• Anonym (den galna)

Har du haft sex på arbetsplatsen?

Ja, du kanske tror att jag är galen, men det är jag inte. Jag låter bara fantasin flöda. Jag gjorde inte det, men jag är sugen på att prova. Och du, har du försökt? Om så, ja, tillsammans. Var detta förplanerat eller en slump?

• Svar på tråden Har du haft sex på arbetsplatsen?
  • Karl97
    Anonym skrev 2023-10-18 08:29:57 följande:
    Det glädjer mg att hon respekterade dina behov och anpassade sig.
    Hahahaha, aa precis. Det var enda toan där det fanns nog med utrymme ;p
  • Anonym (På Jobbet)

I mötesrummet i källaren träffas vi regelbundet....... Spännande utan lås.
    Ekonomitjejen. Gift. Tre barn. Konstant kåt.
    I email inkorgen kommer instruktionen; Om 10 minuter möte i mötesrummet !
    Varje ingående mails pling gör att man hoppar till av förväntning.

• Anonym (norrmannen)
    Karl97 skrev 2023-10-18 08:30:23 följande:
    Hon var 42, jag var 20. Det var 6 år sen nu, skulle gärna göra det igen haha
    Perfekt ålder på er för het och eldig sex.  Varför tog det slut/gick över ?

Bästa sexet är mellan ung kåt man, och het mogen kvinna. Det vill jag bestämt hävda tills jag dör.

Jag har inte knullat direkt PÅ jobbet, men genem mitt jobb många gånger i båda Sverige och Norge.
  • Dirtyminded

Oh yes! 

Hade en relation med min kollega under ett tag... Vi delade kontorsrum, och där fanns även en soffa...

VÄLDIGT praktiskt! {#emotions_dlg.djavulsk}

Även om det blev en hel del lek i kontorsstolar och på skrivbord också...

• Anonym (Nyfiken)
    Dirtyminded skrev 2023-10-18 15:21:39 följande:

Oh yes! 

Hade en relation med min kollega under ett tag... Vi delade kontorsrum, och där fanns även en soffa...

VÄLDIGT praktiskt!  // {#emotions_dlg.djavulsk}

Även om det blev en hel del lek i kontorsstolar och på skrivbord också...

Låter ju väldigt trevligt. Men en fundering - hur har man bäst sex i en kontorsstol?

Jag kanske framstår som lite fantasilös eller en väldigt oerfaren men får man besvära om en förklaring hur man gör för att använda stolen. Hur går det till helt enkelt.

Vill lära mig!

/ Nyfiken!!
  • Anonym (Crazy girl)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-10-18 15:35:51 följande:
    Låter ju väldigt trevligt. Men en fundering - hur har man bäst sex i en kontorsstol?

Jag kanske framstår som lite fantasilös eller en väldigt oerfaren men får man besvära om en förklaring hur man gör för att använda stolen. Hur går det till helt enkelt.

Vill lära mig!

/ Nyfiken!!
    Man kan ju sitta i famnen på honom, speciellt om man är liten ☺️ typ rida
  • mandude2

Tyvärr inte, eftersom jag va väldigt blyg när jag var yngre, Men en äldre ekonomitjej flirtade med mig å en gång tryckte hon upp mig mot väggen med brösten.  Jag var runt 20år.

• Anonym (Oui)

Ja. Kontorsgolv, nån vind på jobbet, kontorsstol (chefens hehe), mötesbordet i konferensrummet... Smet även ut under en mässa och gjorde det i bilen mitt i stan (det regnade iofs så det kanske inte syntes så jättemycket) Oskyldig

• Anonym (Nära, men ..)

Var såå nära med en tjej på jobbet. Jag med nytt förhållande och hon ny singel. 
    Vi jobbade själva en semester och hade klar laddning mellan oss. 
    Låg på gräset i en park på lunchen, har aldrig varit så nära att kyssa någon utan att det blivit något. 
    Vi sorterade broschyrer i ett litet rum och jag tog henne runt midjan för att komma förbi, vi frös i rörelsen.
    Senare hamnade vi i säng på en julfest men jag blev för full och fyllde handfatet - inte mitt stoltaste ögonblick...
    Hade inte det hänt så hade vi legat - lätt!

• Anonym (På Jobbet)
    Anonym (På Jobbet) skrev 2023-10-18 14:35:04 följande:

I mötesrummet i källaren träffas vi regelbundet....... Spännande utan lås.
    Ekonomitjejen. Gift. Tre barn. Konstant kåt.
    I email inkorgen kommer instruktionen; Om 10 minuter möte i mötesrummet !
    Varje ingående mails pling gör att man hoppar till av förväntning.

Jag fick ett mail igår kl 16:00...perfekt avslutning på en arbetsdag. Djuriskt bakifrån stående mot dörren med byxorna nerhissade.Flört
Svar på tråden Har du haft sex på arbetsplatsen?