• Kåtisroinen

Bim december 2023

Hittade ingen tråd för december 2023, så får väl skapa en! Testade imorse negativt, bim imorgon så försöker ta sikte mot december.
    Sjukt besviken då jag haft så himla mycket symptom. Detta blir vår trea så trodde typ inte jag kunde bli så grundlurad av mig själv när det var så tydliga symptom 😞 men så var det!

Bim-lista december 2023
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket

• Svar på tråden Bim december 2023
  • Jossolo

Superstort grattis till alla som plussat 😍😍😍 
    jag funderar på om jag vågar testa i morgon. bara för att 😂
    Är då på BIM -4. 

• Cececilia
    Jossolo skrev 2023-12-03 07:47:20 följande:

Testa i morse, va så negativt det kunde bli 😂 

Det är alltid tråkigt att se negativa test 😔 Men det är inte alla som får plus innan BIM, håll hoppet uppe 🤞Det kan komma om några dagar 🥰

Men det är roligt att det redan blivit några plus i tråden ❤️
  • Hejkoala

Hej! 

hade positivt ägglossningstest igår, dock var mannen jätte sjuk så blev inget sex. 

vi hade vi sex i förrgår,. Finns det chans till bebis ändå eller är det kört? 

• Cececilia

Det finns goda chanser 🤞
    de små simmarna kan ju överleva upp till fem dagar 🥰

• Rooiboste

Känner mig så ledsen. Det är BIM i dag men testet var så negativt. Tempen är dock fortfarande hög. Men det känns som att det har skett ett skifte i måendet från i går. Så det blir nog att vänta på mensen åter igen....

• Cececilia
    Rooiboste skrev 2023-12-03 10:16:04 följande:

Känner mig så ledsen. Det är BIM i dag men testet var så negativt. Tempen är dock fortfarande hög. Men det känns som att det har skett ett skifte i måendet från i går. Så det blir nog att vänta på mensen åter igen....

Så trist! Hur många dagar efter ÄL är du? Håller tummarna så länge mensen håller sig borta 🤞
  • Patriiiii

Hej, hoppar in här i tråden. Försöker få ett syskon till vår dotter, hade äl 29/11 och bim 13/12. Hoppas verkligen det tar sig denna gång. Jag har inga symtom än då de är väldigt tidigt, har ni några symtom än?😊

• Rooiboste
    Cececilia skrev 2023-12-03 11:08:17 följande:
    Så trist! Hur många dagar efter ÄL är du? Håller tummarna så länge mensen håller sig borta 🤞
    Det är 14 dagar i dag. Tack! Glad Tyvärr har huvudet redan gett upp. 
  • Smurffia95

Hoppar in för att jag verkligen vill claima all positiv energi! Grattis till alla +!

Försöker sedan lång tid med första barnet och har BIM 17/12. Håller tummarna såå mycket för ett + i julklapp 🎁

Svar på tråden Bim december 2023