sig för dessa män med usel kvinnosyn? Wow. Var är det realistiskt? Att kvinnor i utsatt situation endast ska få sälja sex till män som hatar kvinnor och som är misogyna? Hur många säljer sex frivilligt tror du? Och skulle det öka med ditt förslag? Och skulle dessa misogyna män ha råd att köpa sex? de kvinnor som möjligen skulle sälja sex lagligt med vilje tror jag knappast säljer för en tusenlapp.

vad svarar du mannen i hyckleritråden exempelvis? Är ditt förslag på lösning att denna man ska tillåtas köpa sex? Skrattretande
    Lär dig å läsa, står i klar text till och med.
    Med rätt summa är tillräckligt många intresserade.
    Som du säger så är det ju ingen tusenlapp som gäller, gissningsvis så någonstans mellan 2-5k.
    Finns nog tillräckligt många som är villiga att knulla med fula män för 840 000 i månaden.
    Annars finns det överflöd av frivilliga från andra länder. 

Varför vill DU hindra vad andra kvinnor vill göra frivilligt?
    Hur skulle det påverka dig negativt?
  • Anonym (Newton2.0)
    Dr Nail skrev 2023-11-19 23:54:34 följande:
    Jag tror ska köpta faktiskt. Dom tänder på det
    I din sjuka fantasi kanske. Källa på att kvinnor tänder på det. fyfan för patetiska mansgrisar
  • Anonym (Newton2.0)
    Anonym (Rob) skrev 2023-11-20 01:02:42 följande:
    Eller ett piller som gör kvinnor mindre kräsna, dock mer pilska..
    Varför skulle en kvinna bli mer pilsk när en kvinna inte ens har behov av en man? Varför skulle hon göra något för att anpassa sig till något som inte behövs? skrattretande
  • Anonym (Newton2.0)
    Xlr8 skrev 2023-11-20 02:22:54 följande:
    Lär dig å läsa, står i klar text till och med.
    Med rätt summa är tillräckligt många intresserade.
    Som du säger så är det ju ingen tusenlapp som gäller, gissningsvis så någonstans mellan 2-5k.
    Finns nog tillräckligt många som är villiga att knulla med fula män för 840 000 i månaden.
    Annars finns det överflöd av frivilliga från andra länder. 

Varför vill DU hindra vad andra kvinnor vill göra frivilligt?
    Hur skulle det påverka dig negativt?
    Hahahahha tror du att kvinnor skulle sälja sex frivilligt till män som hatar kvinnor för fjuttiga 2000 kr? hahahahahahahahhahahaha

din verklighetsförankring är fan helt sjuk. vad har du för källor på att det finns en uppsjö av kvinnor som längtar efter att legalisera sexköp?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Newton2.0) skrev 2023-11-20 06:49:46 följande:
    Varför skulle en kvinna bli mer pilsk när en kvinna inte ens har behov av en man? Varför skulle hon göra något för att anpassa sig till något som inte behövs? skrattretande
    Tror du verkligen att mitt inlägg var seriöst menat? 
  • Dr Nail
    Anonym (Newton2.0) skrev 2023-11-20 06:48:27 följande:
    I din sjuka fantasi kanske. Källa på att kvinnor tänder på det. fyfan för patetiska mansgrisar
    Jo, det finns vissa som gör det, jag har sett influencers som säger det.
  • Anonym (FL-incel)
    Dr Nail skrev 2023-11-20 08:59:28 följande:
    Jo, det finns vissa som gör det, jag har sett influencers som säger det.
    Jag har läst på FL att alla män som inte får ligga är incels.
  • Xlr8
    Anonym (Newton2.0) skrev 2023-11-20 06:53:41 följande:
    Hahahahha tror du att kvinnor skulle sälja sex frivilligt till män som hatar kvinnor för fjuttiga 2000 kr? hahahahahahahahhahahaha

din verklighetsförankring är fan helt sjuk. vad har du för källor på att det finns en uppsjö av kvinnor som längtar efter att legalisera sexköp?
    Har noll koll på priserna men det är egentligen inte jätte relevant. Om dom är högre så är det bara bättre för kvinnorna. Men en att runka av någon för 2k känns ju inte som någon jätte dålig deal.
    15 min jobb max.

5k i timmen x 174 timmar och sedan ett år.
    Det är ca 10 000 000 kr, tror du på fullaste alvar att det blir ett problem att få tjejer och killar att jobba??
    Ekonomiskt oberoende efter 12-18 månader, det är väldigt mycket högre lön än dom som jobbade som livvakter mm mitt i brinnande kriget i Affe eller Irak. Då pratar vi föredetta sas, seals, sog etc.

Källa??? Kolla utomlands där verkar det inte vara nå större problem att hitta arbetare.
    Längtar och Längtar efter just legalisering av sexköp vet jag ej om dom gör, inte många som Längtar efter ett jobb. Snarare lönen.

Igen vad har du emot legalisering?
    Hur kommer det påverka dig negativt?
    Varför vill DU inte minska antalet eller helt bli av dom som tvingas sälja sex nästan gratis?
    Du vet att du inte kommer bli tvingad bara för att det blir lagligt?
  • Anonym (.)
    Xlr8 skrev 2023-11-20 11:12:06 följande:
    Har noll koll på priserna men det är egentligen inte jätte relevant. Om dom är högre så är det bara bättre för kvinnorna. Men en att runka av någon för 2k känns ju inte som någon jätte dålig deal.
    15 min jobb max.

Det är ca 10 000 000 kr, tror du på fullaste alvar att det blir ett problem att få tjejer och killar att jobba??
    Ekonomiskt oberoende efter 12-18 månader, det är väldigt mycket högre lön än dom som jobbade som livvakter mm mitt i brinnande kriget i Affe eller Irak. Då pratar vi föredetta sas, seals, sog etc.

Källa??? Kolla utomlands där verkar det inte vara nå större problem att hitta arbetare.
    Längtar och Längtar efter just legalisering av sexköp vet jag ej om dom gör, inte många som Längtar efter ett jobb. Snarare lönen.

Varför vill DU inte minska antalet eller helt bli av dom som tvingas sälja sex nästan gratis?
    Hur kommer det sig då att dessa kvinnor inte gör det redan? Det är ju fritt fram att erbjuda sina tjänster för 5000.
  • Dr Nail
    Anonym (FL-incel) skrev 2023-11-20 09:02:51 följande:
    Jag har läst på FL att alla män som inte får ligga är incels.
    Rent tekniskt så är de ju det. Själva ordet "incel"
  • Anonym (FL-incel)
    Dr Nail skrev 2023-11-20 17:32:15 följande:
    Rent tekniskt så är de ju det. Själva ordet "incel"
    Så du tycker att alla män som inte får ligga är riktiga incels?
  • Dr Nail
    Anonym (FL-incel) skrev 2023-11-20 17:39:47 följande:
    Så du tycker att alla män som inte får ligga är riktiga incels?
    De som väljer aktivt att inte ligga är ju volcel.
  • Xlr8
    Anonym (.) skrev 2023-11-20 15:04:06 följande:
    Hur kommer det sig då att dessa kvinnor inte gör det redan? Det är ju fritt fram att erbjuda sina tjänster för 5000.
    Kunder saknas för tillfället. Då det är illegalt att köpa. 
  • Anonym (.)
    Xlr8 skrev 2023-11-20 18:18:01 följande:
    Kunder saknas för tillfället. Då det är illegalt att köpa. 
    Så vem är det polisen jagar, och griper, om inga kunder finns?
  • Anonym (Newton2.0)
    Xlr8 skrev 2023-11-20 11:12:06 följande:
    15 min jobb max.

Hade du runkat en annan man för 2k? Om inte varför skulle en kvinna? varsågod att bli den miljonär du tror dig bli.

så istället för att oattraktiva ensamma misogyna incel män tar sig i kragen och 1) gör något åt sin situation eller 2) accepterat läget är det alltså lättare att legalisera sexköp? fantastiskt. Dessa stackars patetiska män som hatar kvinnor ska kunna köpa sig ett knull istället för att få ett knull gratis av en samtyckande partner?

är det så vi ska lösa allt annat med? skita i att lösa rotorsaken? ska vi legalisera skottlossningar med? legalisera sprängdåd, misshandel och våldtäkter? för att männen är obenägna att lägga noll effort på minsta förbättringspotential?

jag tror inte på myten om lyckliga horan. och det finns inga studier som stöder teorin lyckliga horan. Så att legalisera sexköp löser inget, utan endast ett sätt för grisiga människor att få tillträde till ett knullobjekt, så dessa män kan fortsätta se kvinnor som objekt och inte som levande kännande varelser. Att sex är något man bara har rätt till att köpa, som en chokladbit.
  • Anonym (Troligen)
    Anonym (.) skrev 2023-11-20 18:20:32 följande:
    Så vem är det polisen jagar, och griper, om inga kunder finns?
    Om det vore lagligt skulle det finnas otroligt många fler kunder än vad det gör idag.
  • Anonym (B)
    Anonym (Troligen) skrev 2023-11-20 21:10:48 följande:
    Om det vore lagligt skulle det finnas otroligt många fler kunder än vad det gör idag.
    Och den efterfrågan skulle aldrig kunna mättas av frivilliga prostituerade,det gör den inte ens idag. Det är därför vi har så många traffickingoffer tom idag när det är olagligt. Så att gå till prostituerade är detsamma som att stödja organiserad brottslighet. Förvånad att såpass många män tycker det är okej att bidra till den samhällskollapsen. 
  • Anonym (Troligen)
    Anonym (B) skrev 2023-11-20 21:18:19 följande:
    Och den efterfrågan skulle aldrig kunna mättas av frivilliga prostituerade,det gör den inte ens idag. Det är därför vi har så många traffickingoffer tom idag när det är olagligt. Så att gå till prostituerade är detsamma som att stödja organiserad brottslighet. Förvånad att såpass många män tycker det är okej att bidra till den samhällskollapsen. 
    Det skulle nog göras fler transaktioner än vad det gör just nu. Även bland sk vanligt folk. Om det görs lite i hemlighet skulle det såklart vara fler som accepterar någon form av sexuell försäljning/köp.

Folk gillar snabba och enkla pengar.
  • Anonym (B)
    Anonym (Troligen) skrev 2023-11-20 21:38:41 följande:
    Det skulle nog göras fler transaktioner än vad det gör just nu. Även bland sk vanligt folk. Om det görs lite i hemlighet skulle det såklart vara fler som accepterar någon form av sexuell försäljning/köp.

Folk gillar snabba och enkla pengar.
    Se på Tyskland. Majoriteten som säljer där är från fattiga länder, det är inte tyska kvinnor som vill tjäna snabba pengar. För faktum är att det inte är snabba och enkla pengar. Priserna har ju dumpats enormt där ä, man tjänar inte särskilt bra. Inte i Sverige heller. Det är möjligen ett fåtal väldigt vackra, exklusiva som har tur att hitta rika sugardaddys som kan tjäna stora pengar. Inget de flesta kan. 

Sen har du en grad av PTSD på 70% bland prostituerade, så det är nog inte så enkla pengar heller för de allra flesta. 
  • Anonym (.)
    Anonym (Troligen) skrev 2023-11-20 21:10:48 följande:
    Det är en annan sak än att påstå att inga kunder finns idag.
Svar på tråden Lösningen på incels