• Anonym (den galna)

Har du haft sex på arbetsplatsen?

Ja, du kanske tror att jag är galen, men det är jag inte. Jag låter bara fantasin flöda. Jag gjorde inte det, men jag är sugen på att prova. Och du, har du försökt? Om så, ja, tillsammans. Var detta förplanerat eller en slump?

• Svar på tråden Har du haft sex på arbetsplatsen?
  • Anonym (....)
    Anonym (På Jobbet) skrev 2023-10-18 14:35:04 följande:

I mötesrummet i källaren träffas vi regelbundet....... Spännande utan lås.
    Ekonomitjejen. Gift. Tre barn. Konstant kåt.
    I email inkorgen kommer instruktionen; Om 10 minuter möte i mötesrummet !
    Varje ingående mails pling gör att man hoppar till av förväntning.

Hoppas ni an änder en privatmail...
  • Anonym (....)
    Hellangbg skrev 2023-10-19 16:08:49 följande:

Ja många gånger. Är man 55+ som jag har man varit med om en del i livet.

Toaletten, diverse mötesrum, kontorsstolen, ett "ringbås" som vi hade som vi kunde gå till när vi vill ringa någon ostört.

Hade ett tag ett jobb när jag jobbade mycket kvällstid och när det varit få på jobbet, då har man kunnat haft sex rätt ostört både oralt och vaginalt. På en tidigare arbetsplats där jag och en kille jobbade natt hände det att vi näckade helt efter midnatt och gick omkring nakna på kontoret och hade sex lite när "andan föll på".

Lite "förbjudet" sådär. Men det är 20 år sedan nu så det är "preskiberat" som det heter...

Annars på konferenser och andra liknande tillställningar utanför kontorets väggar. Minns en gång när vi var iväg fem dagar (måndag - fredag) på en kursgård och jag sov inte i sängen i rummet jag blivit tilldelad under någon av nätterna den veckan.

Måste vara svårt att få till vaginalt samlag mellan två män... så vida den ena inte är transvestit. 
  • Anonym (På Jobbet)
    Anonym (....) skrev 2023-11-13 23:01:02 följande:
    Hoppas ni an änder en privatmail...
    Vi har våra kod ord.....dock finns alltid 10 min medGlad
  • Anonym (...)

Japp ett tag jobbade jag som hantverkare, fick ligga med 2 kunder Oskyldig
    Men det är många många år sen var runt millenniumskiftet 

Nuvarande kontorsjobb är det svårt att få till nåt på arbetsplatsen , men fick till det med en kollage på en konferensresor om det räknas som arbetsplatsen

• Anonym (Fake)

Som vanligt med såna här trådar är det många fake-trådar, fantasier skrivna av ensamma incel-snubbar som drar i sin lilla banan och fantiserar om sex men som aldrig haft det. Lyser så väl igenom vad som är hittepå och fantasi och äkta. Och i denna tråd är inte mycket som är äkta. Vem är det ni försöker ni lura egentligen med era fantasier?

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Fake) skrev 2023-11-14 14:34:33 följande:

Som vanligt med såna här trådar är det många fake-trådar, fantasier skrivna av ensamma incel-snubbar som drar i sin lilla banan och fantiserar om sex men som aldrig haft det. Lyser så väl igenom vad som är hittepå och fantasi och äkta. Och i denna tråd är inte mycket som är äkta. Vem är det ni försöker ni lura egentligen med era fantasier?

Du kan ha rätt, mycket är nog fantasier ha ha .

Jag har aldrig själv haft sex på något av mina 100 olika jobb, och ingen av mina kompisar, kollegor, släktingar eller manliga partners (varav 3 som jag t.o.m träffade på samma jobb) har någonsin haft sex på jobbet..

Men samtidigt - Låt dom fantisera...😉
  • Anonym (På Jobbet)
    Anonym (Fake) skrev 2023-11-14 14:34:33 följande:

Sen händer saker i verkligheten runt dig på din arbetsplats som du inte känner till.
    Det finns mkt uppdämd lust som inte får utlopp hemma.
  • Anonym (North)

Nej tänkte jag först men kom på att det har jag vist Skrattande

Blev några vändor då jag hade nyträffat min sambo för en ca 10år sedan på min förra arbetsplats då hon brukade besöka mig på jobbet då hon var ledig. 

Hade faktiskt glömt det lite kanske ska bjuda in henne på mitt nya jobb {#emotions_dlg.djavulsk}

• Anonym (...)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-11-15 02:08:47 följande:
    Du kan ha rätt, mycket är nog fantasier ha ha .

Jag har aldrig själv haft sex på något av mina 100 olika jobb, och ingen av mina kompisar, kollegor, släktingar eller manliga partners (varav 3 som jag t.o.m träffade på samma jobb) har någonsin haft sex på jobbet..

Men samtidigt - Låt dom fantisera...😉
    Jobbigt för dig att inte tro på folk, har du aldrig fått kulla på arbetsplatsen ? och det är inte konstigt 100 jobb har du haft kanske inte hinner lära känna folket och skapa en kemi som leder till sex. Satsa på att stanna kvar på en arbetsplats så kanske du får till de

Har inte du så har ingen mentaliteten genomskådar dig.

Jag har knullat på arbetsplatsen, jag vet flera kollegor som har gjort det.
    Chefen knullade ekonomi tjej, de kom ut så blev skilsmässor   

Folk träffas dagligen å människor är djur som vill ;)
  • Anonym (Knullarn)

I disken på jobbet under middagssittning sen ut och servera igen.

På lagret bland skokartonger.

I rödkullens lifthus och i värmestugan.

I bollhavet.

Alla dessa exempel är olika jobb.

• Anonym (Man)

Ja på Arla på en fläkt vind!!

• Rice77

Jag har haft mycket sex på en byggarbetsplats, arbetsledaren var en över kåt kvinna som hängde efter mig varje dag på jobbet , hon var väldigt attraktiv . Då sa hon att vi kan gå in här i förrådet så jag kan suga av dig. Och det var en underbar avsugning skaka 1-10 var det en 10plus , vi båda var gifta . Detta fortsatte ett några månader , vi kysstes o knulla på alla möjliga platser på bygget i Boden under betongtrappor och ja det var härliga knull . Inget jag ångrar , iaf . Bästa sexet får man när man gör saker som man inte får egentligen. Det gör en jätte kåt !

• kire

Ja, det har hänt några gånger. En gång i samband med en personalfest när jag jobbade på ett större företag. Hade noterat att en studerande tjej som jobbade extra på kundservice var rätt flirtig och hon var givetvis också på festen. Festen var nere i matsalen men kontoret olarmat och hon blev rätt snart väldigt rakt på sak. Vi smög upp till hennes avdelning och hon insisterade på att bli knullad på sin chefs skrivbord. "Det är rätt åt den bitchen" som hon sa. Sagt och gjort,  sittande på skrivbordet fick hon sin önskan uppfylld och misstänker att det också blev spår av det hela kvar på skrivbordet efteråt. 

Den andra gången var kanske mer pikant. Då var jag student och hon en "mogen kvinna", 40+ på ett av Sthlms stora varuhus där jag jobbade extra. Tydliga vibbar med henne och en dag när det var lugnt ville hon gärna visa något spännande. In på lagret, genom en dörr och där fanns en gammal trappa som ledde ner några steg innan det tog stopp mot en vägg. Som man kunde luta sig över och försiktigt i mörkret kika ner. Rakt ner i damernas omklädningsrum på våningen under. Där, i det utrymmet knullade jag henne flera gånger sen. Härligt med kåta mogna kvinnor när man är i den åldern. Härligt med kåta kvinnor i alla åldrar förresten. 

• Anonym (Glenn)

Mitt ex och jag jobbade på samma företag, så ja. Då hade vi sex på jobbet. 
    Jag vet andra som haft sex på våra personalfester och kickoffer. 

• Anonym (Ann Onym)

Klart folk har sex på jobbet.

Vi hade ett par i korridoren på förra jobbet, båda gifta, som höll på både på toaletten och utomhus på lunchen. Ibland drog de iväg i den enas bil på "en ledig fredag" och lämnade andra bilen på parkeringen. Minst 4 år höll de på, sen blev de "bara vänner" igen. Men det var så mycket snack och skämt om dem vid kaffet så en kollega till sist frågade kvinnan rakt ut om det, och hon bekräftade att de hade haft en affär men avslutat.

Jag vet också vem som drog en obehörig till min nuvarande arbetsplats för sex i bastun där, för det berättade han själv för mig efter att han slutat.

Nu funderar jag på om jag ska avsluta med sex i gamla lokalerna, eller satsa på att vara först med att "inviga" de nya. Livet leker. 

• Anonym (Glenn)

Jag tror faktiskt inte att det är så vanligt med sex på jobbet som många vill ge sken av. Men å andra sidan, vem bryr sig om sanningshalten i en anonym tråd på nätet. 

Däremot kan jag säga som jobbar med försäljning och tar med kunder till utlandet ibland. Det är många gifta män bland kunderna som köper sex. Om det nu räknas som sex på jobbet. Det ÄR ju en jobbresa även om det mest är en bjudresa. Så ni kvinnor som har män som drar iväg på sådant har all anledning att vara fundersamma. 

• flisen27

Kanske inte vanligt men det händer ;;;))) fö mig händer det iallafall;;)) jag är i ett sexlöst förhållande så också mitt kk kan vi nog säga nu. Hon har det samma, men jävlar va hett det kan gå till på den arbetsplatsen i ett undanskymt rum;;;)) båda lite blyga försiktiga o väldigt skötsamma;;;))) men men som de säger i de lugnaste vatten;;)))

O
Svar på tråden Har du haft sex på arbetsplatsen?