• Hellangbg

Har du haft sex på arbetsplatsen?

Ja många gånger. Är man 55+ som jag har man varit med om en del i livet.

Toaletten, diverse mötesrum, kontorsstolen, ett "ringbås" som vi hade som vi kunde gå till när vi vill ringa någon ostört.

Hade ett tag ett jobb när jag jobbade mycket kvällstid och när det varit få på jobbet, då har man kunnat haft sex rätt ostört både oralt och vaginalt. På en tidigare arbetsplats där jag och en kille jobbade natt hände det att vi näckade helt efter midnatt och gick omkring nakna på kontoret och hade sex lite när "andan föll på".

Lite "förbjudet" sådär. Men det är 20 år sedan nu så det är "preskiberat" som det heter...

Annars på konferenser och andra liknande tillställningar utanför kontorets väggar. Minns en gång när vi var iväg fem dagar (måndag - fredag) på en kursgård och jag sov inte i sängen i rummet jag blivit tilldelad under någon av nätterna den veckan.

• Hellangbg
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-10-19 16:46:23 följande:
    Olika rum = olika partner varje natt?? 

Minns inte, det var så längesedan men tror det var en och samma två nätter och sedan en annan de två övriga. Tant börjar bli gammal haha. Minns i alla fall att jag inte sov i min säng i alla fall.

• Hellangbg
    Auditanne skrev 2023-10-19 20:36:38 följande:

Trådens frågeställning låter som en handling direkt ur en typisk p-rulle.

Nej och tvi vale säger jag för egen del. Arbetsplatser har mestadels gett mig ångest och är nog en av de mest osexiga platser jag kan tänka mig. Då kan man lika gärna gå till en kyrkogård eller varför inte en soptipp. Ungefär lika attraktivt. 

Beror väl helt och hållet på vad man jobbar med och vilka kollegor man har. Om du avskyr ditt jobb så mycket bör du överväga att ta ett annat, där det kanske finns flera fina läckerbitar på

Svar på tråden Har du haft sex på arbetsplatsen?