Cececilia skrev 2023-12-05 08:07:01 följande:
@natalina1451 kan inte citera..
åh beklagar, hoppas du kommer i form snabbt igen!
Du borde inte få någon mens nu om de redan skrapat bort slemhinnan, men kanske får du en blödning på ren vana av kroppen. Annars får du nog vänta in en ny ägglossning och hoppas på det bästa 🤞
Jag blev också skrapad efter mitt missfall, och blödde lite till efter det och bör ha haft min första ägglossning i samband med att blödningen avtog, för fick min första mens ungefär två veckor efter att missfallsblödningen slutat.
håller tummarna att du snart får ägglossning igen 🤞❤️
Startingover skrev 2023-12-05 08:10:02 följande:
Jag gjorde en skrapning för 5 veckor sen, en vecka innan min beräknade mens skulle komma. Mensen kom precis som vanligt, det var bara lite mindre mens än vanligt.
Okej, vi får se då om det blöder till lite mer eller inte..
Jag blödde ingenting direkt efter operationen i fredags och ingenting i lördags bara några rosa droppar. i söndags kom det lite färskt blod och igår och idag så blöder jag mer färskt men inte någon oroväckande mängd, så det kanske är mensen ändå fast att den är mindre som du skrev startingover.
vill ju inte missa ägglossningen så får bara köpa en hel drös med ägglossningstest nu då och börjar testa varje dag så inget missas.