Xlr8 skrev 2023-11-20 11:12:06 följande:
Har noll koll på priserna men det är egentligen inte jätte relevant. Om dom är högre så är det bara bättre för kvinnorna. Men en att runka av någon för 2k känns ju inte som någon jätte dålig deal.
15 min jobb max.
5k i timmen x 174 timmar och sedan ett år.
Det är ca
10 000 000 kr, tror du på fullaste alvar att det blir ett problem att få tjejer och killar att jobba??
Ekonomiskt oberoende efter 12-18 månader, det är väldigt mycket högre lön än dom som jobbade som livvakter mm mitt i brinnande kriget i Affe eller Irak. Då pratar vi föredetta sas, seals, sog etc.
Källa??? Kolla utomlands där verkar det inte vara nå större problem att hitta arbetare.
Längtar och Längtar efter just legalisering av sexköp vet jag ej om dom gör, inte många som Längtar efter ett jobb. Snarare lönen.
Igen vad har du emot legalisering?
Hur kommer det påverka dig negativt?
Varför vill DU inte minska antalet eller helt bli av dom som tvingas sälja sex nästan gratis?
Du vet att du inte kommer bli tvingad bara för att det blir lagligt?
Hade du runkat en annan man för 2k? Om inte varför skulle en kvinna? varsågod att bli den miljonär du tror dig bli.
så istället för att oattraktiva ensamma misogyna incel män tar sig i kragen och 1) gör något åt sin situation eller 2) accepterat läget är det alltså lättare att legalisera sexköp? fantastiskt. Dessa stackars patetiska män som hatar kvinnor ska kunna köpa sig ett knull istället för att få ett knull gratis av en samtyckande partner?
är det så vi ska lösa allt annat med? skita i att lösa rotorsaken? ska vi legalisera skottlossningar med? legalisera sprängdåd, misshandel och våldtäkter? för att männen är obenägna att lägga noll effort på minsta förbättringspotential?
jag tror inte på myten om lyckliga horan. och det finns inga studier som stöder teorin lyckliga horan. Så att legalisera sexköp löser inget, utan endast ett sätt för grisiga människor att få tillträde till ett knullobjekt, så dessa män kan fortsätta se kvinnor som objekt och inte som levande kännande varelser. Att sex är något man bara har rätt till att köpa, som en chokladbit.