• Anonym (den galna)

Har du haft sex på arbetsplatsen?

Ja, du kanske tror att jag är galen, men det är jag inte. Jag låter bara fantasin flöda. Jag gjorde inte det, men jag är sugen på att prova. Och du, har du försökt? Om så, ja, tillsammans. Var detta förplanerat eller en slump?

• Svar på tråden Har du haft sex på arbetsplatsen?
  • Anonym (Ffo)

Ja, det har jag. Oralsex iaf. Det var inte planerat men vi hade småtafsat på varandra i ca 3 månader. 

• Anonym (Crazy girl)
    Anonym (den galna) skrev 2023-10-17 23:15:16 följande:
    Har du haft sex på arbetsplatsen?

Ja, du kanske tror att jag är galen, men det är jag inte. Jag låter bara fantasin flöda. Jag gjorde inte det, men jag är sugen på att prova. Och du, har du försökt? Om så, ja, tillsammans. Var detta förplanerat eller en slump?

Jag har bara sommarjobbat i glasskiosk och där blev det inget sex 😅 Men på skolan både med en lärare och en klasskamrat. Båda gångerna heat of the moment. 
  • Anonym (Vuxen Man)

Ja, jag har knullat ekonomitjejen på hennes kontor, brukade gå in och ta henne bakifrån lite snabbt.

• Anonym (den galna)
    Anonym (Vuxen Man) skrev 2023-10-18 07:06:30 följande:

Ja, jag har knullat ekonomitjejen på hennes kontor, brukade gå in och ta henne bakifrån lite snabbt.

Varför bakifrån inte framifrån? 
  • Anonym (Crazy girl)
    Anonym (Vuxen Man) skrev 2023-10-18 07:06:30 följande:

Nytt karriärmål: ekonomitjej 😅
  • Karl97

Knullat en milf på hennes kontorsbord, handikapptoan och i fikarummet på hennes arbetsplats för några år sen

• Anonym (den galna)
    Karl97 skrev 2023-10-18 07:54:24 följande:

Knullat en milf på hennes kontorsbord, handikapptoan och i fikarummet på hennes arbetsplats för några år sen

Hur gammal var hon?
  • Anonym
    Karl97 skrev 2023-10-18 07:54:24 följande:

handikapptoan

Det glädjer mg att hon respekterade dina behov och anpassade sig.
  • Karl97
    Anonym (den galna) skrev 2023-10-18 08:28:14 följande:
    Hur gammal var hon?
    Hon var 42, jag var 20. Det var 6 år sen nu, skulle gärna göra det igen haha
  • Anonym (H)

Ja många gånger med en kollega. Var kul under tiden men nu i efterhand förstår jag inte hur vi vågade. 

Svar på tråden Har du haft sex på arbetsplatsen?