• Anonym (den galna)

Har du haft sex på arbetsplatsen?

Ja, du kanske tror att jag är galen, men det är jag inte. Jag låter bara fantasin flöda. Jag gjorde inte det, men jag är sugen på att prova. Och du, har du försökt? Om så, ja, tillsammans. Var detta förplanerat eller en slump?

• Svar på tråden Har du haft sex på arbetsplatsen?
  • Hellangbg

Ja många gånger. Är man 55+ som jag har man varit med om en del i livet.

Toaletten, diverse mötesrum, kontorsstolen, ett "ringbås" som vi hade som vi kunde gå till när vi vill ringa någon ostört.

Hade ett tag ett jobb när jag jobbade mycket kvällstid och när det varit få på jobbet, då har man kunnat haft sex rätt ostört både oralt och vaginalt. På en tidigare arbetsplats där jag och en kille jobbade natt hände det att vi näckade helt efter midnatt och gick omkring nakna på kontoret och hade sex lite när "andan föll på".

Lite "förbjudet" sådär. Men det är 20 år sedan nu så det är "preskiberat" som det heter...

Annars på konferenser och andra liknande tillställningar utanför kontorets väggar. Minns en gång när vi var iväg fem dagar (måndag - fredag) på en kursgård och jag sov inte i sängen i rummet jag blivit tilldelad under någon av nätterna den veckan.

• Anonym (Räknas kanske inte, men)

Ibland jobbar min sambo hemifrån. Vi har haft sex hemma, så ja.

• Anonym (Nyfiken)
    Hellangbg skrev 2023-10-19 16:08:49 följande:

Ja många gånger. Är man 55+ som jag har man varit med om en del i livet.

Toaletten, diverse mötesrum, kontorsstolen, ett "ringbås" som vi hade som vi kunde gå till när vi vill ringa någon ostört.

Hade ett tag ett jobb när jag jobbade mycket kvällstid och när det varit få på jobbet, då har man kunnat haft sex rätt ostört både oralt och vaginalt. På en tidigare arbetsplats där jag och en kille jobbade natt hände det att vi näckade helt efter midnatt och gick omkring nakna på kontoret och hade sex lite när "andan föll på".

Lite "förbjudet" sådär. Men det är 20 år sedan nu så det är "preskiberat" som det heter...

Annars på konferenser och andra liknande tillställningar utanför kontorets väggar. Minns en gång när vi var iväg fem dagar (måndag - fredag) på en kursgård och jag sov inte i sängen i rummet jag blivit tilldelad under någon av nätterna den veckan.

Olika rum = olika partner varje natt?? 
  • Anonym (Vera)

Ja, ganska många gånger faktiskt. I trappen upp på vinden där ingen gick, vilorum, mötesrum, duschen, tjänstebilen och på konferenser så klart. Alla gånger var jag otrogen, och det var ett antal olika. 

En annan gång hade jag en bättre partner. Då jobbade jag på ensamkontor och han brukade komma förbi och knulla mig över skrivbordet.

• Anonym (Räknas kanske inte, men)

På mitt jobb, inte jag själv, var det ett par ur nattpersonalen som gängade lite varstans under arbetstid. Bland annat i sköljrummet, om någon här har jobbat i vården så förstår ni hur sunkigt det är att ha sex i sköljrummet. Alltså fy. 

• Anonym (Grannen)

Min granne knullade med en kollega nästa dagligen under 1 års tid. 
    Dom jobbade inom hemtjänsten. 

• Auditanne

Trådens frågeställning låter som en handling direkt ur en typisk p-rulle.

Nej och tvi vale säger jag för egen del. Arbetsplatser har mestadels gett mig ångest och är nog en av de mest osexiga platser jag kan tänka mig. Då kan man lika gärna gå till en kyrkogård eller varför inte en soptipp. Ungefär lika attraktivt. 

• Hellangbg
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-10-19 16:46:23 följande:
    Olika rum = olika partner varje natt?? 

Minns inte, det var så längesedan men tror det var en och samma två nätter och sedan en annan de två övriga. Tant börjar bli gammal haha. Minns i alla fall att jag inte sov i min säng i alla fall.

• Hellangbg
    Auditanne skrev 2023-10-19 20:36:38 följande:

Trådens frågeställning låter som en handling direkt ur en typisk p-rulle.

Nej och tvi vale säger jag för egen del. Arbetsplatser har mestadels gett mig ångest och är nog en av de mest osexiga platser jag kan tänka mig. Då kan man lika gärna gå till en kyrkogård eller varför inte en soptipp. Ungefär lika attraktivt. 

Beror väl helt och hållet på vad man jobbar med och vilka kollegor man har. Om du avskyr ditt jobb så mycket bör du överväga att ta ett annat, där det kanske finns flera fina läckerbitar på

• Auditanne
    Hellangbg skrev 2023-10-19 20:47:11 följande:

Beror väl helt och hållet på vad man jobbar med och vilka kollegor man har. Om du avskyr ditt jobb så mycket bör du överväga att ta ett annat, där det kanske finns flera fina läckerbitar på

Även om jag hade trivts med de jobb man tidigare haft så hade en önskan om intima aktiviteter nog aldrig infunnit sig på arbetstid.

Man är i ett helt annat mode på jobbet och har inte tid eller intresse för sånt. Jobbet går man till för att arbeta. Precis som man går till en livsmedelsbutik för att inhandla livsmedel och inget annat. 
Svar på tråden Har du haft sex på arbetsplatsen?